:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

GOLF-3/1.4/бензин/1994г.-вентилатор на радиатора

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
golf-3-fen
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

GOLF-3/1.4/бензин/1994г.-вентилатор на радиатора

Мнениеот golf-3-fen » Пет 24 авг 2007 7:59


Вентилатора ми е за смяна-тресе! Как се демонтира ??? Каква е нормалната цена за нов и за втора употреба?Какво рискувам ако избера употребяван?Куплунга е с три кабела.При закупуване на "втора ръка " на какво да обърна внимание за да разбера дали е приемливо годен?БЛАГОДАРЯ предварително!!! :D




Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 24 авг 2007 8:08


Тея въпроси с Калашников ли ги изстреля :shock


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пет 24 авг 2007 8:10


сваляш и сменяш лагера,после прибираш обратно :lol:
става с калашника на Даскала за секунди :lol:


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 24 авг 2007 8:22


Ако сваляш перката си отбележи на нея и на моторчето, за да я върнеш обратно що-годе пак балансирана, въпреки, че щом разглобяваш моторчето баланса /стария/ вече... Иначе от колегите съм чел за 30-40 лв. от морга и 70-80 лв. за ново, уж - немско /май Ауто+ цитираха често - виж с търсачката/, като някой /дали не беше Крис от Варна?/ се оплака, че е сложил такова ново и след има/няма 1 год. е точил води и е разглобявал отново, за да сложи "моргаджийско"...


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: GOLF-3/1.4/бензин/1994г.-вентилатор на радиатора

Мнениеот tankishev » Пет 24 авг 2007 8:50


golf-3-fen написа:Вентилатора ми е за смяна-тресе! Как се демонтира ??? Каква е нормалната цена за нов и за втора употреба?Какво рискувам ако избера употребяван?Куплунга е с три кабела.При закупуване на "втора ръка " на какво да обърна внимание за да разбера дали е приемливо годен?БЛАГОДАРЯ предварително!!! :D


Относно демонтажа (ако ще сменяш перка или моторче с перка)... колега процедурата е:
1 ) отваряш капака :)
2 ) сваляш маската
3 ) сваляш бронята
4 ) сваляш гредата
5 ) източваш водата
6 ) сваляш маркучите
7 ) сваляш радиатора от коша
8 ) сваляш маската на перката (държи се на пластмасови нитове, който се изчукват от вътрешната страна - от към мотора)
9 ) развиваш 3те гайки на моторчето (от вътрешната страна)

:wink:


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Пет 24 авг 2007 9:22


Преди 2 седмици го сменях. Потърси с търсачката темата ми!
Ако имаш въпроси пиши ЛС!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], jaseniv и 77 госта