Здравейте колеги,
от доста време се боря с два проблема с моя голф 4 1,6 sr 101 к.с. Прочетох доста теми и реших да видя вашето мнение дали съм на прав път.
По неизвестни причини веднъж на година ми чупи ляво вътрешно каре. За сега - 3-4 пъти. Много майстори питах, никой не знае защо. Сменят и вземат парите.
Отделно от това колата имаше и друг проблем, който отново бе неизвестен за много майстори - при десен дъговиден завой започва едно тропане в ходовата част /според мен някъде в ляво/, което се пренася чак до скоростния лост, който започва да играе. Пак много ходения тук-там, всичко по ходовата перфектно. Един искаше амортисьори да сменя - смених ги и четирите. Загуби се това тропане, но след 1-2 месеца постепенно пак се появи. На всеки казвах и за двата проблема, с оглед евентуална връзка - казваха че няма такава.
Започнах сам да се ровя из нета въпреки че не съм технически грамотен, доста теми и коментари четох на колеги и за мен се избистри идеята, че проблема е в полуоската. Ако тая полуоска лявата не е ок, то следва да натовари на десен завой точно това вътрешно каре, което пък да придаде тая вибрация и на скоростния лост. Логично след толкова натоварване на карето, то да се счупи на определени км. Как смятате ...на прав път ли съм?



чупене на вътрешно каре+тропане при десен завой=кофти полуоска???
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 31 яну 2011 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: чупене на вътрешно каре+тропане при десен завой=кофти полуоска???
Ако говорим за крива полуоска,то би следвало и на прав участък при определена скорост да имаш вибрации или биене.Това се проверява на струг-при следващо вадене завъртете полуоската на струг.
Друг вариант е да ти е изместено колелото от удар.Трябва да се замерят диагонали или разстояние предни- задни....
Друг вариант е да ти е изместено колелото от удар.Трябва да се замерят диагонали или разстояние предни- задни....
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 31 яну 2011 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: чупене на вътрешно каре+тропане при десен завой=кофти полуоска???
Колега, аз по-скоро си мисля, че полуоската не е крива, а по дълга. В смисъл че не е точната за този автомобил. Но ...все пак само разсъждения :)
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: чупене на вътрешно каре+тропане при десен завой=кофти полуоска???
Незнам как точно чупи каре по-дълга полуоска...Което пак ни връща към евентуално изместване на колелото.Замери диагоналите някъде.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: чупене на вътрешно каре+тропане при десен завой=кофти полуоска???
Или си купуваш карета менте - демек нови от магазина или слагаш вече прецакани без да ги провериш преди това.
Проверката става като се разглоби и се изчистят всички чаркове до блясък, включително и маншона се обръща и измива. Това е свързано с доста цапотене и обикновено се спестява...........
Това за дългите полуоски е интересно, ама няма връзка с темата.
Проверката става като се разглоби и се изчистят всички чаркове до блясък, включително и маншона се обръща и измива. Това е свързано с доста цапотене и обикновено се спестява...........
Това за дългите полуоски е интересно, ама няма връзка с темата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], vitangt и 76 госта