

Махане на катализатор на Голф 3
Махане на катализатор на Голф 3
Махане на катализатор на Голф 3, Двигателя е AFT (
). Какво ще стане с "Ламбдата", в катализатора ли е или?

- Svetilio
- Мнения: 376
- Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
пред мен стои същатата дилема. Ламбдата си е на катализатора - цена на подходящо резонаторно гърне?
да не пускам друга тема - възможно ли е от запушен катализатор колата да е спъната но само като е студена /все едно се дави с повече бензин/, разхода ми се вдигна леко, аспуха е видимо по черен , а досега беше идеално чист .При работа има един характерен "метален" звук като на пробита тръба, а никаде не видях дупка?
Колата не бута масло, 3 мин след като е запалена е ок, на дълъг път върви нормално,няма лоша миризма отзат.
опция температурен датчик да прави номера и да няма добро изгаряне при студен двигател?
Hertz - sorry че ти оспамих темата.....
да не пускам друга тема - възможно ли е от запушен катализатор колата да е спъната но само като е студена /все едно се дави с повече бензин/, разхода ми се вдигна леко, аспуха е видимо по черен , а досега беше идеално чист .При работа има един характерен "метален" звук като на пробита тръба, а никаде не видях дупка?
Колата не бута масло, 3 мин след като е запалена е ок, на дълъг път върви нормално,няма лоша миризма отзат.
опция температурен датчик да прави номера и да няма добро изгаряне при студен двигател?
Hertz - sorry че ти оспамих темата.....
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Събрание на AFT двигателите
Аз също се чудя какво да правя с този катализатор
Имам чувството, че е малко спъната спрямо преди 3-4 месеца. Появи се и една миризма всеки път като я запаля, като на пържена мазнина, но само в началото, после изчезва. Нямам теч на масло и като цяло двигателят поне погледнат от капака е идеално чист. Малко странно да е катализатор, но все пак някакви идеи?


-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Wish_Master написа:Събрание на AFT двигателите![]()

Аз имах мерак да го махам и да сложа резонатор.Отидох на ауспухджия и той ми каза,да изчакам да се запуши яко, и чак тогава просто да се изкърти керамиката вътре и пак да се сложи гърнето на катализатора.
На ламдба сондата много-много не й пука дали е в катализатора,или преди него - тя си отчита нивото на неизползвания кислород и толко.
Ама ако беше някъде на колектора,преди кат-а,досега кат-а при мен да си е отишъл.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта