Ниска компресия
- tsok
- Мнения: 117
- Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Ниска компресия
Колеги ,току що си мерих компресията на голфа три от цилиндарите показват 9 атмосфери ,а четвъртия 5 атмосфери . Двигателя ми е ААМ 1.8.Въпросите са ми ,като цена на части -клапани ,пръстени ако се сещате и за нещо друго ,цена на работа.Не говорим за основен ремонт.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Гори ли масло?
Цени..зависи какво ще правиш.
Ниска компресия не винаги е свързана с прецакани сегменти.
Може и да е от клапани.
Тук в София пълна профилактика на глава 180 лв. Разбирай 8 нови клапана, нови водачи, почистване на повдигачите, шлайф на главата (за да е готова за монтаж), в т.ч. и труд. Стана за 3 работни дни.
Гарнитурите (двете) бяха към 50 лв.
Цени..зависи какво ще правиш.
Ниска компресия не винаги е свързана с прецакани сегменти.
Може и да е от клапани.
Тук в София пълна профилактика на глава 180 лв. Разбирай 8 нови клапана, нови водачи, почистване на повдигачите, шлайф на главата (за да е готова за монтаж), в т.ч. и труд. Стана за 3 работни дни.
Гарнитурите (двете) бяха към 50 лв.
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
върви някой майстор да ти я измерят в сервиз стига с тези самоуки работи и заключения...да не го разглобиш напразно двигателя.от 7-12 трябва да ти е компресията ако е под 7 тогава е за ремонт ако ти дава разлика в някой цилиндър това е защото колата ти е стояла много без да се кара..покарай я и тогава виж как ще е. 

-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
titi28 написа:а знаеш ли че на 300 000 се занулява и надписа TOTAL изчезвас тази компресия ако не от клапани няма начин да не гори масло поне 2л. на смяна личен опит с опел беше с ръб на цилиндрите
ако не гори са клапани ще минеш по тънко!
Колега, възможно е на този цилиндър с 5 атмосфери компресия да се е износил или запекъл компресионния сегмент - ефекта е същия /няма компресия/ и пак няма да гълта много масло ако масления е здрав.
- Вангел
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
сигурно аз пак не съм разбрал нещо...ама да попитам.....
Нали мериш компресията при студен двигател
Щот иначе колкото и да ти е верен манометъра....квото и да правиш...
измерването няма да е точно......
Пиша тва защото не видях някъде в темата да се уточнява че трябва при студен двигател.....може и аз да не съм забелязал
Нали мериш компресията при студен двигател

Щот иначе колкото и да ти е верен манометъра....квото и да правиш...
измерването няма да е точно......
Пиша тва защото не видях някъде в темата да се уточнява че трябва при студен двигател.....може и аз да не съм забелязал
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта