Мога ли да си взема стандартни такива примерно SKF?
Ако имат някакви номера да сверя?
какви са лагерите на алтернатор БОШ за голф3 1.4
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: какви са лагерите на алтернатор БОШ за голф3 1.4
plamen написа:Мога ли да си взема стандартни такива примерно SKF?
Ако имат някакви номера да сверя?
За София звънваш на тел 02/9466116 и ти продават лагери американски PFI на добра цена клас С3.
За номерата трябва да видиш от твоя алтернатор. Има поне два вида алтернатори.
Миналата година сменя; ама не записах номерата.
По принцип стават за тази цел всякакви лагери съответстващи на твоите номера . Но избора за парите , марка и качество е твой.
- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
Работя във фирма занимаваща се с търговия на лагери и запърви път чувам лагери с марка PFI - просто това е китайска измишльотина с някаква регистрация в САЩ а качеството е просто под всякаква критика. Трите най големи производители на лагери са SKF, NSK i FAG. Всичко останало е измишльотина. Ако искаш пиши ЛС ще ти дам цени и лагери само не си купувай това истинско МЕНТЕ
. ... най стандартно лагерите са 6201 ZZ или 2RS и 6203 ZZ или 2RS



- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: какви са лагерите на алтернатор БОШ за голф3 1.4
kris11 написа: клас С3...
колега-С3 е клас на завишена хлабина за високи обороти, големи натоварвания и резки температурни изменения.
при нормални условия (разбирай алтернатор) не можеш да му изпълниш параметрите и остава хлабав по време на работа=по бързо се износва...
освен това има и индекс за гресиране...абе тя е дълга и широка.
за алтернатор (работна температура до 100 градуса и обороти до 8к)ти трябва най стандартния възможен лагер (съответния номер) с означение 2Z или ZZ след номера, което е двустранно капсулован, гресиран.
по нататък ще се вкараш в еб@си филма ако задълбаеш типове и видове...не е нужно изобщо!
- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
.... капсуловка 2Z или ZZ означава метална капсуловка и тя е предназначена за по високи обороти и не толкова замърсени възли - капсуловка 2RS означава гумено метална капсуловка която се използва при по замърсени възли но оборотите при нея са по ниски - тя е по стегната от металната заради гуменото покритие. При алтернатора няма някакво голямо натоварване и високи обороти така че гумено-металната капсуловка ще ти предложи най добра защита но и само металната ще свърши работа. Капсулованите лагери са гресирани в процеса на производство с грес достатъчна за целия живот на лагера така че допълнително гресиране не е необходимо.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта