Проблем с Голф 3 ..?!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Net_Master
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Проблем с Голф 3 ..?!

Мнениеот Net_Master » Пон 24 сеп 2007 20:07


Значи имам следния проблем...(той не е един де, но да започнем с този:).
Наскоро си купих Голф 3 GTI 2.0, едновалката 115 коня (двигател 2Е мисля че беше)пълна инжекция.... Смених маслото, събра 5 литра, което според някои е множко..не знам защо, както и да е. Проблема е, че след около 300-400 км маслото почти го нямаше. Долях 2 литра...сега се чудя от какво, не пуши, поне не много забележимо, само като го рязкам и като е загрял. Не ми работи температурния датчик, включва перката чак на около 110 градуса. Като го усетих, взех да си я включвам сам накъсо от вентилатора с кабелче, абе проста работа...Та, така колата почти не минава 70 градуса и върви страшно яко, и сякаш не бута маслото вече. Проблема идва над 80 градуса някъде. Започва да се замисля при подаване на газ, докъм 2000 оборота, после се изстрелва, обаче това замисляне е кофти и почва да пропушва (син дим), с други думи ми бута масълцето. Още като я купих сменях бензиновия регулатор, бил заклеясал и задържал. После се оправи. Водих я на диагностика в сервиз Bosch, тук в Русе. Та там ми смениха регулатора, казаха че друго нямало според тях.Доста обяснения ама...давайте идеи ако има патили от нещо такова pls.
Мерси предварително.




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 24 сеп 2007 21:18


най-вероятен проблем според мене да бута маслото е гумички на клапаните.
Ауспуха изцапан ли е отвън /изпърскан с масло/?
Гумичките могат да се сменят и без да се сваля главата, но ако имаш финанси и мислиш да си я караш колата - свали и главата, припасни клапани и смени гумички - колата ще стане друга.
Лично мое мнение, не ангажирам никого с него.
При възможност измери компресията да видиш в какво състояние е двигателя.

Последна промяна от ivo123 на Пон 24 сеп 2007 21:21, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Net_Master
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Net_Master » Пон 24 сеп 2007 21:19


Да, това с гумичките смятах да го направя скоро така или иначе...но все пак не е ли доста масло за такива километри?? :(


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Пон 24 сеп 2007 21:24


я виж в разшерителният съд на водата дали имаш масло,има вероятност от питата кадето се охлажда водата -намира се над масленият филтър-от там да бута масло .обаче тия 2,3 лтр.кадето ги казваш са множко .но все пак виж


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 24 сеп 2007 21:27


значи колега възможно е ако водачите на клапаните са се разширили ще лапа доста масълце колата.
Моята харчеше на 1000км - 1 литър масълце, отворих я, смених гумичките /бяха кокал/ и спря да пипа маслото.
Сега от смяна до смяна 9-10к км. мръдва може би 100-на грама., което за мене е нормално.


Потребителски аватар
Net_Master
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Net_Master » Пон 24 сеп 2007 21:29


Добре, ще погледна утре, но мисля, че все още антифриза изглежда добре...


Потребителски аватар
Net_Master
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Net_Master » Пон 24 сеп 2007 21:30


Добре, айде ще ги сменя...обаче другия проблем, от какво е "замислянето" когато позагрее..?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 24 сеп 2007 21:34


според мене от много неща може да е
1. ако не загрява до нормална работна температура двигателя /ще гори и повечко/
2. датчик за температура /за компа/
3. ламбда сонда
4. запушени дюзи
5. мръсен горивен филтър.


Потребителски аватар
Net_Master
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Net_Master » Пон 24 сеп 2007 21:39


То добре ама..ако са запушени дюзи като е студена пак няма да върви, а тя фърчи и търси дърво :) За ламбдата...в сервиза ми казаха, че не е от нея при диагоностиката..Горивния филтър..струва ми се, че и там е като дюзите, ако е мръсен и студена няма да върви :(


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 24 сеп 2007 21:46


а на стенда не ти ли казаха къде е проблема. Все пак друго си е с апаратура.
а колкото до горивния филтър - с тези помии дето ги слагаме в резервоара, ако скоро не си го сменял е препоръчително да го смениш.
Той си е консуматив и не е толкова скъп.


Потребителски аватар
Net_Master
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Net_Master » Пон 24 сеп 2007 21:50


На стенда ми казаха, трябва да се смени регулатор. Смених го, оправи се (не работеше добре на празен ход, тресеше и се замисляше при всякакви положения). Не ми измериха компресията, да вървя да я карам извънградско повечко, да се издуха, да излезат заждите, свещите бяха опушени, ауспуха и пушеше черно..Това се оправи след смяна на регулатора за бензина (105 лв :) . Сега проблема е датчика за перката на радиатора и като позагрее се замисля и пропушва..



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi0804 и 88 госта