


Задната чистачка на голф 2-ка не ми работи
-
- Мнения: 1989
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Задната чистачка на голф 2-ка не ми работи
Задната чистачка на голф 2-ка не ми работи , а иначе праскалката праска. каде може да е проблема, дайте идей?
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, първо отвори багажника, свали кората и ще видиш електромотора и рамото на чистачката. Основния проблем на задната чистачка обикновено е че клеясва. Маркирай положението на рамото, отвии гайката и освободи оста. Пробвай да въртиш на ръка. Ако е тегаво - пръскаш течност за развиване на клеясали болтове, докато освободиш, вадиш, почистваш остта, тънка грес. Както си разкачил пробваш дали върти мотора - ако не, колегата каза - маншона горе дясно и тест на електриката. Може първо бушона да провериш.... Успех
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
PitkataJoe написа:Колега, първо отвори багажника, свали кората и ще видиш електромотора и рамото на чистачката. Основния проблем на задната чистачка обикновено е че клеясва. Маркирай положението на рамото, отвии гайката и освободи оста. Пробвай да въртиш на ръка. Ако е тегаво - пръскаш течност за развиване на клеясали болтове, докато освободиш, вадиш, почистваш остта, тънка грес. Както си разкачил пробваш дали върти мотора - ако не, колегата каза - маншона горе дясно и тест на електриката. Може първо бушона да провериш.... Успех

-
- Мнения: 1989
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Scarchu написа:PitkataJoe написа:Колега, първо отвори багажника, свали кората и ще видиш електромотора и рамото на чистачката. Основния проблем на задната чистачка обикновено е че клеясва. Маркирай положението на рамото, отвии гайката и освободи оста. Пробвай да въртиш на ръка. Ако е тегаво - пръскаш течност за развиване на клеясали болтове, докато освободиш, вадиш, почистваш остта, тънка грес. Както си разкачил пробваш дали върти мотора - ако не, колегата каза - маншона горе дясно и тест на електриката. Може първо бушона да провериш.... Успех
Ама също така, е повече от задължително да има клеясала ос, когато присъства изгорял бушон. (изключение прави момента със прекъсналите и окъсили кабели в маншона на вратата)
значи като натискам копчето релето цъка значи няма пробелем в бушона но ще проверя а иначе като откача оста от моторчето то пак не варти и като се пробам да завартя моторчето не мога много е твардо (сигурно е клеясало) а в маншона гледах нямаше скусан кабел но ще мерна с уреда за всеки случай а иначе преди да спре изцяло моторчето ту работеше ту не работеше и накрая "умря"
Освен тези причини са възможни още:
клеясало и от там блокирало моторче - в лекия вариант се сваля и се раздвижва. НЕ ползвай WD40 за смазване. Можеш да го раздвижиш с него, но след това почисти и смажи с грес, че аз голям го ядох на 2-ката...
успех..
п.п. ако е изгоряло
при италианеца мисля, че все още има....
клеясало и от там блокирало моторче - в лекия вариант се сваля и се раздвижва. НЕ ползвай WD40 за смазване. Можеш да го раздвижиш с него, но след това почисти и смажи с грес, че аз голям го ядох на 2-ката...
успех..
п.п. ако е изгоряло

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта