Значи имам следния проблем...(той не е един де, но да започнем с този:).
Наскоро си купих Голф 3 GTI 2.0, едновалката 115 коня (двигател 2Е мисля че беше)пълна инжекция.... Смених маслото, събра 5 литра, което според някои е множко..не знам защо, както и да е. Проблема е, че след около 300-400 км маслото почти го нямаше. Долях 2 литра...сега се чудя от какво, не пуши, поне не много забележимо, само като го рязкам и като е загрял. Не ми работи температурния датчик, включва перката чак на около 110 градуса. Като го усетих, взех да си я включвам сам накъсо от вентилатора с кабелче, абе проста работа...Та, така колата почти не минава 70 градуса и върви страшно яко, и сякаш не бута маслото вече. Проблема идва над 80 градуса някъде. Започва да се замисля при подаване на газ, докъм 2000 оборота, после се изстрелва, обаче това замисляне е кофти и почва да пропушва (син дим), с други думи ми бута масълцето. Още като я купих сменях бензиновия регулатор, бил заклеясал и задържал. После се оправи. Водих я на диагностика в сервиз Bosch, тук в Русе. Та там ми смениха регулатора, казаха че друго нямало според тях.Доста обяснения ама...давайте идеи ако има патили от нещо такова pls.
Мерси предварително.



Проблем с Голф 3 ..?!
- Net_Master
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
най-вероятен проблем според мене да бута маслото е гумички на клапаните.
Ауспуха изцапан ли е отвън /изпърскан с масло/?
Гумичките могат да се сменят и без да се сваля главата, но ако имаш финанси и мислиш да си я караш колата - свали и главата, припасни клапани и смени гумички - колата ще стане друга.
Лично мое мнение, не ангажирам никого с него.
При възможност измери компресията да видиш в какво състояние е двигателя.
Ауспуха изцапан ли е отвън /изпърскан с масло/?
Гумичките могат да се сменят и без да се сваля главата, но ако имаш финанси и мислиш да си я караш колата - свали и главата, припасни клапани и смени гумички - колата ще стане друга.
Лично мое мнение, не ангажирам никого с него.
При възможност измери компресията да видиш в какво състояние е двигателя.
Последна промяна от ivo123 на Пон 24 сеп 2007 21:21, променено общо 1 път.
- Net_Master
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Net_Master
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Net_Master
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Net_Master
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Net_Master
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
На стенда ми казаха, трябва да се смени регулатор. Смених го, оправи се (не работеше добре на празен ход, тресеше и се замисляше при всякакви положения). Не ми измериха компресията, да вървя да я карам извънградско повечко, да се издуха, да излезат заждите, свещите бяха опушени, ауспуха и пушеше черно..Това се оправи след смяна на регулатора за бензина (105 лв
. Сега проблема е датчика за перката на радиатора и като позагрее се замисля и пропушва..

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi0804 и 88 госта