:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Махане на катализатор на Голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Махане на катализатор на Голф 3

Мнениеот Hertz » Сря 10 окт 2007 21:59


Махане на катализатор на Голф 3, Двигателя е AFT ( :smackbum ). Какво ще стане с "Ламбдата", в катализатора ли е или?




Потребителски аватар
Svetilio
Мнения: 376
Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Svetilio » Сря 10 окт 2007 22:23


пред мен стои същатата дилема. Ламбдата си е на катализатора - цена на подходящо резонаторно гърне?

да не пускам друга тема - възможно ли е от запушен катализатор колата да е спъната но само като е студена /все едно се дави с повече бензин/, разхода ми се вдигна леко, аспуха е видимо по черен , а досега беше идеално чист .При работа има един характерен "метален" звук като на пробита тръба, а никаде не видях дупка?
Колата не бута масло, 3 мин след като е запалена е ок, на дълъг път върви нормално,няма лоша миризма отзат.
опция температурен датчик да прави номера и да няма добро изгаряне при студен двигател?
Hertz - sorry че ти оспамих темата.....


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Сря 10 окт 2007 22:34


Събрание на AFT двигателите :) Аз също се чудя какво да правя с този катализатор :roll: Имам чувството, че е малко спъната спрямо преди 3-4 месеца. Появи се и една миризма всеки път като я запаля, като на пържена мазнина, но само в началото, после изчезва. Нямам теч на масло и като цяло двигателят поне погледнат от капака е идеално чист. Малко странно да е катализатор, но все пак някакви идеи?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 11 окт 2007 7:58


Wish_Master написа:Събрание на AFT двигателите :)

:D

Аз имах мерак да го махам и да сложа резонатор.Отидох на ауспухджия и той ми каза,да изчакам да се запуши яко, и чак тогава просто да се изкърти керамиката вътре и пак да се сложи гърнето на катализатора.
На ламдба сондата много-много не й пука дали е в катализатора,или преди него - тя си отчита нивото на неизползвания кислород и толко.
Ама ако беше някъде на колектора,преди кат-а,досега кат-а при мен да си е отишъл.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта