Описание на повредата според клиента:
Моторът е с нестабилни обороти на празен ход
Свети лампа на арматурното табло за AIRBAG
Навлиза вода в предна дясна част на купето
Осветлението на ключовете за управление на климатика не работи
Услуги:
Диагностика с VAG 1551
Проверка на дроселна клапа
Проверка кабелни снопове на страничен AIRBAG
Цена - 43,20 лв.
И така колеги ето какво изскочи за смяна
Шалтер за сервоуправление - 47 лв. (признавам не знам каква е функцията на това, моля обяснете, както и неговата важност)
Дроселна клапа - 774 лв.
Въздушен филтър - 40 лв. (поръчано на момента от мен)
Антифриз - 40 лв. (поръчано на момента от мен)
Труд - около 100 лв.
Общо - 1001 лв.
За еърбега се оказа, че нещо под предна лява седалка е било разместено или прекъснато, но вече е поправено(датчика не свети)
Има нещо, което така и не са направили - влагата си тече, а вече е и под задната дясна седалка - какво да правя и как да се разправям като отида в понеделник да поръчвам частите? Съжалявам ако темата е прекалено разтеглена или досадна, но съм длъжен да споделя - а и някои от вас се оказаха прави, че работата отива на нова дроселна клапа - в Ауди ми казаха, че трябва да сменям блока на двигателя

