Отскоро съм собственик на Г3 1.6 101 АЕК,забелязах обаче че губи антифриз.Намерих място от което ми се струва 4е го губи,но незнам какво представлява,за какво служи,и дали се сменя лесно.Поставям снимков материал,ако някой може да изкаже мнение по въпроса,благодаря предварително.
http://img.data.bg/i.php?show=539277#img



Загуба на антифриз
Колега това е тапа. Ако от нея тече е най-малкия проблем, макар че така както се вижда е точно от нея
Нова струва около 1 - 1,50 ако не се лъжа. Сменяш си я сам съвсем спокойно. Вътре има едно уплътнение, което се спича с времето и започва да пропуска. Смяната: отвиваш /на студен мотор по-добре/ капачката за доливане на антифриз за да излезе налягане ако има, после я завиваш отново добре /да не я оставиш отворена/. Дърпаш тоя зеления щифт и го вадиш, после вадиш тапата и слагаш новата със новото уплътнение. Натискаш я равномерно за да прибере така че да се покаже улея и си слагаш отново щифта /зеления е хубав че е метален, а сега тия тапи ги продават с едни пласмасови/. При процедурата ако нещо не се обърка губиш много малко антифриз - най-много 100 мл., които после си ги доливаш и всичко е ок.
Не се притеснявай дано целия теч е само от там, защото може и целия тройник да си е отишъл и да се наложи да го смениш, но и това не еболка за умиране
Затова огледай добре дали е само от тапата.

Не се притеснявай дано целия теч е само от там, защото може и целия тройник да си е отишъл и да се наложи да го смениш, но и това не еболка за умиране

- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
andro_ написа:Ще изтече поне 1 литър антифриз.Сваляш тапата,взимаш уплътнението в ръчица и беж по магазините.После никакви силикони,никакво Дирко-мирко,той германеца си го е направил.
Възможно е да ти е пукнато цялото тройниче,огледай го хубаво.
Как се маха тапата - издърпваш шплента,после издърпваш тапата.
Ще изтече 1 литър точно ако не затвори отново разширителния съд. Но ако си го затвори както съм писал, след като преди това го отвори за да изпусне налягането няма да изтече повече от 100 мл. гаранция правил съм го затова казвам. Когато е затворена от всякъде системата и се махне тапата тече много слабо поради това че самата система си създава вакум. Наистина не съм сигурен точно къде е тройника на 1.6 двигателя но на 1.8 ABS е достатъчно високо за да не тече обилно, но си мисля че и при 1.6 не е твърде ниско. А и защо трябва предварително да сваля тапата и да ходи да търси, като може да си купи тапа с уплътнение и просто за секунди да я замени.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта