Омаслява ми се въздушния филтър

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Омаслява ми се въздушния филтър

Мнениеот sexov » Пон 08 окт 2007 8:19


Здравейте колеги чудя се за този проблем от къде да започна че историята е дълга :D
Колата е Голф 2 1,6 бензин с онея карбуранори 2е2
На кратко наложи ми се и си смених си комутатора
като преди това се съмнявах в датчика на Хол
След това явно съм бил разбутал центровката и целия ми въздушен филтър беше в масло :?:
Оправих центровката колата върви перфектно Смених и въздушния филтър с нов но ми миришеше на масло в купето
проверих си маслото поизпила го е :D
и новия въздушен филтър е отново омаслен :D
Откъде черпи масло от картера ли не мога да разбера някакви идеи :D




Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пон 08 окт 2007 10:22


Вентилацията на картера... Свали капака, почисти /накисване с нафта при запушени отвори с хубаво измиване и подсушаване после/, огледай маркуча... Щом е много омасляването, можеш ориентировъчно да си премериш компресията и налягането на маслото - за да имаш представа какво е положението... Иначе - с един по-дълъг маркуч извеждаш да духа надолу из околната следа :) , за да не цапа в коша, пък и да не влизат миризми в посока към купето, а на дупката горе /преди карба/ набиваш някаква тапа, че да не смуче въздух от там...


Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Вто 09 окт 2007 9:52


Вентилацията ти е наред. Но са ти отошли сигментите на буталата. Отам влизат газове от горивнарта камера в картера и през вентилацията във въздушни8ят филтър. Картерните газове се увеличават и ти качват маслени пари във филтъра. Най-добре си замери компресията. :twisted:


Потребителски аватар
caro
Мнения: 572
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Мнениеот caro » Вто 09 окт 2007 19:38


YONATA е прав


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 09 окт 2007 21:03


Yonata написа:Вентилацията ти е наред. Но са ти отошли сигментите на буталата. Отам влизат газове от горивнарта камера в картера и през вентилацията във въздушни8ят филтър. Картерните газове се увеличават и ти качват маслени пари във филтъра. Най-добре си замери компресията. :twisted:


Да за жалост е тка, нормално е да се получи тива от километрите и годините е. Моя съвет е да го направиш това упражнение със смяната на сегментите, и да смениш вложките( гумичките ) на клапаните, и ще е още дълго време твой.


sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sexov » Сря 10 окт 2007 8:29


Благодаря за отговорите и съветите
Сигурно никой не може да ми каже колко бързо трябва да извърша операцията :D
Ако не я извърша достатъчно бързо рискувам много нали освен доливането на маслото и постояно сменяне на въздушен филтър това са бели кахъри нали :D
И долу горе към колко средства трябва да събера няко може ли да каже ориентировъчно


Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Сря 10 окт 2007 9:03


Аз скоро сменях замо че на 3-ка 1.8 и значи за
-сегменти - препоръчвам MAHLE
-мотовилкови лагери износват се повече от основните (хубаво е да смениш и тях и основните ако ти се дават пари) - препоръчвам MAHLE
-шлайф глава смяна на водачи на клапани, гумички на клапани
-семеринг на разпределителния и малкия семер. на коляновия вал
-гарнитури
-болтове за главата (задължително нови)
-нов антифриз (след здраво промиване на охл. система направо с маркуча) :)
Всичко това излезе към 400 лв. без труд щото го правихме в гаража с брат ми. (масло и масл. филтър не са включени в цената)
Но това си заслужава - определено работи по-добре и върви по-добре от преди.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта