Temperatura na dwigatelq

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Temperatura na dwigatelq

Мнениеот RadoSi » Вто 27 юли 2004 20:11


Ne 4e imam nqkakwi problemi s kolata .. warwi si perfektno, no sega lqtoto kato zakaterih bairite na planite i strelkata za temperaturata wmesto da stoi blizo do lqwata sredna 4erti4ka stoi ot dqsnata strana na dqsnata 4erti4ka :) nadqwam se 4e me razbirate
ako ureda izglegda eto taka
H\ | | /
^- towa e granicata w koqto mi se razhogda strelkata sled kato dwigatelq e zagrql.
Ta pitaneto mi e koq strelki4ka kolko gradusa ozna4awa ponege tezi ot VW za krasota sa reshili da ne mi napishat gradusite.
Nqmashe da me pritesnqwa tolkowa ako ne bqh widql che sa mi slogili nai malkiq wazmogen radiator za golf ponege za neshtastie golfa mi e blaskan strani4no otpred i oprawqn ta az go kupih w towa sastoqnie.
Ima li nugda da si kupuwam po golqm radiator .. ponege sam mnogo dowolen ot dwigatelq i ne mi se iska da go pregreq.




Потребителски аватар
the_fan
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

температура

Мнениеот the_fan » Вто 27 юли 2004 20:20


Има и друго решение. Може да си включиш вентилаторът да работи постоянно с копче и така няма да позволи на моторът ти да прегрее. Иначе не знам какво значи всяка чертичка от уреда ти. примен е електронно и имам градуси постоянно но винаги е точно 90 градуса като загрее зиме, лете, равно, баир, 220км/ч или 20км/ч не мърда.


косьо
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 28 юли 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот косьо » Сря 28 юли 2004 14:15


В книжките за колата пише, че за нормални се смятат показанията от най-лявата до най-дясната чертичка- т.е. целия обхват- а за това колко точно е температурата трябва да я измериш за да си спокоен.


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Сря 28 юли 2004 23:45


Ама здравата се напънах докато ти прочета написаното :D

Това кето наричаш "лявата средна чертичка" е 80*С, среда 90, следва 100*С. Всички деления са през десет *С с изключение на тези по 60*С.
До 60 двигателя се води студен. 90 е нормална темп. По твоите думи означава че темепературата ти е около 95-100*С

no sega lqtoto kato zakaterih bairite na planite


5 градуса отгоре при "катерене" не е нищо.
Освен това температирата зависи и от мощноста на двигателя, и при какви условия тази мощност се кара :wink:
Ква е колата ?


Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Чет 29 юли 2004 2:16


Благодаря за информацията :) ами зна4и до колкото разбирам тем пературата ми се вдига до кам 90 но не я минава .. пак и направих опит и установих 4е перката се вклч4ва 4ак когато срелката достигне дясната средна 4ерти4ка :)

Колата е Г2 2ЕЕ и сам много доволен и като мошност и като разход :)
P.S. газаджия сам :)


pleven3000
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pleven3000 » Чет 05 авг 2004 8:22


2 думи с 2 въпроса
Г3 1.4 ми "показва" изминати 180 хил км. Двигателя е чист като пуканка. Нямам разход на масло.
Смених маслото от минерално на полусинтетика / мобил /.
Вентилатора се включва на около 92 гр.
Обаче вече на 2 пъти при изкачване на последния тунел посока София от Варна ми примигва лампата за маслото - някъде около 95-96 гр.Като мина на по-ниска предавка и охлажда по-бързо.
Мисля да слагам копче да включвам перката на ръка.
Или според вас ако мина пак на минерално няма да го има проблема.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 05 авг 2004 8:27


по принцип полусинтетиката издържа на по яко натоварване-разбирай темп. най вече-и не би трябвало от това да те сърби...
Обаче вече на 2 пъти при изкачване на последния тунел посока София от Варна ми примигва лампата за маслото - някъде около 95-96 гр.

лампата на маслото и температурата-??!??
няма връзка-маслото се гаси от налягане има суич който няма общо с темп. въобще...
задачка-закачка... :shock:
ако ти присветва маслото имам идеи коя от коя по лоши...


pleven3000
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pleven3000 » Чет 05 авг 2004 8:33


добре де - 8 хил км карах със старото масло.
При смяната - надух газта - не изпуши.
Ауспуха ми е почти бял - особенно след дълъг път съвсем светва.
Явно пак нищо не съм в час. Което е нормално. Само карам.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 05 авг 2004 8:39


ама пич да ти светка маслото по време на движение е супер гнусна работа!
ако не дай боже не е ел. проблем може да означава не дотам евтини ремонти по моторетката!!! да не дава господ!
това би могло да значи:
1 износена маслена помпа
2 износени основни лагери (!?!)
3 запушване не маслопровод из главата и оттам нагъзен разпределителен вал.
абе все веселби-виждаш...
така че обърни внимание на тая работа щото да не се наиграеш.
айде успех, стискам ти палци...

Последна промяна от vaskoto1 на Пет 06 авг 2004 17:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
EX
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 23 юли 2004 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот EX » Пет 06 авг 2004 16:12


Малееее как го наплашихте човека :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 авг 2004 16:14


да бе да! що не отидеш в поло да видиш тоя проблем докъде се докара... :(


Потребителски аватар
EX
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 23 юли 2004 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот EX » Пет 06 авг 2004 16:25


Хм :roll: нищо не намерих


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 авг 2004 16:34




Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Пет 06 авг 2004 19:22


В добрия случай може да има проблем с датчика,в лошия за да ти светва по време на движение значи налягането на маслото е по-ниско или по високо,той Васко ти изброи възможните повреди.По-хубаво отиди колкото може по-скоро на сервиз да я видят,за да не стане някоя беля и после да съжаляваш.Хайде умната :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта