:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

тапи на двигателя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Senior GR
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 8:38
Автомобил: VW Golf II
Двигател: RP 1989
Местоположение: София

тапи на двигателя

Мнениеот Senior GR » Сря 03 окт 2007 18:57


Здравейте!
Лесно ли се сменят тези прословути тапи отдолу на двигателя...След като изгася колата след малко започва да прокапва антифриз под мотора, та подозирам, че са яко корозирали....




Потребителски аватар
Senior GR
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 8:38
Автомобил: VW Golf II
Двигател: RP 1989
Местоположение: София

Мнениеот Senior GR » Сря 03 окт 2007 19:00


..Пропуснах да кажа, че става дума за Голф 2, 1. 8 RP мотор..


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 03 окт 2007 19:12


Саката работа е , но който разбира ще ти ги смени, пусни търсачка :twisted:


Потребителски аватар
Senior GR
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 8:38
Автомобил: VW Golf II
Двигател: RP 1989
Местоположение: София

Мнениеот Senior GR » Сря 03 окт 2007 19:23


Нищо конкретно обаче не мога да намеря в търсачката.... :roll:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 03 окт 2007 19:27


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=8560
ето една и това не е всичко


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 04 окт 2007 7:43


Лесно се свалят и лесно се поставят...просто е неудобно за работа....трябва да свалиш задължително и едната полуоска!
Аз сменях 3 тапи на ДВГ и 1 на всмукателните колектори....огледай и тези тапи ,защото щом са корозирали значи колата е карана с вода....голям шанс за корозия и на другите аварийни тапи...и още нещо обезателто ги намажи с металопласт(ама малко!),защото леглото на тапите също става леко шуплесто и новите тапи не лягат добре.....


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 04 окт 2007 7:47


Тапите трябва да могат да избият, ако се повиши налягането, ако са залепени става трудно и ефекта от тях се губи.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 04 окт 2007 7:56


L&R написа:Тапите трябва да могат да избият, ако се повиши налягането, ако са залепени става трудно и ефекта от тях се губи.

Ох прав си ама като има леки неравности и от там понякога леко избива при високи температури на антифриза(изпитах го сам!)...неизбежни се при избиването на старите тапи...а металопласта не лепи толкова здраво ...едната тапа на колектора не беше уплътнила добре и я вадихме два пъти...пък и аз не съм сменял всички тапи и има и за избиване... :wink: (да спи зло под камък)..Ама то по-скоро става при замръзване защото при загряване има откъде да избие....Хайде холан да не взема пък да сложа вода като на ЗИС от Втората световна война :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ktamen и 84 госта