чак сега видях една интересна статия в сайта как може да си направим дигитални оборотомерите на Г3-тата!та исках да попитам и тук сичко е точно обаче защо когато изгася колата и този оборотомер се губи а на негово място си излиза стария брояч?!някой направил ли е по специална врътка в това отношение?!
Г3 ГТИ 16в 97 година.
за дигиталния оборотомер
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
незнам дали тук е мястот да ви попитам ама за да не отварям друга тема ще пробвам тук.значи в кой от двата режива на работа на лостчето на МФА-то за разход на бензин се отнася до моментния разход тоест в 1 или в 2 когато се намира лостчето е моментен разход и не би ли следвало след като е моментен да се промен бързо в зависимост от това как карам колата.щото моите си стойт неподвижни общо взето и в двата режима и малко се притеснявам.другия ми въпрос относно електрониката е че имам силни съмнения че термометъра ми откровено ме лъже и то не с малко.понякога цял ден стои на 10 градуса.влияе ли се от климатроника нещо или де да знам.как да го оправя?!благодаря ви много за отделеното внимание.и сори за заглавиета на темата и тия оффтопици.
за МФА - на 1 ти отчита среден разход, от момента в който си запалил двигателя. ако загасиш колата, а след по-малко от 2 часа пак запалиш и тръгнеш, инфото продължава да се трупа в 1. в 2 се събира инфо, независимо от това колко време ти е работила/гасена/престоявала колата. нулира се ако си го нулираш сам и като се достигне капацитета за отчитани километри (няколко хиляди, мисля че са 9999 но не съм сигурен). за 1 специално разхода би трябвало да ти се променя, поне при мен е така, като попадна в задръстване глей кфо става...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта