въпроса ми е при такава запалителна система има ли комутатор,ако да къде точно се намира и какви измервания трябва да направя ,за да разбера дали е читав този комутатор. колата е Голф 2 1987 год. 1.3
п.с. Има проблем с паленето,сега не пали изобщо.Проверих бобината не е от нея,утре ще си замеря датчика на Хол и Превключвателния блок-тях знам как да измеря.Само незнам имам ли комутатор и как да го проверя...,ако някой знае ще съм му благодарен да помогне.
Запалителна система Транзисторен тип....
- holy_man
- Мнения: 575
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 0:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
проблема е отстранен ,оказа се нещо лесно и не до там скъпо за смяна ,а именно свещите в тях беше проблема.В началото го пренебрегнах и почнах да турся причината в по трудните неща.Сега пали всичко е ОК.Така или иначе поне си проследих веригата на цялата запалителна система ,почистих си контактите на бобината и по смених някой маркучи който се бяха износили.Разбрах що е това комутатотп как се мери дали е изправен и къде се намира.