[b]ПОМОГНЕТЕ ГАСНЕ НА СТУДЕНО JETTA 1.6 карб. 2EE Ecotronic[

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
vasilm
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 14:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

[b]ПОМОГНЕТЕ ГАСНЕ НА СТУДЕНО JETTA 1.6 карб. 2EE Ecotronic[

Мнениеот vasilm » Пет 31 авг 2007 15:21


Моля ако някой има идея защо след като запали веднага на студено, оборотите падат и гасне, докато загрее към 30 гр. и след това всичко е ОК. Иначе работи перфектно студена и топла. Имах отдавна проблем с регулатора на дроселовата клапа и си го ремонтирах както можех и всичко бе наред. После взе да гасне така и се реших да го сменя (ужасно е скъп) "Познавачите" в Юнитрейд го смениха и тестваха и казаха че карб. и колата вече е в ред и всичко и е като часовник. Да ама не пак си гасне и пак ходих а те вдигат рамене горките.... Та сигурен съм че има хора които повече знаят и мислят от тези в сервиза. Пробвах и на газ, но там е малко по различно и почти не гасне. Сменихме темп. датчик, ламбдата си е в ред, и вече нямам идея какво може да е.
Благодаря предварително

Последна промяна от vasilm на Пон 03 сеп 2007 10:19, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 31 авг 2007 15:51


махни ги тия големи букви от заглавиетооо :evil:


vasilm
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 14:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

за Голям проблем си е редно голееми букви не мислиш ли?

Мнениеот vasilm » Пет 31 авг 2007 16:33


Съжалявам, че те дразнят главните букви, ама като караш из София и ти гасне на всеки светофар, докато загрее и ти ще пишеш с още по-голям шрифт :)


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: за Голям проблем си е редно голееми букви не мислиш ли?

Мнениеот chefito » Пет 31 авг 2007 17:15


vasilm написа:Съжалявам, че те дразнят главните букви, ама като караш из София и ти гасне на всеки светофар, докато загрее и ти ще пишеш с още по-голям шрифт :)


да като гледам обаче никой не иска да ти помага.../чак пък си се посрал и болд си сложил.../

оправи си заглавието и ще ти помогнат...


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 31 авг 2007 23:03


Направо смени карба с Кейхин от Ауди 80 или 2Е3.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 01 сеп 2007 12:01


Achim Lauritzen написа:Направо смени карба с Кейхин от Ауди 80 или 2Е3.


:да: Да си дойдем на думата!!!

Около 60 лв на старо... Нов не очаквай да го намериш... :wink:


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Съб 01 сеп 2007 17:38


Achim Lauritzen написа:Направо смени карба с Кейхин от Ауди 80 или 2Е3.

Такъв може ли да се сложи и на мойто джувотно?


Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Съб 01 сеп 2007 20:51


http://www.ruddis-berlin.de/vergaser.htm
Инфо за карбуратори !!! :twisted: :roll: :idea:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 02 сеп 2007 7:04


Yonata написа:http://www.ruddis-berlin.de/vergaser.htm
Инфо за карбуратори !!! :twisted: :roll: :idea:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


vasilm
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 14:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vasilm » Пон 03 сеп 2007 9:01


Благодаря за малкото мнения, но по-важно е че форумите бяха достатъчно изчерпателни по темата и ми помогнаха много да се ориентирам в проблемите. Хубавото е че като бях вече наясно, проблемите някакси изчезнаха и сега, просто невероятно но не гасне и си работи перфектно. Прилича на самонагласяне на системата...хаха. Но пък и това ме устройва. Ако на някой му трябва работещо устройство "регулатор-потенциометър на дроселовата клапа" да се обади.
PS за "прасето" миризмата е някъде около теб огледай се!!!


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 04 сеп 2007 3:27


vasilm написа:Благодаря за малкото мнения, но по-важно е че форумите бяха достатъчно изчерпателни по темата и ми помогнаха много да се ориентирам в проблемите. Хубавото е че като бях вече наясно, проблемите някакси изчезнаха и сега, просто невероятно но не гасне и си работи перфектно. Прилича на самонагласяне на системата...хаха. Но пък и това ме устройва. Ако на някой му трябва работещо устройство "регулатор-потенциометър на дроселовата клапа" да се обади.
PS за "прасето" миризмата е някъде около теб огледай се!!!

Колега не искам да те разочаровам,но след това самонагласяване на системата идва тоталната кончина на карбуратора.Поне практиката и наблюденията ми като карбураторджия върху този карбуратор го показват.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта