Потърсих из форума, но не намерих отговор на въпроса дали мога да сложа на Г-2 с два фара решетка с четири? Ако мога, трябва ли да се преработва инсталацията или в завода са предвидили такава възможност? Това може ли да се набърка по някакъв начин с това, че колата си има халогени в бронята?
Благодаря!
Вътрешните фарове...
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:20, променено общо 1 път.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Pichaga написа:нема да се плашиш става, аз така и направих преди години, даже и релета не слагах, стига да не сложиш 100 вата крушки, тогава става страшно, иначе инсталацията е пригодена и ще издържи
Тука Pichaga може да поспорим - за инасталацията дали е пригодена. Преди 3-4 години щях да се запаля заради тия допълнителните /малките/ фарове дето светят с дългите.
Явно моя Голф си е бил с решетка с 2 фара /фабрично/, но някой сложил такава с 4 и аз понеже не обичам нещо да не работи взех 2 крушки /H1 мисля се водеха - по 55 или 60 вата/ и ги вързах към дългите. Та от това така се беше разтопил клемореда, че едвам се закарах до сервиза. Единствено палеше колата - изчезнаха: парно, чистачки, фарове, мигачи, касетофон, свирка - абе всичко изчезна.
Така че задължително РЕЛЕТА.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
GOLFER написа:малките фарове нямат нищо общо с фарове за мъгла !
мемфисе, ....пак неподготвен.
Мемфиса май иска да каже, че вместо на ново кюче може малките фарчета да минат през ключа за фаровете за мъгла, но това можа да стане ако няма фарове за мъгла или халогени защото ще е глупаво да се вържат 2 чифта фарове на един ключ.
- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Идеята ми беше следната:
Тъй като исках да постигна голямата икономия, подминавайки много вярната приказка за богатите хора и евтините неща, сложих от китайските халогени на бронята. Те, разбира се, светнаха два пъти и толкоз - крушките виснаха върху кабелите и се получи много хубаво осветление под мотора. Аз, обаче, не съм свалил халогените. Поне запълват свясно дупките на бронята. И, защото ми направи впечатление, че когато светеха, не вършеха почти никаква работа, си помислих дали не мога да ги заместя с тези вътрешните фарове. Предполагам, че те ще светят доста по-добре от малките халогенчета върху бронята!!
Тъй като исках да постигна голямата икономия, подминавайки много вярната приказка за богатите хора и евтините неща, сложих от китайските халогени на бронята. Те, разбира се, светнаха два пъти и толкоз - крушките виснаха върху кабелите и се получи много хубаво осветление под мотора. Аз, обаче, не съм свалил халогените. Поне запълват свясно дупките на бронята. И, защото ми направи впечатление, че когато светеха, не вършеха почти никаква работа, си помислих дали не мога да ги заместя с тези вътрешните фарове. Предполагам, че те ще светят доста по-добре от малките халогенчета върху бронята!!
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:20, променено общо 1 път.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
такаааа,
малките допълнителни фарове на решетката имат рефлектор и стъкло,които концентрират светлината в лъч.
принципно фаровете за мъгла или така наречените "халогени" се монтират на всички автомобили възможно най-ниско в бронята.
целта е да разсейват светлина върху платното под нещото наречено "мъгла".
единственото общо между двата вида фарове са крушките: тип халогенни Н1,Н3 или според зависи от модела.....
свързването на тези вътрешни фарчета към ключа за светлните за мъгла е меко казано тъпо!
който е опитвал да кара на дълги светлини мри мъгла или обилен снеговалеж ще разбере за какво иде реч.
при голф 2 място за бутони по таблото колкото искаш.един ключ е 5 лв.к'ъв е проблема? hmmmm
малките допълнителни фарове на решетката имат рефлектор и стъкло,които концентрират светлината в лъч.
принципно фаровете за мъгла или така наречените "халогени" се монтират на всички автомобили възможно най-ниско в бронята.
целта е да разсейват светлина върху платното под нещото наречено "мъгла".
единственото общо между двата вида фарове са крушките: тип халогенни Н1,Н3 или според зависи от модела.....
свързването на тези вътрешни фарчета към ключа за светлните за мъгла е меко казано тъпо!
който е опитвал да кара на дълги светлини мри мъгла или обилен снеговалеж ще разбере за какво иде реч.
при голф 2 място за бутони по таблото колкото искаш.един ключ е 5 лв.к'ъв е проблема? hmmmm
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
ники, няма да споря
това го знам от моите еллектричари....иначе проблема с клемореда ми е до болко познат, само че бях млад и зелен и със 100 ватови крушки, след 3 часа каране на фарове на път за пампорово в един сняг и виелица малко след бачково, останах само на аварийни-смех, смех, смех....на голфа целия ток минава през тоя клеморед, бях го стопил като палачинка....
иначе да се върна на това което знам от мастерите е, че инсталацията и на четирите фарови г2 и на двуфаровите е една...нека някой спец да каже, че ми стана интересно

иначе да се върна на това което знам от мастерите е, че инсталацията и на четирите фарови г2 и на двуфаровите е една...нека някой спец да каже, че ми стана интересно
Аз пък си смених решетката с малките фарове с такава без фарове. За 5 години два пъти ми я крадоха и един път я чупиха (щото й бях сложил скоба). А и реших, че не ми трябват още фарчета - никога не ми се налага да карам на дълги. Тоест - на дълги по-кофти виждам пътя, отколкото на къси. Ама това, щото сигурно малко са ми повдигнати фаровете.
Сега ми е проблем, че нямам емблемка за новата решетка
Сега ми е проблем, че нямам емблемка за новата решетка
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW, TheEx0rcist и 70 госта