


заглъхване на двигателя в жегите
заглъхване на двигателя в жегите
Колата ми е VW GOLF 3-GTI. Мотора ми е 2Е. В големите горещини при каране на дълъг път изведнъж колата ми започва да заглъхва. Скоростта е от 90 до 150. Постепенно заглъхването се увеличава и колата започва да губи мощност. Спирам мотора си работи на нормални тихи обороти. Форсирам силно двигателя и той започва да набира като дизелов мотор. След неколкократно изфорсирване мотора започва да набира лесно обороти както преди. Тръгвам, колата си върви нормално, и след 10-20 километра това пак се повтаря. Прави ми впечатление, че колата когато е загряла в жегите няма пъргавина. Понякога предърпва много докато поеме и пак тръгва. Когато е студена върви много добре и има страшно ускорение. Смених свещи, кабели, дистрибуторна капачка и палец. Така също избуших и катализатора като оставих същото гърне заради ламбда сондата, която е на него. И наистина колата се поотпуши заработи добре и на топло и на студено, но за около 15 дни. Сега в жегите се повтаря същото глъхнене и сле изфорсиране и изтиване на двигателя за около 5 мин. колата тръгва като пощуряла. Много ще съм ви благодарен, ако може да ми помогнете.Искам да поздравя всички голф маняци и да им пожелая хиляди безаварийни километри. Ще бъда доволен да подискотираме.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
намирисва на температурен датчик. Васко казва че не може да се измери точно - става само с нов.
Въпреки това според мене можеш да пробваш да го измериш при загряла кола - при 80 градуса трябва да е около 275-375 ома а при 100-на около 160-225 ома.
Ако се е скапал и дава по високи стойности е възможно компа да пуска повече гориво и да се получават проблеми.
Ако не е от него вероятно трябва да я закачиш на Вагком да си каже болежката.
Датчика не е много парета - от порядъка на 20-на до 30 максимум лева.
Въпреки това според мене можеш да пробваш да го измериш при загряла кола - при 80 градуса трябва да е около 275-375 ома а при 100-на около 160-225 ома.
Ако се е скапал и дава по високи стойности е възможно компа да пуска повече гориво и да се получават проблеми.
Ако не е от него вероятно трябва да я закачиш на Вагком да си каже болежката.
Датчика не е много парета - от порядъка на 20-на до 30 максимум лева.
Последна промяна от ivo123 на Вто 28 авг 2007 6:57, променено общо 1 път.
местоположение на температурен датчик на въздуха
къде се намира този температурен датчик? До дебитомера ли е?
дебитомер на въздуха
колеги с подобен проблем ми казаха, че може да е от дебитомера на въздуха. Възможно ли е това? Може ли да е от ламбда сонда? Благодаря на всички голф маняци 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 28 госта