


ИЗГАСНА И ПОВЕЧЕ НЕ ЗАПАЛИ решено КОМУТАТОР
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
ИЗГАСНА И ПОВЕЧЕ НЕ ЗАПАЛИ решено КОМУТАТОР
ИЗВИНЕТЕ ЧЕ ВИ ЗАНИМАВАМ С ДО БОЛКА ПОЗНАТА ТЕМА НО,,, КАРАМ СИ И ИЗВЕДНАЖ КОЛАТА ИЗГАСВА, НА ВХОДА НА КОМУТАТОРА ИМА ТОК, А НА ИЗХОДА НЕ, СЛОЖИХМЕ ГО НА ДРУГА КОЛА КОМУТАТОРА И БОБИНАТА РАБОТИ, НАПРАВИХ ВСИЧКИ ЗАМЕРВАНИЯ ОПИСАНИ ВЪВ ФОРУМА ок Е ,ВЪПРОСА Е ПРИ ДАДЕН КОНТАКТ ИМА ЛИ ПОСТОЯНЕН + НА БУКСАТА НА ДЕЛКОТО,ЗАЩОТО ПРИ МЕН НЯМА.ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА Е ОТ КОМПЮТЪРА?КОЛКО МОЖЕ ДА СТРУВА.
Последна промяна от Ventakis на Пон 17 сеп 2007 11:56, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
То си е "датчик за положението на колянов вал" - crankshaft sensor,някой двигатели (кат моя) вървят и без него,щото имат и втори датчик - за положение на разр.вал или camshaft sensor.Г-н Хол го е измислил.Датчици на Хол има в най-различни машини и съоръжения.От датчика на Хол зависи подаването на импулс към комутатора.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: ИЗГАСНА И ПОВЕЧЕ НЕ ЗАПАЛИ
Ventakis написа:ВЪПРОСА Е ПРИ ДАДЕН КОНТАКТ ИМА ЛИ ПОСТОЯНЕН + НА БУКСАТА НА ДЕЛКОТО,ЗАЩОТО ПРИ МЕН НЯМА.
Задължително има!
Всъщност, това ти е точно буксата на Хол-датчика. На двете крайни има '+' и '-', а средния извод ти е сигналния. Трябва при въртене на двигателя (примерно- на стартер) там да имаш импулси. Лесно се наблюдават със светодиод, но не слагай лампичка, защото товароносимостта на Хол-датчика по ток е твърде ниска и рискуваш да го изгориш.
Не е задължително да е отишъл компа. Може просто да се е прекъснал кабела.
Я кажи какъв точно ти е мотора и на каква кола. Да не се е измъкнало релето за захранване на инжекциона?
Ако се е скапал клеморед на контактния ключ, пак може да нямаш захранване. Това лесно се разбира: не би трябвало да можеш да светнеш фаровете на къси. Ще си седи на габарит.
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Благодаря на всички колеги...оказа се комутатор сложиха друг и запали. А моя на друга кола запали. Сега дилемата е предлагат ми комутотари различни марки от 60 до 160 лева. Некакви съвети. На компютърнота диагностика ми показа и преден десен датчик на ABS предлагат ми го за 50 лева - нормално ли е..
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ми става,що не,но преди това виж в направи си сам темата за датчиците на АБС на колегата радотомVentakis написа:Благодаря на всички колеги...оказа се комутатор сложиха друг и запали. А моя на друга кола запали. Сега дилемата е предлагат ми комутотари различни марки от 60 до 160 лева. Некакви съвети. На компютърнота диагностика ми показа и преден десен датчик на ABS предлагат ми го за 50 лева - нормално ли е..

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 116 госта