Проблемите са следните, по принцип преди време докато не загрее не поддържаше обороти, сега дори не пали, като запали държа си кръка на педала до дупка и работи но много трудно с постоянни обороти и изведнъж след 2-3 минутио се изрязва и като пусна гаста пак гасне и тва се повтаря докато почти не прегрей, чак след това се оправя да работи на обороти, но ако дам ряско гас и пусна педала гасне. Много куца оферта, не че не мога да я карам така ма направо ми писна да гасне и да я паля на всяко кръстовище.
Ето и въпроссите които имам.
1.Тази тръба влиза в камерата на филтъра от вътрешната страна и по принцип трябва да е закъчена за отдушника на картера, но разбрах че ако фурля масло запишва въздушния филтър и задруства всичко, моята просто си висеше еи така и ми се струва че от там е засмуквало мрусен въздух и е запушило карбуратора.
Да я запиша ли тази тръба вобще, какво да направя.

2.Какво е това, отдолу има две трубички който са откъсната и най вероятно се свързват с две трубички който са на карбуратора на следващата снимка.
Какво правят тези тръбички, важни ли са, не ми харесва така да си висят, да ги подсъединя ли както си му е реда или да ги запуша?



3.Някой знае ли какви са тези малки черни неща, каква функция изпълняват, как се казват и т.н.

4.Какво е това, какво прави, на мен ми прилича на някакъф вакум датчик или нещо такова.

5.Това ли е прословутия автоматичн термо смукач, продава ли се пооотделно, колко струва, как може да се провери дали работи?

6.През тази тръба най-вероятно минава вода, трябва ли да е толкова огъната, в най огъната си част е пости сплескана и се съмнявам от там да минава необходимото количество вода, проблем ли е това.

Захванал съм се да го разнищя този карбуратор, най-вероятно има и някви дузи за почистване и разни други неща дето не ги знам, споделете вашето мнение и опит, помогнете ми да се оправя калинката.
Същевременно ще се насоча към свещите и настройката на изкрите и кабелаците най вече има два три съмнителни датчика, мойе ли да е от тях.
Благодаря предварително на всички.