


Датчик
Датчик
Днес реших да прегледам по обстоино колата преди да тръгна на дълъг път и видях,че единия по точно белия датчик на маслото е омаслен,няма никакъв теч на масло от капак или нещо друго та опасно ли е или да тръгна така.Надявам се да не бъркам ама това на главата един до друг са двата датчиканали така,другия е зелен,мотора е ABU 1.6
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
andro_ написа:ANGEL написа:А КАК ДА РАЗБЕРА,ЧЕ РАБОТИ
Постоянно свети лампата за маслото,а с мотора,маслената помпа,маслото и температурата всичко ти ОКнов датчик.
Ако не свети е ОК.
колегата пише за БЕЛИЯ датчик....това е датчикът за ВИСОКОТО налягане(1.8-2.0 бара)...той работи в комбинация с интегрално схема в таблото ,която следи и оборотите ...при налягане под 1.8 бара при 2000 при нормално работещ датчик не ЛАМПАТА СВЕТВА и зумерът пищи....
Белият датичкът при сработване,т.е при повишаване на налягането над 2.0 бара дава маса(съединява контакт) схемата отчита адекватно налягане и всичко е о.к...при дефектен бял датчик(ако не сработи и не даде маса)интегралът получава фалшив сигнал за ниско налягане(но след известна работа на ДВГ) и зумерът се включва и лампата светва.
Постоянното светене без причина още от самато начало се получава при дефект на КАФЯВИЯ датчик който при запалване и налягане над 0.5 бар изключва масата (разделя контакта).....
Образно казано ако закачиш индикаторна лампа за кафявия дачик(минуса датчика,а плюса от акумулатора) на неработещ ДВГ лампата нормално трябва да свети и при запалване да угасне...за белия е обратно тя трябва е угасена при тихи обороти , при достигане на над около 1500 об трябва да светне......
Този път ANDRO не е съвсем точен.Не се обиждай просто цитирам огромното количество писания за датчиците за маслото за да не си играе колегата да ги търси....ама........я по-добре да ги потърси,че има още много за четене!
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
joker написа:колегата пише за БЕЛИЯ датчик....това е датчикът за ВИСОКОТО налягане(1.8-2.0 бара)...той работи в комбинация с интегрално схема в таблото ,която следи и оборотите ...при налягане под 1.8 бара при 2000 при нормално работещ датчик не ЛАМПАТА СВЕТВА и зумерът пищи....
Белият датичкът при сработване,т.е при повишаване на налягането над 2.0 бара дава маса(съединява контакт) схемата отчита адекватно налягане и всичко е о.к...при дефектен бял датчик(ако не сработи и не даде маса)интегралът получава фалшив сигнал за ниско налягане(но след известна работа на ДВГ) и зумерът се включва и лампата светва.
Постоянното светене без причина още от самато начало се получава при дефект на КАФЯВИЯ датчик който при запалване и налягане над 0.5 бар изключва масата (разделя контакта).....
Образно казано ако закачиш индикаторна лампа за кафявия дачик(минуса датчика,а плюса от акумулатора) на неработещ ДВГ лампата нормално трябва да свети и при запалване да угасне...за белия е обратно тя трябва е угасена при тихи обороти , при достигане на над около 1500 об трябва да светне......
Този път ANDRO не е съвсем точен.Не се обиждай просто цитирам огромното количество писания за датчиците за маслото за да не си играе колегата да ги търси....ама........я по-добре да ги потърси,че има още много за четене!
Е това е обяснение като за малки деца който се учат да карат колело

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
hihi...
точно преди 3 мес. колегата joker го гонех кат дявол и му ключарих темите с маслата, датчиците и налягането..
Явно с четене се получават нещата отлично...
прекрасно изложение накрадко за работата на системата за ранно предизвестяване.
БТВ датчиците струват по 4-5 лв, и се сменят за 15 мин... в.т.ч. махането на тигана...
точно преди 3 мес. колегата joker го гонех кат дявол и му ключарих темите с маслата, датчиците и налягането..
Явно с четене се получават нещата отлично...
прекрасно изложение накрадко за работата на системата за ранно предизвестяване.
БТВ датчиците струват по 4-5 лв, и се сменят за 15 мин... в.т.ч. махането на тигана...
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
wili98 написа:hihi...
точно преди 3 мес. колегата joker го гонех кат дявол и му ключарих темите с маслата, датчиците и налягането..
Явно с четене се получават нещата отлично...
прекрасно изложение накрадко за работата на системата за ранно предизвестяване.
БТВ датчиците струват по 4-5 лв, и се сменят за 15 мин... в.т.ч. махането на тигана...
Да точно така е!!!...... и съм ти много благодарен!!!!
Винаги уважавам и боготворя моите учители...още от училище през института и до моите научни ръководители при хабилитацията ми!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта