Проблем с голфа .. :С

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
blondeskiller
Мнения: 209
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село
Контакти:

Проблем с голфа .. :С

Мнениеот blondeskiller » Нед 19 авг 2007 16:28


Здравейте .. карам Голф 3, 1,6 моноинжекция .. и онзи ден както си карам от дианабад , тъкмо минах НДК ( за тези които незнаят - 3-4км ) и гледам темперетурата 120 градуса - свети лампата за водата...
веднага спрях , налях вода .. оставих да се охлади и след някоко часа пак налях вода.. странното беше , че перката не включваше - мислех че е изгорял термостата ..
днес обаче я карах и перката си включва, обаче когато дам газ от ауспуха излиза леко бял дим .. едва се вижда .. но доколкото знам .. тва значи .. лошо - че гарнитурата на главата е 'чао' ..

Да спомена още нещо - колата я купих преди по-малко от месец и .. е на вода - мислех тези дни да сменя с антифриз, защото когато отвия капачето там и водата е доста ръждива и когато покарам повече и колата загрее е абсурд да отворя капака там щотот ще се изстреля сигурно .. оф незнам :)
кажете кво мислите ? много ли съм се прее*ал :roll: :( :cry: :?:




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 19 авг 2007 18:07


Една нова гарнитурка и си готов.Евентуално малко шлайфане на главата.До 100 лева общо.

Защо не се свържеш с Никси или Василий Первьй?

П.С.Един познат издуха гарнитура на Алфа 145 1.6 Боксер.Резултатът - 650 лева за части и ремонт,като болтовете на главата не са сменени,защото са 10 х 23 лв единия=230 лева :twisted: .

Едит:Сбъркал съм,вместо Боксер бях написал ТС..сори,чак сега го видях.

Последна промяна от andro_ на Нед 19 авг 2007 19:02, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Нед 19 авг 2007 18:54


Колегата е прав. Деиствай !!!
Дошло и е времето на гарнитурата.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 19 авг 2007 19:42


Батка, ако е издухана гарнитурата и губи вода, без да има видими течове, много внимавай да не направиш някой воден удар!!!
П.П.Един жокер, цилиндъра при който е издухана гарнитурата е с бутало с чисто чело :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с голфа .. :С

Мнениеот radotom » Пон 20 авг 2007 12:25


Искаш ли леко да те успокоя?
blondeskiller написа:...и когато покарам повече и колата загрее е абсурд да отворя капака там щотот ще се изстреля сигурно .. оф незнам :)

Не ти си виновен за случката!
Щом толкова яко налягане е вдигала и преди да я прегрееш, значи гарнитурата си е била свършила преди да я барнеш ти.
Просто нещата явно стават все по-зле! :(
Не отлагай!
Никси не го търси. Сега го няма.
То май и Василий Първи чувам, че щял да бъде в командировка да си плакне дупето, ама не знам за сега ли става дума.
Той да си каже ;)


Потребителски аватар
batkata1
Мнения: 122
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 9:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkata1 » Пон 20 авг 2007 13:11


Упдейт: Никси се е прибрал вчера, получих Л.С от него.:idea3
Успех колега.


Потребителски аватар
blondeskiller
Мнения: 209
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село
Контакти:

Мнениеот blondeskiller » Пон 20 авг 2007 22:07


Здравейте! днес доста побачках над Голфа .. и .. ама айде отначало ..
значи сутринта установих, че карам и маркуча , който вкарва вода в радиатора е топъл, а радиатора и този под него (за изход на водата) са студетни .. съответно - купих нов термостат и го смених!
Перката си работи ..
и днес карах 80-100 км и изведнъж колата вдигна адски градуси - над 110 - спрях веднага .. починах 10-20 мин и си стигнах където бях тръгнал.. след това имах още 5км до работата (но колата беше почивала почти 2 часа - запалих и тръгнах .. 2 км с нормална темперетура.. после изведнъж пак- спрях- отворих малко разширителния съд - да излезе въздух и да допълна със смес (антифриз-вода 3/7) и само изфуча и изхвърли водата .. бях вече пред офиса и сега съм я паркирал отпред .. и мисля утре да махна термостата за да мога да се прибера в сряда .. вярно, че ще загрява по - бавно (доколкото знам работи само големия кръг при това положение .. ) но ... :roll:

