Ниска компресия

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Ниска компресия

Мнениеот tsok » Чет 16 авг 2007 17:44


Колеги ,току що си мерих компресията на голфа три от цилиндарите показват 9 атмосфери ,а четвъртия 5 атмосфери . Двигателя ми е ААМ 1.8.Въпросите са ми ,като цена на части -клапани ,пръстени ако се сещате и за нещо друго ,цена на работа.Не говорим за основен ремонт.




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 16 авг 2007 17:46


Tyan е твоя човек за тази справка, наскоро излекува неговия ААМ :wink:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 16 авг 2007 18:19


като знам как мерят компресият ми призлява...как върви колата? максимална скорост? ускорение?


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Чет 16 авг 2007 18:29


Компресията си я мерих сам .Повторих два пъти за да съм сигурен ,показанията са едно към едно. За ускорението незнам не съм карал друга 1.8 кола.От Москвич на Голф . Когато я купих някакси беше по -пъргава. Цени.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 16 авг 2007 18:35


Гори ли масло?
Цени..зависи какво ще правиш.
Ниска компресия не винаги е свързана с прецакани сегменти.
Може и да е от клапани.
Тук в София пълна профилактика на глава 180 лв. Разбирай 8 нови клапана, нови водачи, почистване на повдигачите, шлайф на главата (за да е готова за монтаж), в т.ч. и труд. Стана за 3 работни дни.
Гарнитурите (двете) бяха към 50 лв.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 16 авг 2007 18:38


върви някой майстор да ти я измерят в сервиз стига с тези самоуки работи и заключения...да не го разглобиш напразно двигателя.от 7-12 трябва да ти е компресията ако е под 7 тогава е за ремонт ако ти дава разлика в някой цилиндър това е защото колата ти е стояла много без да се кара..покарай я и тогава виж как ще е. :wink:


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Чет 16 авг 2007 18:56


Компресията я мерих половин час след като се бях пребрал от работа с колата. Работата ми е свързана и с манометри така че за меренето гарантирам . Масло гори минимално.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 16 авг 2007 19:23


гумички на буталата...mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Чет 16 авг 2007 19:34


Забравих да пиша че километража показва 180 000 км.Ако въобще е истина и има някакво значение.


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Чет 16 авг 2007 20:00


а знаеш ли че на 300 000 се занулява и надписа TOTAL изчезва :cry: с тази компресия ако не от клапани няма начин да не гори масло поне 2л. на смяна личен опит с опел беше с ръб на цилиндрите :oops: ако не гори са клапани ще минеш по тънко!


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 16 авг 2007 20:46


titi28 написа:а знаеш ли че на 300 000 се занулява и надписа TOTAL изчезва :cry: с тази компресия ако не от клапани няма начин да не гори масло поне 2л. на смяна личен опит с опел беше с ръб на цилиндрите :oops: ако не гори са клапани ще минеш по тънко!


Колега, възможно е на този цилиндър с 5 атмосфери компресия да се е износил или запекъл компресионния сегмент - ефекта е същия /няма компресия/ и пак няма да гълта много масло ако масления е здрав.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 16 авг 2007 20:48


кой цилиндър ти прави проблем ?


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Пет 17 авг 2007 6:10


Първи цилиндър.


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Съб 18 авг 2007 13:38


Колеги,карах 4 км. след меренето , и я премерих пак .Сега и четерита цилиндара показваха абсолютно еднакво 8.5 бара. Какво става според вас.Направи ми впечетлени че в маркуча и манометара с които мерих има поне около 20 грама масло.


Потребителски аватар
Вангел
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот Вангел » Съб 18 авг 2007 14:02


сигурно аз пак не съм разбрал нещо...ама да попитам.....

Нали мериш компресията при студен двигател :?:
Щот иначе колкото и да ти е верен манометъра....квото и да правиш...
измерването няма да е точно......
Пиша тва защото не видях някъде в темата да се уточнява че трябва при студен двигател.....може и аз да не съм забелязал



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта