Г3 - проблем с оборотите / тоците ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Г3 - проблем с оборотите / тоците ?

Мнениеот Hertz » Съб 16 дек 2006 1:08


Лека полека (както с всичко) започват да изкачат проблемите с тоя голф :x .. както и да е..

Значи проблема е че когато карам и на някое кръстовище тръгна да спирам (видя от далече че е червено) и изключа от скорост (оборотите падат на 900), когато натисна спирачката оборотите на двигателя падат още с поне 100/150 (мърда нагоре надолу) и се усеща как започва да глъхне - още малко и ще угасне. Също така при тази ситуация както ми свети тъблото при падането на оборотите на двигателя започва да свети по-слабо?!
Подобно нещо се получава и когато съм намясто (колата е загряла) - оборотите пак са 900, и включа парното от 0 на 4 оборотите леко се намаляват и поле пак стават нормални. Когато сваля двете (едното) предни стъкла пак се получава тази (за мен загуба на ток - алтернатор /акумолатор) работа с оборотите. Когато голфа е в покой не мърдат оборотите.

Какво може да е този път?! :roll:
Благодаря. :roll:




Потребителски аватар
gb777
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 02 авг 2006 6:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gb777 » Съб 16 дек 2006 1:39


Нормално е да има моментен спад на оборотите когато пускаш ел.консуматор(парно,фарове,подгряване на съкла...и т.н.) колкото е по -голям е по осезаемо но трябва след това веднага да се нормализират. Не знам какво са нормалните обороти за твоя двигател, моя 1.4АЕХ е на по-ниски обороти на свободен ход по принцип.


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Съб 16 дек 2006 9:00


gb777 написа:Нормално е да има моментен спад на оборотите когато пускаш ел.консуматор(парно,фарове,подгряване на съкла...и т.н.) колкото е по -голям е по осезаемо но трябва след това веднага да се нормализират. Не знам какво са нормалните обороти за твоя двигател, моя 1.4АЕХ е на по-ниски обороти на свободен ход по принцип.

И аз мисля че е нормално да има спад на оборотите на празен ход при консумация на ток, но чак да се разтресе колата и таблото да започне да мижи (свети осезаемо по малко).. не мисля. Ако има проблем с алтернатора няма ли да има такъв подобен ефект - няма да зарежда добре и ще ползва повече ток от акумолатора? :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 16 дек 2006 9:01


Като най-общо, провери кабелите м/у алтернатора и акумулатора. Трябва да са добре стегнати и да няма окисляване по клемите им. И трябва да има стабилна маса към двигателя.
А иначе симптомите не са много страшни. На времето усещах лек спад в оборотите на мотора на Трабанта, дори, като натиснех спирачката (и светваха стоповете)
Нормално ли върти стартера? Ако не, след почистване на всички клеми и притягането им, би трябвало да се оправи и това.


balama
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 15:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот balama » Съб 16 дек 2006 9:19


Провери си ремъка на генератора дали е достатъчно опънат.


balama
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 15:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот balama » Съб 16 дек 2006 9:25


Эа да иэключиш генератора като причина можеш да эамериш с мултицет колко волта эарежда на акумулатора.Нормално при високи обороти трябва да покаэва около 14.2-14.4волта.


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Съб 16 дек 2006 9:30


balama написа:Эа да иэключиш генератора като причина можеш да эамериш с мултицет колко волта эарежда на акумулатора.Нормално при високи обороти трябва да покаэва около 14.2-14.4волта.

а на празен ход, и колко са "високи обороти" ?


balama
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 15:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот balama » Съб 16 дек 2006 9:41


На праэен ход не по-малко от 13 волта а високи имам предвид над 3000 оборота.Эа всеки случай ще проверя в AUTODATA-та.


balama
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 15:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот balama » Съб 16 дек 2006 9:47


В аутодата го дават 12.5-14.5 волта при 3000 оборота.Но това е доста голям интервал според моето лично мнение.Успех!


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Съб 16 дек 2006 10:36


ще ти замерил алтернатора какви тоци разхвърля тия дни :) иначе мнението на колегата за ремъка е основателно, виж го и него, пък в крайна сметка не е толкова скъп и не се сменя трудно, така че можем да сменим и него :)
Иначе моя Голф губи по такъв начин обороти когато спирам рязко, обикновено са центробежни сили, които влияят на изпарителя на газта, а ти нямаш газ... На бензин няма подобни проблеми....


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Съб 16 дек 2006 14:00


galaboff написа:ще ти замерил алтернатора какви тоци разхвърля тия дни :) иначе мнението на колегата за ремъка е основателно, виж го и него, пък в крайна сметка не е толкова скъп и не се сменя трудно, така че можем да сменим и него :)
Иначе моя Голф губи по такъв начин обороти когато спирам рязко, обикновено са центробежни сили, които влияят на изпарителя на газта, а ти нямаш газ... На бензин няма подобни проблеми....

аз като я зех колата, все що е ремък го смених :wink:
предполагам и тоя (на алтернатора) е бил сменен :)
а за измерването, с удоволствие ще го приема предложението, може и свещите да замерим/сменим или каквото се прави с тях :oops: :P


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 16 дек 2006 15:08


Колега...не се притеснявай, при мене е същото.Като включиш нещо и хоп оборотите падат за секунда,после електрониката се опомня и готово.


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Съб 16 дек 2006 15:35


andro_v написа:Колега...не се притеснявай, при мене е същото.Като включиш нещо и хоп оборотите падат за секунда,после електрониката се опомня и готово.

е в крайна сметка не може ли да е оправи ? :roll:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 16 дек 2006 15:44


Hertz написа:
andro_v написа:Колега...не се притеснявай, при мене е същото.Като включиш нещо и хоп оборотите падат за секунда,после електрониката се опомня и готово.

е в крайна сметка не може ли да е оправи ? :roll:

Купуваш си един ABF И се оправя :D
Сериозно сега-напълно нормално е оборотите да падат малко,като включваш разни ел. консуматори.Двигателят е само 1.6,нормално е.Нали електрониката ти нормализира след това оборотите?Ако почва да гасне,тогава търси помощ.Не се притеснявай,щом не гасне е добре.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Съб 16 дек 2006 17:50


Да и при мен като включа парното падат за момент и после се дигат, ама не ми премигва осветлението на таблото. Това според мен е по притеснително.
Да не би акукумолатора да е слаб, тъй като в момента на пад на оборотите, може би се консумира само от него :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 110 госта