и нещо за гарнитурата - и аз мислех това - но нали при избушена гарнитура .. когато отворя пробката на маслото и трябва да духа слабо оттам - е не духа ..
но пък от ауспуха излиза бял пушек - незнам . . ама единственото засега е , че май ме преебаха с тая кола :S .. върши ми работа и някъф временен вариант - за 20ина дни - да взема заплата после ако тряя и ремонт ще направя .. ама как мислите ? дали махането на термостата ще помогне за толкова ?! :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 20 авг 2007 22:44


blondeskiller написа:и нещо за гарнитурата - и аз мислех това - но нали при избушена гарнитура .. когато отворя пробката на маслото и трябва да духа слабо оттам - е не духа ..
Предполагам, че имаш предвид щеката, дето гледаш нивото на маслото?
Не, духането от там е признак на свършили сегменти, цилиндри или и двете!
blondeskiller написа:но пък от ауспуха излиза бял пушек - незнам . .
Това именно ти е проблема- избила гарнитура м/у някой цилиндър и охладителен канал. Белия пушек е парата, в която се превръща водата след изгарянето в цилиндъра.
blondeskiller написа:върши ми работа и някъф временен вариант - за 20ина дни - да взема заплата после ако тряя и ремонт ще направя .. ама как мислите ?
Рискуваш да направиш воден удар някоя сутрин... когато дупката стане достатъчно голяма и в цилиндъра навлезе достатъчно вода :(
По-добре не я карай, но источи водата, че да не се стича в цилиндъра.
Аз карах с избила гарнитура почти 6 месеца и нищо не се случи, ама... не казвам, че е правилно!
blondeskiller написа: дали махането на термостата ще помогне за толкова ?! :roll:

Не, за съжаление! Получаваш въздушна възглавница заради високото налягане на изгорелите газове. По тази причина главата може да увисне без охлаждане. Свалянето на общата температура на охладителната течност няма да помогне в участъка, където няма такава.


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Пон 20 авг 2007 22:52


най-противопоказно е да се отваря капачка на разширителен съд или на радиатор ако има такава - абе с две думи да се разхермитизира охладителната система при склонност или вече прегрял двигател.


Потребителски аватар
blondeskiller
Мнения: 209
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село
Контакти:

Мнениеот blondeskiller » Пон 20 авг 2007 23:01


да явно ще мисля нещо ..
и още 1 въпрос ? току що 1 пр ми каза , че е имал подобен проблем и е сменил въздушния филтър :shock и се е оправило !??!?! възможно ли е това ?!??!


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 20 авг 2007 23:23


След като още не си познаваш колата не прибързвай с изводите...смени термостата на 87гр. виж дали не е запушен радиатора и цялата охладителна с-ма.Това за пушека сигурен ли си че не ти лапа масло т.е. гори има и друго виж капачката на разширителното казанче дали е наред т.е. дали клапана за изпускане на налягането не е затлачен с мизерии ,ако е така го промии с четка малка и спирт.Също тези новите капачки има ги в :син: цвят турски ли са не знам не са много читави..да знаеш по-добре оригиналната на нея има отпечатан знака на vw.провери дали ти се вкл.перката и на колко гр. по таблото долу горе за ориентир сложи си нов антифриз към 5.5-6л. събира с-мата и ако пак е така работата тогава върви в някой сервиз да ти закачат компресор на някое бутало и да ти завият манометар на разширителното казанче да се види дали е избила гарнитурата или не е...има и друг метод с тестер на антифриза също показва дали ти смуче бутало... :wink:Дано да съм бил полезен :roll:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 20 авг 2007 23:28


аз така скоро си патих от една такава капачка не пропуска клапана и ми изхвърля антифриза и кати ти изхвърли 1л. естествено че ще ти загрее колата и даже перката няма да ти се вкл., защото нивото ти е паднало и термоключа не я вкл. и трябва с пинсетка да я стартираш.. :wink:


Потребителски аватар
blondeskiller
Мнения: 209
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село
Контакти:

Мнениеот blondeskiller » Пон 20 авг 2007 23:43


Ами .. не е запушено нищо - днес почистих - направих промивка .. страх ме е да не стигна до шлайфане на главата, ,. затова тия дни ще я карам на диагностика .. освен Сервиз Дружба в София?
плюс цени ако имате идея ?


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 20 авг 2007 23:52


като ти беше загряла преди да отвиеш капачката на разшир.казанче имаше ли изхвърлен антифриз от там...


Потребителски аватар
blondeskiller
Мнения: 209
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село
Контакти:

Мнениеот blondeskiller » Пон 20 авг 2007 23:54


не !
след като отвих , за да обезвъздуша - тогава изхвърли - капачката и съдчето са хубави май - има си емблема на VW .. изглеждат мн добре..



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта