
Задачка-Закачка
- steff_gti
- Мнения: 173
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 13:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Задачка-Закачка
здравейте приятели, имам една "задачка-закачка" gruebel за тези от вас които са на ти с поправката на любимия ни автомобил (по конкретно ГОЛФ 3 ГТИ 115; 2Е мотор). Онзи ден ми се случи нещо мн странно(случва ми се за първи път
: ), поне за мен. Както си карам с 70-80 км/ч на 5-та и двигателя взе да губи обороти, като понатиснах газта уж да се пооправи (понеже помислих че съм се отпуснал крака просто и съм върнал газта малко) забих нос във волана. тогава отбих и като изключих от скорост и остана на свободен ход двигателя загасна. В следващите 5-6 мин се опитвах безуспешно да запаля, като междужременно само проверих свещите (това ми хрумна), докато в един слънчев миг като врътнах ключа и си пална и си тръгна ей така все едно нищо не е станало. И после същия ден това се повтори 4-5 пъти. Вчера и днвес още не е правила така още не е късно. Нека да кажа само че до тогва карах с бензинче 95 от ЛУКОЙЛ мн добре беше ама него ден се наложи и сложих 2 пъти от ШЕЛ. Може ли да е от гаден бензин или става нещо мн неприятно с количката ми? Моля помагайте, че нм гадно тъй, благодаря предварително. bowdown

- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
;-)
От Шел и вафла не си купувай!!! Да не говорим за гориво .....
ZB
ZB
- Jerom
- Мнения: 2711
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
- Автомобил: Golf II
- Двигател: RF
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми той действа като прекъсвач (той си е де) такова нещоsteff_gti написа:все се надявах да излезе кофти бенз ама уви надеждата ми жзе да угасва. ако е датчика на Хол, ако се сменя какво ще рече това в цифри? Между другото какво точно му е функцията (любопитство)? А пък аз като получа потвърждение от сервиз ще споделя резултата.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
поради същия проблем на същия мотор смених:
бобина (няма как-комутатора е вътре вграден) и датчик на хол.
за да си сигурен че датчика на хол работи вземи със себе си един диод-най обикновен светодиод какъвто и да е цвят и едно съпротивленийце от 300-500 ома което запой на който и да е крак на диода. така полученото приспособление носи винаги в колата.
сега! за да не се набутваш като мене с всичко трябва да изчакаш да ти го направи пак тоя номер. щом изгасне и не иска да запали повече скачаш, изваждаш буксата с трите кабела от делкото и внимателно надигаш нагоре гумения маншон. след това пак я включваш и поставяш диодното приспособление с плюса на диода в средния кабел (зелен/бял) и с минуса в кабела най към тебе (кафяв/бял). и въртиш стартера. диода трябва да мига. ако не мига (проверил си внимателно поляритета и контакта на крачетата) датчика на хол ти е проблема.
ако мига обаче-комутатора е проблема.
ако не ти се занимава с всички тия анджаклами-вадиш 160 кинта за двете и си тип-топ.
майстор няма да може да ти хване дефекта ако колата не го направи пред него-а това просто няма как да стане.
тя може днеска 6 пъти да го направи и после 2 месеца да върви на пушка.
ефекта и в 2та случая (комутатор и хол датчик) е абсолютно идентичен-само тест на място може да ти каже кое от 2те е дефектирало.
и не бива да се бавиш много-като мине малко време-бръммм-уи ар бек ин бизнес...ходи познай кое е нефела...
бобина (няма как-комутатора е вътре вграден) и датчик на хол.
за да си сигурен че датчика на хол работи вземи със себе си един диод-най обикновен светодиод какъвто и да е цвят и едно съпротивленийце от 300-500 ома което запой на който и да е крак на диода. така полученото приспособление носи винаги в колата.
сега! за да не се набутваш като мене с всичко трябва да изчакаш да ти го направи пак тоя номер. щом изгасне и не иска да запали повече скачаш, изваждаш буксата с трите кабела от делкото и внимателно надигаш нагоре гумения маншон. след това пак я включваш и поставяш диодното приспособление с плюса на диода в средния кабел (зелен/бял) и с минуса в кабела най към тебе (кафяв/бял). и въртиш стартера. диода трябва да мига. ако не мига (проверил си внимателно поляритета и контакта на крачетата) датчика на хол ти е проблема.
ако мига обаче-комутатора е проблема.
ако не ти се занимава с всички тия анджаклами-вадиш 160 кинта за двете и си тип-топ.
майстор няма да може да ти хване дефекта ако колата не го направи пред него-а това просто няма как да стане.
тя може днеска 6 пъти да го направи и после 2 месеца да върви на пушка.
ефекта и в 2та случая (комутатор и хол датчик) е абсолютно идентичен-само тест на място може да ти каже кое от 2те е дефектирало.
и не бива да се бавиш много-като мине малко време-бръммм-уи ар бек ин бизнес...ходи познай кое е нефела...
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
момчета и на мен ми правеше подобен проблем колата и се наложе да сменя датчика на оборотита на коляновия вал това ли е този датчик на Хол или ако не е това някой ще даде ли по подробна информация.иначе аз го смених щото ако щетте вярвайте ама един плъх го беше прегризал кабела да му се не види неговата ма**а миризлива гризаческа.и колата се оправи иначе и на мен така ми прескачаха оборотите на скорост а на празен ход колата гаснеше.то всъщност не беше прекъснат кабела а ту даваше контакт ту не в зависимост от дупката и много майстори се чудиха докато най накрая един диагностик хвана проблема.успех колега!
- steff_gti
- Мнения: 173
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 13:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
за майстора: 1-Ицо елкона в "чайка" до спортното училище(ходил съм и съм доволен, мисля и сега там да отида); 2-за други работи съм чувал че Пантерата в сервиза на СБА-то е спец(него не съм го ползвал още). Ако някой се сеща и за други да казва. А сетих се и 3-под автосалон "Европа", Радо се занимава предимно с ходова част.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта