Претрисане при първоначално палене Джета

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Претрисане при първоначално палене Джета

Мнениеот didkoltd » Сря 10 окт 2007 17:14


От известно време сутрин като запаля и няколко секунди колата работи като ,че ли на три цилиндъра като я изфорсирам 4-5 пъти и се оправя след това няма проблем.Имам някакви съмнения ,че проблема ми е свързан с друг проблем който си мислех ,че съм решил със смяна на радиатора ,но май проблема е другаде и ми намирисва на гарнитурка на главата.Изчезва ми охладителната течност като няма видими течове,единственото обяснение за мен е да я гори и от там и загуба на мощност.Карам на газ ако това има значение,както и паля на газ!Във вярна посока ли съм се насочил и да свалям ли главата или може и да е от друго?




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Сря 10 окт 2007 21:25


Лесен начин да разбереш дали ти вкарва вода в цилиндър е, като извадиш свещите и ги подредиш една до друга но да не ги объркаш коя от къде е.Там където вкарва вода свеща е по-чиста и по-бяла от другите. Това е защото водата е катализатор т.е. повишава температурата и свеща се се изчиства от нагара.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 10 окт 2007 23:36


Преди да сменя гарнитурата на главата имах подобно прекъсване сутрин,при престой влиза вода в първи цилиндър и сутрин прекъсва.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта