Моля ако някой има идея защо след като запали веднага на студено, оборотите падат и гасне, докато загрее към 30 гр. и след това всичко е ОК. Иначе работи перфектно студена и топла. Имах отдавна проблем с регулатора на дроселовата клапа и си го ремонтирах както можех и всичко бе наред. После взе да гасне така и се реших да го сменя (ужасно е скъп) "Познавачите" в Юнитрейд го смениха и тестваха и казаха че карб. и колата вече е в ред и всичко и е като часовник. Да ама не пак си гасне и пак ходих а те вдигат рамене горките.... Та сигурен съм че има хора които повече знаят и мислят от тези в сервиза. Пробвах и на газ, но там е малко по различно и почти не гасне. Сменихме темп. датчик, ламбдата си е в ред, и вече нямам идея какво може да е.
Благодаря предварително



[b]ПОМОГНЕТЕ ГАСНЕ НА СТУДЕНО JETTA 1.6 карб. 2EE Ecotronic[
[b]ПОМОГНЕТЕ ГАСНЕ НА СТУДЕНО JETTA 1.6 карб. 2EE Ecotronic[
Последна промяна от vasilm на Пон 03 сеп 2007 10:19, променено общо 1 път.
за Голям проблем си е редно голееми букви не мислиш ли?
Съжалявам, че те дразнят главните букви, ама като караш из София и ти гасне на всеки светофар, докато загрее и ти ще пишеш с още по-голям шрифт 

- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: за Голям проблем си е редно голееми букви не мислиш ли?
vasilm написа:Съжалявам, че те дразнят главните букви, ама като караш из София и ти гасне на всеки светофар, докато загрее и ти ще пишеш с още по-голям шрифт
да като гледам обаче никой не иска да ти помага.../чак пък си се посрал и болд си сложил.../
оправи си заглавието и ще ти помогнат...
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Благодаря за малкото мнения, но по-важно е че форумите бяха достатъчно изчерпателни по темата и ми помогнаха много да се ориентирам в проблемите. Хубавото е че като бях вече наясно, проблемите някакси изчезнаха и сега, просто невероятно но не гасне и си работи перфектно. Прилича на самонагласяне на системата...хаха. Но пък и това ме устройва. Ако на някой му трябва работещо устройство "регулатор-потенциометър на дроселовата клапа" да се обади.
PS за "прасето" миризмата е някъде около теб огледай се!!!
PS за "прасето" миризмата е някъде около теб огледай се!!!
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
vasilm написа:Благодаря за малкото мнения, но по-важно е че форумите бяха достатъчно изчерпателни по темата и ми помогнаха много да се ориентирам в проблемите. Хубавото е че като бях вече наясно, проблемите някакси изчезнаха и сега, просто невероятно но не гасне и си работи перфектно. Прилича на самонагласяне на системата...хаха. Но пък и това ме устройва. Ако на някой му трябва работещо устройство "регулатор-потенциометър на дроселовата клапа" да се обади.
PS за "прасето" миризмата е някъде около теб огледай се!!!
Колега не искам да те разочаровам,но след това самонагласяване на системата идва тоталната кончина на карбуратора.Поне практиката и наблюденията ми като карбураторджия върху този карбуратор го показват.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта