Проблем при палене, карбуратор 1.3 Джета

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pureflash
Мнения: 50
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 2:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Проблем при палене, карбуратор 1.3 Джета

Мнениеот pureflash » Пет 17 авг 2007 9:23


Извинявам се за дългата тема, но освен в форумите явно в интернет не може да се намери информация.
Проблемите са следните, по принцип преди време докато не загрее не поддържаше обороти, сега дори не пали, като запали държа си кръка на педала до дупка и работи но много трудно с постоянни обороти и изведнъж след 2-3 минутио се изрязва и като пусна гаста пак гасне и тва се повтаря докато почти не прегрей, чак след това се оправя да работи на обороти, но ако дам ряско гас и пусна педала гасне. Много куца оферта, не че не мога да я карам така ма направо ми писна да гасне и да я паля на всяко кръстовище.
Ето и въпроссите които имам.

1.Тази тръба влиза в камерата на филтъра от вътрешната страна и по принцип трябва да е закъчена за отдушника на картера, но разбрах че ако фурля масло запишва въздушния филтър и задруства всичко, моята просто си висеше еи така и ми се струва че от там е засмуквало мрусен въздух и е запушило карбуратора.
Да я запиша ли тази тръба вобще, какво да направя.
Изображение

2.Какво е това, отдолу има две трубички който са откъсната и най вероятно се свързват с две трубички който са на карбуратора на следващата снимка.
Какво правят тези тръбички, важни ли са, не ми харесва така да си висят, да ги подсъединя ли както си му е реда или да ги запуша?
Изображение
Изображение
Изображение

3.Някой знае ли какви са тези малки черни неща, каква функция изпълняват, как се казват и т.н.
Изображение

4.Какво е това, какво прави, на мен ми прилича на някакъф вакум датчик или нещо такова.
Изображение

5.Това ли е прословутия автоматичн термо смукач, продава ли се пооотделно, колко струва, как може да се провери дали работи?
Изображение

6.През тази тръба най-вероятно минава вода, трябва ли да е толкова огъната, в най огъната си част е пости сплескана и се съмнявам от там да минава необходимото количество вода, проблем ли е това.
Изображение

Захванал съм се да го разнищя този карбуратор, най-вероятно има и някви дузи за почистване и разни други неща дето не ги знам, споделете вашето мнение и опит, помогнете ми да се оправя калинката.

Същевременно ще се насоча към свещите и настройката на изкрите и кабелаците най вече има два три съмнителни датчика, мойе ли да е от тях.

Благодаря предварително на всички.

Последна промяна от pureflash на Пет 17 авг 2007 9:36, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Пет 17 авг 2007 9:27


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=9617-Опитай да качиш снимките наново


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 17 авг 2007 9:51


Най вероятно проблема ти е в вакуум който си снимал в т.3, задния :D
И пиши сутрин като натиснеш газта до дупка , преди да запалиш чува ли се щракване, т.е. включва ли се авт.смукач,? :?:


Потребителски аватар
pureflash
Мнения: 50
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 2:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pureflash » Пет 17 авг 2007 9:53


не знам за щтракването не съм обръщал внимание, ще пробвам дове4ера и ще кажа.


чакала
Мнения: 445
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот чакала » Пет 17 авг 2007 10:00


Е за тва ше си фана чукалата на есен и ще посетя Люси в Сф...


Потребителски аватар
pureflash
Мнения: 50
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 2:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pureflash » Пет 17 авг 2007 10:15


Явно не ства така работата, дайте телефон на некой майстор в варна(ма да е майстор).


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 17 авг 2007 10:37


Тва е същия карбуратор като моя :D Като за начало може да си вземеш спрей за почистване на карбуратори,да раздвижеш смукача с няколко капки масло върху пружинките острани,да изкараш жигльора за празен ход-едно като болтче отгоре е и да го продухаш,филтрите на бензина и въздушния да се сменят.Друго което е хубаво да се направи е одушника за картерните газове да се свърже както си трябва и да му се сложи филтър иначе дърпа въждух от там и гасне.Като се оправи колата е хубаво да се мини през газ анализатор за да се настрой празния ход-има два винта отстрани :deal.Ако искаш да забравиш за тези проблеми слагаш една газова,минаваш центровка и само караш :wink:


Потребителски аватар
anders
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Мнениеот anders » Съб 18 авг 2007 17:50


Ще опитам да отговоря според възможностите си, Моля, знаещите колеги да помагат, мисля че това беше основната идея на форума.

Сн.1 Тръбата за отдушника на картера би трябвало да си е свързана към възд. филтър през един бял пластмасов цилиндър, с отвори за присединяване в двата си края - кондензаторно казанче. Не би трябвало масло да стига до възд. филтър. Ако го прави значи си имаш друг проблем.
И естествено ако не е свързана в карбуратора ще попада нефилтриран въздух с всички останали последствия, за които и сам можеш да се сетиш.

Сн.2 и 3 Това оранжевото е термостат, който регулира вакуума, отварящ клапата намираща се във въздуховода преди въздушния филтър съобразно температурата. На студено е затворена и подава топъл въздух от изпускателния колектор, на топло е отворена и подава атмосферен въздух към филтъра.
За целта задължително си свържи посочените с червено на Сн.4 прозрачни тръбички, излизащи от карбуратора, с гумените маркучи от Сн. 3, като просто ги пъхнеш в тях. Ако са срязани или скъсани - смени ги. Точно тези тръбички осигуряват вакуума, необходим за отваряне на клапата.

Сн.5 Малките черни неща са вакуумни регулатори и имат пряко отношение към работата на авт. смукач и карбуратора, респективно към работата на двигателя като цяло. Нека знаещите да ме поправят и допълнят.

Сн.6 Не мога да ти отговоря дали е вакуумен датчик. Нека който знае да каже и аз искам да науча.

Сн.7 Това е автоматичния смукач - нека знаещите и патилите да кажат как се проверява изправността и колко струва нов.

Сн.8 През тази тръба наистина минава охладителна течност, препоръчително е да е разтвор на антифриз, а не вода. Не трябва да е така сплесната, защото лимитира дебита и благоприятства на този стеснен участък да се струпат отлагания и да доведат до запушване, а охл. течност, преминавайки през авт. смукач мисля има отношение към правилната му работа. Ако я подмениш с друга с по-голяма дължина, ще избегнеш това пречупване.

Първо оправи вакуума и отдушника на картера и после - както градския те посъветва. Дано с нещо съм бил полезен. :drive


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Съб 18 авг 2007 18:10


По т.1: Тръбата ако стига до филтъра все пак я свържи,може да минеш и без филтър/утайник и не е проблем ако малко омазнява филтъра .Другия вариант -обръщаш я от картера да духа към земята,а на филтъра отвора затапваш.
2. Както каза колегата по-горе маркучетата задължително или ги свързваш към оранжевото/ама кое къде беше точно сега не мога да кажа,трябва да са различна дължина и да ти покажат сами/ или ги затапваш с болчета с подходящ диаметър. Те и без това до колкото знам тия оранжевите неща на нашите баби не действат,не е болка. Но задължително поне запуши маркучетата-тя затова и гасне.
За всичко останало напиши "2е3" в Търсачката на форума и чети на воля!
Има вариант тръбата от картера сама да се изнизва защото е омекнала и омазнена,моята я стегнах с прася опашка.Ако пък така си я купил не е лошо да ти мернат компресията,лапа ли масло?


Потребителски аватар
Bobcho_82
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
Автомобил: Golf 2
Двигател: GU+
Местоположение: София

Мнениеот Bobcho_82 » Съб 18 авг 2007 20:42


Това от снимка 4 е клапанчето за вакумана на сервото на спирачките :D


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 19 авг 2007 4:16


:lol: :lol: :lol: :lol:
Аз не пиша а действам с две думи ги правя да работят тез карбуратори.
Центровката на автоматичния смукач е много спесифична и,ако я прави човек който не го е правил по-добре да не се захваща защото става по лоша работата. :wink: :wink: :wink:
При положение че не знаеш кое за какво служи,мой съвет не пипай.
Бе трябваше да гастролирам из страната аз малко :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Нед 19 авг 2007 8:47


http://www.ruddis-berlin.de/vergaser.htm
Помош за карбуратори.


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Нед 19 авг 2007 8:52


http://www.vw-club.ru/service/manuals/

Предполагам проблема е в автоматичния смукач. Нали не забравяш преди да запалиш да натиснеш газта до долу и после пускаш педала и палиш. Аз скоро сменях вакуума на смукача - 80 лв . Има начин да провериш дали работи , но прочети малко от това дето ти давам
2е3 те интересува


Потребителски аватар
kras
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Hissar
Контакти:

Мнениеот kras » Нед 19 авг 2007 10:08


колега проблемите ти са доста. Не се мъчи сам да ги оправяш защото ще стане по зле. Препоръчвам ти да намериш истински майстор на карбуратори, а не някой самозванец. Ако беше от Пловдив щях да ти кажа къде да отидеш и да си решиш проблемите, но за Варна не мога да ти помогна. Преди 2 години имах подобни проблеми след като си намерих кадърен майстор нещата си дойдоха на место. Той ми разглоби карбуратора до най-малката част и го сглоби на ново, като отстрани всички проблеми и готово. Запушени жигльори, неработещи вакууми и т.н. Но да чукна на глава за сега всичко е ок. Намери си разбиращ майстор.


Потребителски аватар
anders
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Проблем при палене, карбуратор 1.3 Джета

Мнениеот anders » Нед 19 авг 2007 12:25


Колега само да допълня, че прозрачните тръбички за вакуум от Сн.4 са както следва - лявата, когато си фронтално с/у карба /или горната от снимката/ отива в дясната на оранжевия термостат от Сн.3 на корпуса на въздушния филтър, а дясната/долната от снимката/ отива към вакуумрегулатора на делкото /ако имаш такъв/. Но щом ги има и двете вероятно делкото ти е с вакуумрегулатор както е моето. Левият маркуч от Сн.3 се свързва пак посредством такава прозрачна тръбичка /може и изцяло с маркуч/ с щуцерчето на вакуумната секция преди въздушния филтър, която отваря и затваря клапата.
Както колегата Bobcho_82 е писал това от снимка 5 наистнина е вакуума към сервото на спирачките.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MMX и 64 госта