на голфа му стана нещо

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
saint
Мнения: 80
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

на голфа му стана нещо

Мнениеот saint » Пон 24 сеп 2007 13:05


Здравйте, значи днеска както си карам голфа, спирам на червено, изключвам от скорост и ... изненада. Стрелката на оборотите почва да играе. Ама не много смисъл по принцип трябва да си седи на 900 ,а тч качи до 1000 падна малко под 900. Дадох и гас малко и се оправи.Ама нещеш ли на следващото червено пак така. Та това което ми направи впечатление , колата ми е с климатик и пускам климатика и стрелаката веднага се заковава там където трябва и не мърда , спирам климатика и пак почва.Прави го само като не съм на скорост и то не винаги, днес ми го направи само два пъти. Кво може да е ? А за малко да забравя г4 1.6 АЕH




Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пон 24 сеп 2007 14:51


Настъпи я малко да издуха боклуците.Два-три пъти до 5-6 хиляди оборота.Горивен,въздушен филтър,масла,свещи...?


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пон 24 сеп 2007 16:05


тръба написа:Настъпи я малко да издуха боклуците.Два-три пъти до 5-6 хиляди оборота.Горивен,въздушен филтър,масла,свещи...?
дам,кофти е.Прегледай нещата дето ти е писал колегата,но мен ме притеснява дросела да не е тръгнал :?


Потребителски аватар
saint
Мнения: 80
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saint » Пон 24 сеп 2007 16:38


Маслото е сменено заедно с въздушния филтър преди не повече от 3 месеца. Свещи и горивен филтър не са сменяни никога.Като и дам яко гас спира да го прави това. Но както описах и преди това странното е ,че в момента който пусна климатика веднага се стабилизират оборотите. Тоя дросел къде е как мога да разбера дали е от него ?Така като гледам по думите ти осещам ,че дросела не е мн ефтин а?


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Пон 24 сеп 2007 18:32


не съм в час ....този мотор инжекция ли е .ако е ,маи е от моторчито за празен ход .то има навика ,ад се зацапва


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Пон 24 сеп 2007 18:48


kamus11 написа:не съм в час ....този мотор инжекция ли е .ако е ,маи е от моторчито за празен ход .то има навика ,ад се зацапва
точно моторчето за празен ход е, не се е зацапало а е тръгнало да си "ходи" :( това са първите признаци


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пон 24 сеп 2007 20:31


Горивен филтър се сменя максимум на 15 000км.Направи първо това!Свещи-доста спорен въпрос(има много писано).Аз ги сменям на 15-20 хиляди км.Това са консумативи,които се сменят АБСОЛЮТНО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО след изминат определен пробег.Ако пак прави проблеми,тогава обръщаш внимание на изброените от колегите варианти,които вече ги смятам за по-сериозен проблем.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 73 госта