Запалителна система Транзисторен тип....

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
holy_man
Мнения: 575
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 0:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Запалителна система Транзисторен тип....

Мнениеот holy_man » Нед 01 май 2005 16:17


въпроса ми е при такава запалителна система има ли комутатор,ако да къде точно се намира и какви измервания трябва да направя ,за да разбера дали е читав този комутатор. колата е Голф 2 1987 год. 1.3

п.с. Има проблем с паленето,сега не пали изобщо.Проверих бобината не е от нея,утре ще си замеря датчика на Хол и Превключвателния блок-тях знам как да измеря.Само незнам имам ли комутатор и как да го проверя...,ако някой знае ще съм му благодарен да помогне.




Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Нед 01 май 2005 18:27


A каква е разликата между превключвателен блок и комутатор?!!!


Потребителски аватар
holy_man
Мнения: 575
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 0:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот holy_man » Нед 01 май 2005 18:31


Е точно това незнам,искаш да кажеш че всъщност тоя блок = на комутаор.Аз незнам затова питам,в литературата ми никъде не се споменава тази дума комутатор.:)


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Нед 01 май 2005 19:09


Точно така. Датчика на Хол дава импулси към електронния комутатор а той пък към бобината.
Виж ръководството на Haynes, там е описано всичко.
Аз лично съм се борил с тая система, така че....след като премериш нещата, ще помагам :lol:


Потребителски аватар
holy_man
Мнения: 575
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 0:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот holy_man » Пон 02 май 2005 11:48


след малко слизам да меря книгата я имам и я разучих добре...


Потребителски аватар
holy_man
Мнения: 575
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 0:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот holy_man » Пон 02 май 2005 18:14


проблема е отстранен ,оказа се нещо лесно и не до там скъпо за смяна ,а именно свещите в тях беше проблема.В началото го пренебрегнах и почнах да турся причината в по трудните неща.Сега пали всичко е ОК.Така или иначе поне си проследих веригата на цялата запалителна система ,почистих си контактите на бобината и по смених някой маркучи който се бяха износили.Разбрах що е това комутатотп как се мери дали е изправен и къде се намира.


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Пон 02 май 2005 18:30


Ами...честито.
Лек и безавариен път :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki, Google [Bot], walentin и 84 госта