МАЙСТОРА КАЗА ЧЕ МОГА И БЕЗ СТАБИЛИЗИРАЩА ЩАНГА!
- momo81
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 9:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
МАЙСТОРА КАЗА ЧЕ МОГА И БЕЗ СТАБИЛИЗИРАЩА ЩАНГА!
била износена и да не давам 150-200 лв за нова заедно с всичките му там тампони и не знам си още к'во, по-добрият вариянт бил да ми я свали за 30 лв и нямало да имам никакъв проблем(поне така ме увери). Та понеже и аз като един пресметлив българин с не много пари в джоба сметнах разликата между 150-200 лв и 30 лв и сега карам без стабилизираща от 2 дни, но още не съм я пробвал на скорости над 120км/ч. Някой друг да кара бе з стабилизираща щанга? - имам ли основания да потрепервам
?
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
имаш имаш - не че нещо амааааа името и само говори за нея сега колата ти е доста по нестабилна - не че и аз не съм карал пасата без щанга- пак си върви но с нея си е по-добре и що 200 лв !!! вземи си от някоя морга - не може да няма там за 15-30 лв ще си я вземеш и какво толкова и беше на твойта че даде 30 лв да ти я махнат толкова ли не можеше да си я оставиш там пък макар и да не върши толкова работа колкото трябва ама да не даваш 30 кинта и да речем като си купиш от моргичката майстора да ти я смени за 30 кинта вместо само да я махне ?
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Аамммм.... Извинявай, ама хич не ми е ясно какво може да се износи на стабилизиращата щанга
Износват се тампоните.
Е, аз си ги смених преди да почнат чак толкова да се износват, при това купих от 'скъпите', на Лемфьордер и смея да твърдя, че за 150-200 лева ще можеш да си купиш поне 4-5 комплекта, деа!
Изглежда на твоя майстор просто не му се е занимавало да сменя тампончета, защото особено тези, които са на биалетките се навират изключите трудно. Поне полвин час въртиш, буташ и псуваш, докато си влезнат на местото
- momo81
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 9:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
значи при мен от няколко години от време на време отпред вдясно се чува едно тупкане(понякога когато тръгвам или когато спирам, друг път когато минавам легнали полицаи - тупкането е доста силно сякаш нещо се измества или къса). Най-напред ми казаха 4е било от тампони на носачи - сменях ги 4 пъти, после тампони на макферсон, преди месец ги смених за последно, сега майстора вика щангат ти е износена и тампоните по нея и тя се местела и удряла в носача, та затова да я махнем - преди 10 мин хосих с колата до дружба малко до един магази и познайте...... пак си тупка мамка й! - не знам ве4е колко пари потроших по тая jetta

-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Нови тампони за щангата.Ако е наистина захабена (още се чудя как ще стане,въпреки,че не е невъзможно) си търси тампони и биалетки с по-малък вътрешен диаметър.
щАко няма и такива като крайна мярка за вътрешните тампони - може да се сложи фолио от латун на щангата или някаква друга метална втулка и нов тампон,повечко грес и така.Това последното е моя идея,ако е "твърде гениална",не ме псувайте,а се посмейте.
щАко няма и такива като крайна мярка за вътрешните тампони - може да се сложи фолио от латун на щангата или някаква друга метална втулка и нов тампон,повечко грес и така.Това последното е моя идея,ако е "твърде гениална",не ме псувайте,а се посмейте.
- bboikov
- Мнения: 499
- Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Мисля, че стабилизиращата щанга е необходима за стабилността на колата. В противен случай се натоварва допълнително както конструкцията на купето. Шанса да направиш катастрофа поради нестабилност на колата /например в завой/ е по-голяма. И без това Голф, Джета "изправят" завоите.
Колегите са абсолютно прави - сменят се тампоните, как може да е счупена. Не знам какво си правил, но да се счупи е мно о о о го голям зор. Виждал съм счупена стабилизационна щанга на BMV 1.6, току що внесено, май беше внос от Австрия.
Колегите са абсолютно прави - сменят се тампоните, как може да е счупена. Не знам какво си правил, но да се счупи е мно о о о го голям зор. Виждал съм счупена стабилизационна щанга на BMV 1.6, току що внесено, май беше внос от Австрия.
Последна промяна от bboikov на Нед 26 авг 2007 15:48, променено общо 1 път.
- Danny boy
- Мнения: 1963
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Иди на друг майстор да видим кво ша ти каже без да му казваш кво ти е споделил предишния,само му подхвърли да не би нещо щангата и кво ли има да и се разваля.Видиш ли приятелю много гадатели се навъдиха и на кой вяра да хващаш не знам.Ако може да бараш сам по колата по добре сам ама ако не потърси 2-3 мнения и съвпадения че иначе да не правим една работа 3 пъти.
Абе гледам че си от София иди на някой от клубните сервизи на наште хора и рахатясвай що гониш дивото
Абе гледам че си от София иди на някой от клубните сервизи на наште хора и рахатясвай що гониш дивото
- momo81
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 9:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Danny boy:
сменил съм мноооооого майстори и до сега всеки казва различно и аз правя ли правя а проблема си стои, ве4е като удавник и за сламката се хващам само и само с надеждата тоя път да е за последно и да свършат проблемите ама нейсе - както писах по-горе, тампони на носачи ли не сменях, тампони на макферсон ли не сменях, стабилизиращата щанга удряла нязнам си каде, айде сега няма стабилизираща щанга-няма проблем, ама не все още си тупка нещо вдясно и така... - ще те послушам и като посабера пак парички (за n-ти път) ще отида при някой клубен майстора па дано там ми е късмета
сменил съм мноооооого майстори и до сега всеки казва различно и аз правя ли правя а проблема си стои, ве4е като удавник и за сламката се хващам само и само с надеждата тоя път да е за последно и да свършат проблемите ама нейсе - както писах по-горе, тампони на носачи ли не сменях, тампони на макферсон ли не сменях, стабилизиращата щанга удряла нязнам си каде, айде сега няма стабилизираща щанга-няма проблем, ама не все още си тупка нещо вдясно и така... - ще те послушам и като посабера пак парички (за n-ти път) ще отида при някой клубен майстора па дано там ми е късмета
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
както си почнал махни и каретата, ако пак тропа срежи носачите, ама с ножовка, че да ти е по-трудно
Да се износи щангата вероятността е точно, колкото да си износиш вилицата от ядене на ориз
Тропането в 99% от случите е от тампоните на носачите(и предни и задни смени за всеки случай, ще ти струват около 24 лева, общо от ауто+ с намалението за форума) и от биалетките(10 лева са до колкото помня, някакви Дадски) При джетата, която продавам тропаше отпред ама ЯКО, след смяната на горепосочените тампони и биалетки не тропа грам. А на твоя "майстор" му научи името, че да не ти се налага да го набеждаваш с това "майстор" 
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта

