Голфа има една лампичка на таблото, която показва прегряване. Поне аз така си мисля. Да ама не. Днес си карам голфа и по едно време взе да прекъсва, поглеждам термометъра и стрелката отишла доста вдясно - спирам, отварям отпред, хвърляла е явно доста вода защото беше омокрено, от ауспуха излиза пара - явно избила гарнитурата, вентилатора работеше. И в момента ми се въртят два въпроса в главата - след като сутринта антифриза си беше ОК и изобщо досега не е показвала признаци на прегряване как така изведнъж изхвърли водата на съвсем равен път - да кажеш че е изкачване с бавна скорост, но не беше. И защо тая лампа, която показва уж прегряване изобщо не светна!? Забравих да погледна да не се е скъсал ремъка на водната помпа, но ако беше това щеше да светне лампата за зареждане на акумулатора, а тя не светеше.
Какво да ви кажа - карал съм ФИАТ и то УНО ама така даже и ФИАТ-а не ми е прегрявал. Без признаци на равен път - шокиращо бързо и сега стои при майстора с избила гарнитура най-малко. Много ми е странно... Да не би нещо да не е било необезвуздушена, но си беше перфектно охлаждането до днес. Точно взех да си мисля и аз - големи коли тия Голфове откъм охлаждане и той взе че така се омаза... Направо загубих увереност в автомобила.
