


спиране на бензинова помпа
- shr
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Костинброд
спиране на бензинова помпа
някой знае ли кой е бушона за бензиновата помпа, и като прекъсна помпата дюзата прекъсва ли и тя? става въпрос за Г3 ABS и кой е бушона за контакта? ще му слага м газ
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
като прекъснеш помпата дюзата не спира...мисля че 18 или 19 е бушона виж си на кутията...аз лично сега ще я спирам вече....до сега не я спирах и умираше...реално при запушване или проблем колата загасва, но като си на газ няма как да го разбереш това и помпата загива...ако си сигурен в бензиновата система а именно: нов филтър, чист резервоар, отличен регулатор на налягането тогава я остави...
- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София


п.п. Кабела за помпата може да го намериш под кората (палстмасата), която е под шофьорската врата и е червен с жълта лента ( да не беше бяла лентата ) по-дебел е от другите в снопа.
- ticho
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Здравей!Аз лично карам голф3 2.0 от 3 години и да си призная едно 80% го карам на газ дори вече паля на газ.Предишният собственик също я е карал на газ около 1 година.За всичкото това време помпата не е изключвана и още си работи.Но има една малка подробност трябва да имаш поне 10л. бензин в резервоара за да бъде потопена помпата и да го сменяш по често.Така съм слушал,но за сега нямам проблеми.За бушона наистина е 17 или 18 и е син.
- ticho
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Отпред в инжекциона влиза една букса с четири кабела.Средните два са за инжектора,трябва да са бяло-виолетов(или само виолетов),кафяво-виолетов.Бяло-виолетовия е захранването,а виолетовия е от компа.Според мен ако отрежеш бяло-виолетовия ще трябва да изгасне.Всичко е в твой ръце.На мене така ми сочи схемата за 1.8моно
- spa
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
ticho написа:Отпред в инжекциона влиза една букса с четири кабела.Средните два са за инжектора,трябва да са бяло-виолетов(или само виолетов),кафяво-виолетов.Бяло-виолетовия е захранването,а виолетовия е от компа.Според мен ако отрежеш бяло-виолетовия ще трябва да изгасне.Всичко е в твой ръце.На мене така ми сочи схемата за 1.8моно
Аз като пробвах да запаля с откачена букса колата отказа...
Що се отнася за помпата при мен когато съм на газ се изключва или поне така казаха майсторите когато ми я монтираха.
chefito - реши ли си проблема ?
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
spa написа:ticho написа:Отпред в инжекциона влиза една букса с четири кабела.Средните два са за инжектора,трябва да са бяло-виолетов(или само виолетов),кафяво-виолетов.Бяло-виолетовия е захранването,а виолетовия е от компа.Според мен ако отрежеш бяло-виолетовия ще трябва да изгасне.Всичко е в твой ръце.На мене така ми сочи схемата за 1.8моно
Аз като пробвах да запаля с откачена букса колата отказа...
Що се отнася за помпата при мен когато съм на газ се изключва или поне така казаха майсторите когато ми я монтираха.
chefito - реши ли си проблема ?
бате още не съм...тази седмица ще се ровя пак

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
няма бушон за дюзата, нито за контакт. Помпата за да я прекъснеш, което ти го препоръчвам(1-консуматор около 100вата,2-има определен ресурс и е скъпа,3-въртейки бензина, той се загрява и изпарява и остава силно активна течност,която разяжда гумата и пластмасата) ти трябва силово реле като за фарове напр. иначе почти сигурно ще прецакаш копчето. Лично аз пркъсвам захранването и от кабелите вървящи под левия пластмасов праг в купето(абе на шофьорското място до левия ти крак).
Захранването за копчето можеш да го вземеш от бобината, при vw няма проблем.
Помисли иза грешките в компа-на бензин ще спре да върви. Интелигентното решение е емулатор на ламбдата(качествен около 150лв), тъпото- да махаш клемата на акумулатора от време на време и рационалното(без пари и върши работа)- от буксата на компа да прекъснеш постоянното му захранване и да го вържеш към захранване от"на контакт". Резултатът е като да махаш клемата при всяко гасене на колата.
Захранването за копчето можеш да го вземеш от бобината, при vw няма проблем.
Помисли иза грешките в компа-на бензин ще спре да върви. Интелигентното решение е емулатор на ламбдата(качествен около 150лв), тъпото- да махаш клемата на акумулатора от време на време и рационалното(без пари и върши работа)- от буксата на компа да прекъснеш постоянното му захранване и да го вържеш към захранване от"на контакт". Резултатът е като да махаш клемата при всяко гасене на колата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта