Датчик

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ANGEL
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Датчик

Мнениеот ANGEL » Сря 11 юли 2007 19:14


Днес реших да прегледам по обстоино колата преди да тръгна на дълъг път и видях,че единия по точно белия датчик на маслото е омаслен,няма никакъв теч на масло от капак или нещо друго та опасно ли е или да тръгна така.Надявам се да не бъркам ама това на главата един до друг са двата датчиканали така,другия е зелен,мотора е ABU 1.6




Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Сря 11 юли 2007 19:17


Колега ако маслото по него е от някаде другаде караи спокоино,но ако той е пробит и хвърля от някаде ще трябва да го смениш.Иначе датчика не е скъп в порядака 10-15лв аз преди около 2г го сменях точно поради тази причина че от него капеше масло.


Потребителски аватар
ANGEL
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ANGEL » Сря 11 юли 2007 20:00


А КАК ДА РАЗБЕРА,ЧЕ РАБОТИ


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 11 юли 2007 20:05


ANGEL написа:А КАК ДА РАЗБЕРА,ЧЕ РАБОТИ

Постоянно свети лампата за маслото,а с мотора,маслената помпа,маслото и температурата всичко ти ОК :arrow: нов датчик.
Ако не свети е ОК.


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Сря 11 юли 2007 20:30


andro_ написа:
ANGEL написа:А КАК ДА РАЗБЕРА,ЧЕ РАБОТИ

Постоянно свети лампата за маслото,а с мотора,маслената помпа,маслото и температурата всичко ти ОК :arrow: нов датчик.
Ако не свети е ОК.

Колегата ти го е казал абсолютно точно :wink: :да:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 12 юли 2007 9:35


andro_ написа:
ANGEL написа:А КАК ДА РАЗБЕРА,ЧЕ РАБОТИ

Постоянно свети лампата за маслото,а с мотора,маслената помпа,маслото и температурата всичко ти ОК :arrow: нов датчик.
Ако не свети е ОК.

колегата пише за БЕЛИЯ датчик....това е датчикът за ВИСОКОТО налягане(1.8-2.0 бара)...той работи в комбинация с интегрално схема в таблото ,която следи и оборотите ...при налягане под 1.8 бара при 2000 при нормално работещ датчик не ЛАМПАТА СВЕТВА и зумерът пищи....
Белият датичкът при сработване,т.е при повишаване на налягането над 2.0 бара дава маса(съединява контакт) схемата отчита адекватно налягане и всичко е о.к...при дефектен бял датчик(ако не сработи и не даде маса)интегралът получава фалшив сигнал за ниско налягане(но след известна работа на ДВГ) и зумерът се включва и лампата светва.
Постоянното светене без причина още от самато начало се получава при дефект на КАФЯВИЯ датчик който при запалване и налягане над 0.5 бар изключва масата (разделя контакта).....
Образно казано ако закачиш индикаторна лампа за кафявия дачик(минуса датчика,а плюса от акумулатора) на неработещ ДВГ лампата нормално трябва да свети и при запалване да угасне...за белия е обратно тя трябва е угасена при тихи обороти , при достигане на над около 1500 об трябва да светне......
Този път ANDRO не е съвсем точен.Не се обиждай просто цитирам огромното количество писания за датчиците за маслото за да не си играе колегата да ги търси....ама........я по-добре да ги потърси,че има още много за четене!


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Чет 12 юли 2007 9:41


joker написа:колегата пише за БЕЛИЯ датчик....това е датчикът за ВИСОКОТО налягане(1.8-2.0 бара)...той работи в комбинация с интегрално схема в таблото ,която следи и оборотите ...при налягане под 1.8 бара при 2000 при нормално работещ датчик не ЛАМПАТА СВЕТВА и зумерът пищи....
Белият датичкът при сработване,т.е при повишаване на налягането над 2.0 бара дава маса(съединява контакт) схемата отчита адекватно налягане и всичко е о.к...при дефектен бял датчик(ако не сработи и не даде маса)интегралът получава фалшив сигнал за ниско налягане(но след известна работа на ДВГ) и зумерът се включва и лампата светва.
Постоянното светене без причина още от самато начало се получава при дефект на КАФЯВИЯ датчик който при запалване и налягане над 0.5 бар изключва масата (разделя контакта).....
Образно казано ако закачиш индикаторна лампа за кафявия дачик(минуса датчика,а плюса от акумулатора) на неработещ ДВГ лампата нормално трябва да свети и при запалване да угасне...за белия е обратно тя трябва е угасена при тихи обороти , при достигане на над около 1500 об трябва да светне......
Този път ANDRO не е съвсем точен.Не се обиждай просто цитирам огромното количество писания за датчиците за маслото за да не си играе колегата да ги търси....ама........я по-добре да ги потърси,че има още много за четене!



Е това е обяснение като за малки деца който се учат да карат колело :да:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 12 юли 2007 12:32


hihi...
точно преди 3 мес. колегата joker го гонех кат дявол и му ключарих темите с маслата, датчиците и налягането..

Явно с четене се получават нещата отлично...

прекрасно изложение накрадко за работата на системата за ранно предизвестяване.

БТВ датчиците струват по 4-5 лв, и се сменят за 15 мин... в.т.ч. махането на тигана...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 12 юли 2007 15:27


wili98 написа:hihi...
точно преди 3 мес. колегата joker го гонех кат дявол и му ключарих темите с маслата, датчиците и налягането..

Явно с четене се получават нещата отлично...

прекрасно изложение накрадко за работата на системата за ранно предизвестяване.

БТВ датчиците струват по 4-5 лв, и се сменят за 15 мин... в.т.ч. махането на тигана...

Да точно така е!!!...... и съм ти много благодарен!!!!
Винаги уважавам и боготворя моите учители...още от училище през института и до моите научни ръководители при хабилитацията ми!!!


Потребителски аватар
ANGEL
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ANGEL » Пет 13 юли 2007 13:30


купих датчик бял на него пише от1,6-2,0 бара,наистина 5 кинта-благодаря на всички


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 13 юли 2007 13:55


ANGEL написа:купих датчик бял на него пише от1,6-2,0 бара,наистина 5 кинта-благодаря на всички

а сега стикай палци да е верен и да работи!!!!!


Потребителски аватар
ANGEL
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ANGEL » Пет 13 юли 2007 17:49


А БЕ ЖОКЕР ТВА ДА НЕ Е ЧАСОВНИК ТА ДА Е ВЕРЕН-шегата на страна ама ми кажи ако не е наред веднага ли като го сложа ще се разбере?


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Пет 13 юли 2007 23:23


ANGEL написа: училище през института и до моите научни ръководители при хабилитацията ми!!!


Малееееее.......и аз с кой съм се хванал да споря..... :lol:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 14 юли 2007 7:18


Joker-ът е прав.Някакви Форд-овски датчици ми бяха у глъътъ,като писах,пък там е само един.На Вагените са два.Евала Жокерчо :wink: .


Потребителски аватар
WYLIX
Мнения: 164
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 8:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот WYLIX » Чет 23 авг 2007 17:00


тази система с тези датчици има ли начин да се премахне?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта