



МАЙСТОРА КАЗА ЧЕ МОГА И БЕЗ СТАБИЛИЗИРАЩА ЩАНГА!
- momo81
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 9:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
МАЙСТОРА КАЗА ЧЕ МОГА И БЕЗ СТАБИЛИЗИРАЩА ЩАНГА!
била износена и да не давам 150-200 лв за нова заедно с всичките му там тампони и не знам си още к'во, по-добрият вариянт бил да ми я свали за 30 лв и нямало да имам никакъв проблем(поне така ме увери). Та понеже и аз като един пресметлив българин с не много пари в джоба сметнах разликата между 150-200 лв и 30 лв и сега карам без стабилизираща от 2 дни, но още не съм я пробвал на скорости над 120км/ч. Някой друг да кара бе з стабилизираща щанга? - имам ли основания да потрепервам
?

- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
имаш имаш - не че нещо амааааа името и само говори за нея сега колата ти е доста по нестабилна - не че и аз не съм карал пасата без щанга- пак си върви но с нея си е по-добре и що 200 лв !!! вземи си от някоя морга - не може да няма там за 15-30 лв ще си я вземеш и какво толкова и беше на твойта че даде 30 лв да ти я махнат толкова ли не можеше да си я оставиш там пък макар и да не върши толкова работа колкото трябва ама да не даваш 30 кинта и да речем като си купиш от моргичката майстора да ти я смени за 30 кинта вместо само да я махне ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив


Износват се тампоните.
Е, аз си ги смених преди да почнат чак толкова да се износват, при това купих от 'скъпите', на Лемфьордер и смея да твърдя, че за 150-200 лева ще можеш да си купиш поне 4-5 комплекта, деа!
Изглежда на твоя майстор просто не му се е занимавало да сменя тампончета, защото особено тези, които са на биалетките се навират изключите трудно. Поне полвин час въртиш, буташ и псуваш, докато си влезнат на местото



- momo81
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 9:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
значи при мен от няколко години от време на време отпред вдясно се чува едно тупкане(понякога когато тръгвам или когато спирам, друг път когато минавам легнали полицаи - тупкането е доста силно сякаш нещо се измества или къса). Най-напред ми казаха 4е било от тампони на носачи - сменях ги 4 пъти, после тампони на макферсон, преди месец ги смених за последно, сега майстора вика щангат ти е износена и тампоните по нея и тя се местела и удряла в носача, та затова да я махнем - преди 10 мин хосих с колата до дружба малко до един магази и познайте...... пак си тупка мамка й! - не знам ве4е колко пари потроших по тая jetta



-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Нови тампони за щангата.Ако е наистина захабена (още се чудя как ще стане,въпреки,че не е невъзможно) си търси тампони и биалетки с по-малък вътрешен диаметър.
щАко няма и такива като крайна мярка за вътрешните тампони - може да се сложи фолио от латун на щангата или някаква друга метална втулка и нов тампон,повечко грес и така.Това последното е моя идея,ако е "твърде гениална",не ме псувайте,а се посмейте.
щАко няма и такива като крайна мярка за вътрешните тампони - може да се сложи фолио от латун на щангата или някаква друга метална втулка и нов тампон,повечко грес и така.Това последното е моя идея,ако е "твърде гениална",не ме псувайте,а се посмейте.
- bboikov
- Мнения: 499
- Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Мисля, че стабилизиращата щанга е необходима за стабилността на колата. В противен случай се натоварва допълнително както конструкцията на купето. Шанса да направиш катастрофа поради нестабилност на колата /например в завой/ е по-голяма. И без това Голф, Джета "изправят" завоите.
Колегите са абсолютно прави - сменят се тампоните, как може да е счупена. Не знам какво си правил, но да се счупи е мно о о о го голям зор. Виждал съм счупена стабилизационна щанга на BMV 1.6, току що внесено, май беше внос от Австрия.
Колегите са абсолютно прави - сменят се тампоните, как може да е счупена. Не знам какво си правил, но да се счупи е мно о о о го голям зор. Виждал съм счупена стабилизационна щанга на BMV 1.6, току що внесено, май беше внос от Австрия.
Последна промяна от bboikov на Нед 26 авг 2007 15:48, променено общо 1 път.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Иди на друг майстор да видим кво ша ти каже без да му казваш кво ти е споделил предишния,само му подхвърли да не би нещо щангата и кво ли има да и се разваля.Видиш ли приятелю много гадатели се навъдиха и на кой вяра да хващаш не знам.Ако може да бараш сам по колата по добре сам ама ако не потърси 2-3 мнения и съвпадения че иначе да не правим една работа 3 пъти.
Абе гледам че си от София иди на някой от клубните сервизи на наште хора и рахатясвай що гониш дивото
Абе гледам че си от София иди на някой от клубните сервизи на наште хора и рахатясвай що гониш дивото
- momo81
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 9:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Danny boy:
сменил съм мноооооого майстори и до сега всеки казва различно и аз правя ли правя а проблема си стои, ве4е като удавник и за сламката се хващам само и само с надеждата тоя път да е за последно и да свършат проблемите ама нейсе - както писах по-горе, тампони на носачи ли не сменях, тампони на макферсон ли не сменях, стабилизиращата щанга удряла нязнам си каде, айде сега няма стабилизираща щанга-няма проблем, ама не все още си тупка нещо вдясно и така... - ще те послушам и като посабера пак парички (за n-ти път) ще отида при някой клубен майстора па дано там ми е късмета
сменил съм мноооооого майстори и до сега всеки казва различно и аз правя ли правя а проблема си стои, ве4е като удавник и за сламката се хващам само и само с надеждата тоя път да е за последно и да свършат проблемите ама нейсе - както писах по-горе, тампони на носачи ли не сменях, тампони на макферсон ли не сменях, стабилизиращата щанга удряла нязнам си каде, айде сега няма стабилизираща щанга-няма проблем, ама не все още си тупка нещо вдясно и така... - ще те послушам и като посабера пак парички (за n-ти път) ще отида при някой клубен майстора па дано там ми е късмета
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
както си почнал махни и каретата, ако пак тропа срежи носачите, ама с ножовка, че да ти е по-трудно
Да се износи щангата вероятността е точно, колкото да си износиш вилицата от ядене на ориз
Тропането в 99% от случите е от тампоните на носачите(и предни и задни смени за всеки случай, ще ти струват около 24 лева, общо от ауто+ с намалението за форума) и от биалетките(10 лева са до колкото помня, някакви Дадски) При джетата, която продавам тропаше отпред ама ЯКО, след смяната на горепосочените тампони и биалетки не тропа грам. А на твоя "майстор" му научи името, че да не ти се налага да го набеждаваш с това "майстор" 



- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта