Колеги, не намерих подобна тема и не мога да си дам отговор- какъв е този ел. ел.модул koйто е същият като стоп-машинката и се захваща по същия начин, само че на педала на съединителя.
ГОЛФ 4,1999г ,1.6 AKL



ел. ключе при педала на съединителя
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Не съм чувал това да влиза като базово обурудване. По-скоро, ако е било към такава система, тя, по някаква причина е била свалена.
Сещам се и за друго възможно предназначение: На един приятел видях монтиран такъв 'имобилайзер'. Ако не си натиснал съединителя - не върти стартера. Аз винаги си го натискам, за да разтоваря стартера поне от скоростната кутия, но и да не го натисна пак си върти.
Възможно е, обаче, бързо да са се отказали хората от такъв вид имобилайзер при теб, защото тока към машинката на стартера е твърде голям и едва ли датчика би издържал дълго, ако не е буфериран с реле.
Така, че... дори и това да е, може да са си възтановили връзките, както е фабрично.
Ходят ли нанякъде кабели от този датчик? Горе-долу къде отиват?
Сещам се и за друго възможно предназначение: На един приятел видях монтиран такъв 'имобилайзер'. Ако не си натиснал съединителя - не върти стартера. Аз винаги си го натискам, за да разтоваря стартера поне от скоростната кутия, но и да не го натисна пак си върти.
Възможно е, обаче, бързо да са се отказали хората от такъв вид имобилайзер при теб, защото тока към машинката на стартера е твърде голям и едва ли датчика би издържал дълго, ако не е буфериран с реле.
Така, че... дори и това да е, може да са си възтановили връзките, както е фабрично.
Ходят ли нанякъде кабели от този датчик? Горе-долу къде отиват?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта