спиране на бензинова помпа

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
shr
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 25 май 2007 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Костинброд

спиране на бензинова помпа

Мнениеот shr » Сря 29 авг 2007 8:36


някой знае ли кой е бушона за бензиновата помпа, и като прекъсна помпата дюзата прекъсва ли и тя? става въпрос за Г3 ABS и кой е бушона за контакта? ще му слага м газ




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 29 авг 2007 9:49


Оставяй я да си работи.Няма смисъл.И аз го мислих,ама няма за какво.
Карай от време на време само на бензин,защото той като престои по-дълго време в резервоара и в помпата и почва да разлага гумичките и уплътненията и става льошо.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 29 авг 2007 10:06


като прекъснеш помпата дюзата не спира...мисля че 18 или 19 е бушона виж си на кутията...аз лично сега ще я спирам вече....до сега не я спирах и умираше...реално при запушване или проблем колата загасва, но като си на газ няма как да го разбереш това и помпата загива...ако си сигурен в бензиновата система а именно: нов филтър, чист резервоар, отличен регулатор на налягането тогава я остави...


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Сря 29 авг 2007 10:37


:офф Аз всяка сутрин си покарвам на бензинец около 1-2 км, тогава има ли смисъл да я спирам. (Така де да я направя да се спира от копчето за превключване на газ-бензин) :офф

п.п. Кабела за помпата може да го намериш под кората (палстмасата), която е под шофьорската врата и е червен с жълта лента ( да не беше бяла лентата ) по-дебел е от другите в снопа.


Потребителски аватар
ticho
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ticho » Сря 29 авг 2007 12:02


Здравей!Аз лично карам голф3 2.0 от 3 години и да си призная едно 80% го карам на газ дори вече паля на газ.Предишният собственик също я е карал на газ около 1 година.За всичкото това време помпата не е изключвана и още си работи.Но има една малка подробност трябва да имаш поне 10л. бензин в резервоара за да бъде потопена помпата и да го сменяш по често.Така съм слушал,но за сега нямам проблеми.За бушона наистина е 17 или 18 и е син.


Потребителски аватар
shr
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 25 май 2007 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Костинброд

Мнениеот shr » Сря 29 авг 2007 12:26


Мерси а дюзата от каде сте я прекъснали? аз мисла да разпробия моното (отзад има място за голям щуцер, а като го сваля ще вида каде има възможност и един от малките да му сложа че само с един може и да не го храни)


Потребителски аватар
ticho
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ticho » Сря 29 авг 2007 12:49


Отпред в инжекциона влиза една букса с четири кабела.Средните два са за инжектора,трябва да са бяло-виолетов(или само виолетов),кафяво-виолетов.Бяло-виолетовия е захранването,а виолетовия е от компа.Според мен ако отрежеш бяло-виолетовия ще трябва да изгасне.Всичко е в твой ръце.На мене така ми сочи схемата за 1.8моно


Потребителски аватар
spa
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spa » Сря 29 авг 2007 14:24


ticho написа:Отпред в инжекциона влиза една букса с четири кабела.Средните два са за инжектора,трябва да са бяло-виолетов(или само виолетов),кафяво-виолетов.Бяло-виолетовия е захранването,а виолетовия е от компа.Според мен ако отрежеш бяло-виолетовия ще трябва да изгасне.Всичко е в твой ръце.На мене така ми сочи схемата за 1.8моно


Аз като пробвах да запаля с откачена букса колата отказа...
Що се отнася за помпата при мен когато съм на газ се изключва или поне така казаха майсторите когато ми я монтираха.

chefito - реши ли си проблема ?


Потребителски аватар
shr
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 25 май 2007 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Костинброд

Мнениеот shr » Сря 29 авг 2007 17:36


мерси другата седмица почивните дни ще го почвам и какво стане най-много да остане само на газ


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 29 авг 2007 17:51


spa написа:
ticho написа:Отпред в инжекциона влиза една букса с четири кабела.Средните два са за инжектора,трябва да са бяло-виолетов(или само виолетов),кафяво-виолетов.Бяло-виолетовия е захранването,а виолетовия е от компа.Според мен ако отрежеш бяло-виолетовия ще трябва да изгасне.Всичко е в твой ръце.На мене така ми сочи схемата за 1.8моно


Аз като пробвах да запаля с откачена букса колата отказа...
Що се отнася за помпата при мен когато съм на газ се изключва или поне така казаха майсторите когато ми я монтираха.

chefito - реши ли си проблема ?


бате още не съм...тази седмица ще се ровя пак :)


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Мнениеот pe6kata » Сря 29 авг 2007 20:01


няма бушон за дюзата, нито за контакт. Помпата за да я прекъснеш, което ти го препоръчвам(1-консуматор около 100вата,2-има определен ресурс и е скъпа,3-въртейки бензина, той се загрява и изпарява и остава силно активна течност,която разяжда гумата и пластмасата) ти трябва силово реле като за фарове напр. иначе почти сигурно ще прецакаш копчето. Лично аз пркъсвам захранването и от кабелите вървящи под левия пластмасов праг в купето(абе на шофьорското място до левия ти крак).
Захранването за копчето можеш да го вземеш от бобината, при vw няма проблем.
Помисли иза грешките в компа-на бензин ще спре да върви. Интелигентното решение е емулатор на ламбдата(качествен около 150лв), тъпото- да махаш клемата на акумулатора от време на време и рационалното(без пари и върши работа)- от буксата на компа да прекъснеш постоянното му захранване и да го вържеш към захранване от"на контакт". Резултатът е като да махаш клемата при всяко гасене на колата.


Потребителски аватар
ticho
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ticho » Сря 29 авг 2007 20:52


Колегата по горе е прав за постоянното захранване да го слойиш на контакт.Много лесно и още по ефективно.Ако мойе да кайа само но има един 20А бушон F18 които е за помпата и за инйектора отпред.


Потребителски аватар
ticho
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ticho » Сря 29 авг 2007 20:55


Само искам да бъда точен пети бушон от дясно на ляво.


Потребителски аватар
baby_moni
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот baby_moni » Пон 03 сеп 2007 18:18


аз ти предлагам винаги да оставяш min 2 литра бензин и няма да имаш грижи,защото мойте грижи на скоро започнаха заради тези 2 литра бензин :!:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 03 сеп 2007 18:55


Прекъсни я,батко :!:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта