Как се познава прецакано каре + нещо по двигателя на ГТИ 2Е

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Rumen_K
Мнения: 69
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Как се познава прецакано каре + нещо по двигателя на ГТИ 2Е

Мнениеот Rumen_K » Сря 18 май 2005 14:23


Абе нещо ми вие леко та не мога да разбера лагер ли е, каре ли е... освен това ми харчи масло а на 2 диагностики казаха че двигателя бил перфектен – всички цилиндри около 13.5 компресия при 10 по каталог (майстора се хвана за главата и вика нещо не е както трябва, можело да ми е препилвана главата) Ако е така какви са последствията и кво да правя, иначе колата върви яко но похарчва доста...




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 18 май 2005 14:31


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:44, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Сря 18 май 2005 14:36


По втория въпрос Ваското има теория, че при по-висок разход на масло, самото масло упътнява допълнително и затова вдига нереално компресията.
За карето - мисля си че трака като завиваш при ниска скорост(тогава се чува по ясно). По често виене при ФВ се получава от лагерите на задните търкала. Но може да е и от хиляда други места???


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 18 май 2005 15:10


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:44, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Чет 19 май 2005 8:23


Мдам, колегите са прави... малко вероятно е да е каре. Каретата (външните) се пробавт на място въртиш волана докрай и подегляш по-рязко ако се чуе специфично причукване - заминало е. Виенето по-вероятно да е от лагер (дори може да вие и заради по-шумни гуми).
Успех! :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Как се познава прецакано каре + нещо по двигателя на ГТИ

Мнениеот vaskoto1 » Чет 19 май 2005 8:51


Rumen_K написа: всички цилиндри около 13.5 компресия при 10 по каталог майстора се хвана за главата и вика нещо не е както трябва.


нормално е да се хване за главата като не знае къде да гледа "по каталог" аман от малоумници!
твоя мотор трябва да е с 7.5 бар минимум и 13 бар максимум компресионно налягане=компресия.
и степен на сгъстяване 10:1!
щом ти харчи масло-нормално е да си с 13.5.
имай предвид обаче че ако го оправиш-ще слезеш на реалната си компресия (един бог знае колко и стари баби...) но все някой ден трябва да го оправиш-иначе по лошо...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта