VW Golf 2 - рейка, проблем след смяната

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
d00mEr
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 11:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

VW Golf 2 - рейка, проблем след смяната

Мнениеот d00mEr » Чет 26 апр 2007 11:06


Здравейте,

преди 3-4 дена ми правиха ремонт на предницата , като сменените неща бяха някакъв "шарнир" и "кормилна рейка" (извинявам се ако термините не са точни). Та на въпроса. Възможно ли е след тази операция нещо да са омазали, защото волана в момента се върти осезаемо по-трудно и има един малък ъгъл в който не се връща в централно положение. Примерно при няколко градуса завъртане на ляво или надясно не се центрира :cry: При голям завой се връща, но до някакво положение и след това трябва да му се помогне малко :cry: Майстора каза, че това щяло да се оправи с времето като се раздвижело нещото, но мене ме притеснява да не са пренатегнали нещо или знам ли аз ...

Забравих да спомена, че Голфа е 88 г, 1.3 бензин.
т.е. доколкото четух тук из форума май няма хидравлика




Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Чет 26 апр 2007 12:19


Рейката има един регулировъчен винт от който се регулира луфта на рейката така, че да няма шумове ( чукане ), да се върти леко волана и при навъртян волан да се връща сам в положение "направо".
При регулиране винтът се разхлабва с 20 градуса - прави се тест на колата по време на движение. И така няколко пъти до постигане на желания резултат.
Това е за рейка без хидравлика - Джета-2 1991 год 1.8л


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 26 апр 2007 13:21


най вероятно рейката си ти е старата твойта.Просто малко са го понатегнали болта за регулиране и затова не ти се връща волана


d00mEr
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 11:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот d00mEr » Чет 26 апр 2007 14:55


Благодаря за отговорите :)

А дали е проблем да се кара така?! Да не се скапе нещо от това


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Чет 26 апр 2007 14:55


според мен са "рециклирали" рейката
и болтове да въртиш нема се оправи,или когато се получи искания резултат ще има прекалено голям луфт
и след 10000км ще е същото
карай и си свиркай,ще свикнеш :D


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 27 апр 2007 3:54


spirof написа:според мен са "рециклирали" рейката
и болтове да въртиш нема се оправи,или когато се получи искания резултат ще има прекалено голям луфт
и след 10000км ще е същото
карай и си свиркай,ще свикнеш :D

Не е баш така :wink:


Потребителски аватар
fourkoa
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот fourkoa » Пон 03 сеп 2007 12:57


Здравейте.Аз съм с механична рейка и на където и да завия волана не се връща в средата а малко на дясно и като пусна волана по прав път почва да бяда на дясно гада му.В началото не знаех от каде е причината.Помпя гуми на стенд ходих същата работа.Една година така карах и свикнах. После прочетах в една книга за това болче отдоло и мисля да пробвам и ще споделя после.
ааа забравих да кажа .Майстора на стенда каза че неможело да се направи хубав стенд защото лагерите на макферсона първо трябвало да се сменат.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта