



Луфт във волана
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Луфт във волана
Колеги вчера цял ден обикаляхме за VW Passat 2 и намерихме един който беше най удачен вариянт. Обаче има една забележка която ме дразни но ми казаха че за тия години било нормално. При изгасен двигател и при наличието на хидравлична рейка има луфт във волана нещо като свободен хот наляво надясно . По принцип такъв луфт съм виждал и на други коли но при запалването той изчезва но при него си остава. От каде може да идва той и проблема сериозен ли е ? И още нещо хидравликата е много по различна от другите в смисъл много по леко се върти волана от на другите Passat-и с хидравлична рейка. 

- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Накрайниците са лесни - 10-15 лв за брой и то за качествени,след смяната стенд и готово.
Ако е рейката,то вътре в нея се появявва луфт между един назъбен гребен и едно зъбно колело.Доколкото знам може да се обере този луфт,има си настройка,но трябва да го прави майстор,за да не се затегне много.
Закарайте колата на канал,всичко ще си каже.
Ако е рейката,то вътре в нея се появявва луфт между един назъбен гребен и едно зъбно колело.Доколкото знам може да се обере този луфт,има си настройка,но трябва да го прави майстор,за да не се затегне много.
Закарайте колата на канал,всичко ще си каже.
- bboikov
- Мнения: 499
- Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
По-вероятно е да са накрайниците, не мисля, че това е сериозен проблем. Не са скъпи и лесно се сменят. Едва ли е рейката, тъй като тя е хидравлична, не е лошо да видиш да ли тече някъде. Ако няма течове, то не е от нея, няма начин. Принципа на работа на хидравличните е съвсем различен от принципа на работа на механичните.
Лекото въртене на волана е нормално, но ако навиеш волана до край в една посока и след това го завъртиш в обратна посока и той достига до другото крайно положение сам, то това означава, че хидравличната течност преминава много бързо - причина - главата на рейката е за ремонт.
Горе-долу това са възможностите. по принцип хидравликата на волана на Пасат ІІ, ІІІ и Голф ІІ, ІІІ са слабо място на тези модели.
Лекото въртене на волана е нормално, но ако навиеш волана до край в една посока и след това го завъртиш в обратна посока и той достига до другото крайно положение сам, то това означава, че хидравличната течност преминава много бързо - причина - главата на рейката е за ремонт.
Горе-долу това са възможностите. по принцип хидравликата на волана на Пасат ІІ, ІІІ и Голф ІІ, ІІІ са слабо място на тези модели.
Последна промяна от bboikov на Съб 15 сеп 2007 8:19, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта