Вътрешните фарове...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Вътрешните фарове...

Мнениеот leavon » Чет 14 апр 2005 12:49


Потърсих из форума, но не намерих отговор на въпроса дали мога да сложа на Г-2 с два фара решетка с четири? Ако мога, трябва ли да се преработва инсталацията или в завода са предвидили такава възможност? Това може ли да се набърка по някакъв начин с това, че колата си има халогени в бронята?
Благодаря!




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 14 апр 2005 12:58


може.ник'ъв проблем.
малките фарове фабрично ги правят да светят с дългите светлини.закрепени са на самата решетка.можеш да им пуснеш жица към основните фарове.
или ако не те мързи теглиш кабели през реле и на отделен бутон.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 14 апр 2005 13:05


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 14 апр 2005 13:10


малките фарове нямат нищо общо с фарове за мъгла !

мемфисе, ....пак неподготвен.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 14 апр 2005 15:31


нема да се плашиш става, аз така и направих преди години, даже и релета не слагах, стига да не сложиш 100 вата крушки, тогава става страшно, иначе инсталацията е пригодена и ще издържи


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Чет 14 апр 2005 19:26


Благодаря ви много! Ако прецените махайте темата!!


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 14 апр 2005 19:57


Pichaga написа:нема да се плашиш става, аз така и направих преди години, даже и релета не слагах, стига да не сложиш 100 вата крушки, тогава става страшно, иначе инсталацията е пригодена и ще издържи


Тука Pichaga може да поспорим - за инасталацията дали е пригодена. Преди 3-4 години щях да се запаля заради тия допълнителните /малките/ фарове дето светят с дългите.
Явно моя Голф си е бил с решетка с 2 фара /фабрично/, но някой сложил такава с 4 и аз понеже не обичам нещо да не работи взех 2 крушки /H1 мисля се водеха - по 55 или 60 вата/ и ги вързах към дългите. Та от това така се беше разтопил клемореда, че едвам се закарах до сервиза. Единствено палеше колата - изчезнаха: парно, чистачки, фарове, мигачи, касетофон, свирка - абе всичко изчезна.

Така че задължително РЕЛЕТА.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 14 апр 2005 20:03


GOLFER написа:малките фарове нямат нищо общо с фарове за мъгла !
мемфисе, ....пак неподготвен.

Мемфиса май иска да каже, че вместо на ново кюче може малките фарчета да минат през ключа за фаровете за мъгла, но това можа да стане ако няма фарове за мъгла или халогени защото ще е глупаво да се вържат 2 чифта фарове на един ключ.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Чет 14 апр 2005 20:11


При 2ките има вариант при който вътрешните фарове са халогени а не дълги,но повечето са с дълги там.


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Чет 14 апр 2005 20:31


Идеята ми беше следната:
Тъй като исках да постигна голямата икономия, подминавайки много вярната приказка за богатите хора и евтините неща, сложих от китайските халогени на бронята. Те, разбира се, светнаха два пъти и толкоз - крушките виснаха върху кабелите и се получи много хубаво осветление под мотора. Аз, обаче, не съм свалил халогените. Поне запълват свясно дупките на бронята. И, защото ми направи впечатление, че когато светеха, не вършеха почти никаква работа, си помислих дали не мога да ги заместя с тези вътрешните фарове. Предполагам, че те ще светят доста по-добре от малките халогенчета върху бронята!!


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 14 апр 2005 21:21


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 15 апр 2005 8:26


такаааа,
малките допълнителни фарове на решетката имат рефлектор и стъкло,които концентрират светлината в лъч.
принципно фаровете за мъгла или така наречените "халогени" се монтират на всички автомобили възможно най-ниско в бронята.
целта е да разсейват светлина върху платното под нещото наречено "мъгла".
единственото общо между двата вида фарове са крушките: тип халогенни Н1,Н3 или според зависи от модела.....
свързването на тези вътрешни фарчета към ключа за светлните за мъгла е меко казано тъпо!
който е опитвал да кара на дълги светлини мри мъгла или обилен снеговалеж ще разбере за какво иде реч.
при голф 2 място за бутони по таблото колкото искаш.един ключ е 5 лв.к'ъв е проблема? hmmmm


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 15 апр 2005 10:55


ники, няма да споря :wink: това го знам от моите еллектричари....иначе проблема с клемореда ми е до болко познат, само че бях млад и зелен и със 100 ватови крушки, след 3 часа каране на фарове на път за пампорово в един сняг и виелица малко след бачково, останах само на аварийни-смех, смех, смех....на голфа целия ток минава през тоя клеморед, бях го стопил като палачинка....
иначе да се върна на това което знам от мастерите е, че инсталацията и на четирите фарови г2 и на двуфаровите е една...нека някой спец да каже, че ми стана интересно


gjordanov
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 18 апр 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот gjordanov » Пет 20 май 2005 22:30


Аз пък си смених решетката с малките фарове с такава без фарове. За 5 години два пъти ми я крадоха и един път я чупиха (щото й бях сложил скоба). А и реших, че не ми трябват още фарчета - никога не ми се налага да карам на дълги. Тоест - на дълги по-кофти виждам пътя, отколкото на къси. Ама това, щото сигурно малко са ми повдигнати фаровете.
Сега ми е проблем, че нямам емблемка за новата решетка



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW, TheEx0rcist и 70 госта