ел. ключе при педала на съединителя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
bg_zoro
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елена

ел. ключе при педала на съединителя

Мнениеот bg_zoro » Пет 12 окт 2007 20:22


Колеги, не намерих подобна тема и не мога да си дам отговор- какъв е този ел. ел.модул koйто е същият като стоп-машинката и се захваща по същия начин, само че на педала на съединителя.
ГОЛФ 4,1999г ,1.6 AKL




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 12 окт 2007 22:19


Имаш ли круиз-контрол? Т.е., система, която да ти подържа предварително зададена скорост?
Ако да, това е датчик към нея.


bg_zoro
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елена

Мнениеот bg_zoro » Пет 12 окт 2007 22:54


Това е единственото ,което да ми звучи логично,но нямям или поне не знам да имам.
По скоро нямам, защото сигурно са необходими и други атрибути за круиз контрол, а те липсват.Но долу на педала си го има ключето с включена букса с два кабела


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Пет 12 окт 2007 23:06


ами колата да не е синхро защото при ФВ не се включва 4х4 с ръчка ами като пробуксува и тогава(или така си мисля) :wink:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Съб 13 окт 2007 15:12


radotom написа:Имаш ли круиз-контрол? Т.е., система, която да ти подържа предварително зададена скорост?
Ако да, това е датчик към нея.
Това требе да е


bg_zoro
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елена

Мнениеот bg_zoro » Съб 13 окт 2007 21:06


Благодаря на всички , но нямам круиз-контрол.Но пък имам може би датчик.Базово изпълнение.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 14 окт 2007 15:45


Не съм чувал това да влиза като базово обурудване. По-скоро, ако е било към такава система, тя, по някаква причина е била свалена.
Сещам се и за друго възможно предназначение: На един приятел видях монтиран такъв 'имобилайзер'. Ако не си натиснал съединителя - не върти стартера. Аз винаги си го натискам, за да разтоваря стартера поне от скоростната кутия, но и да не го натисна пак си върти.
Възможно е, обаче, бързо да са се отказали хората от такъв вид имобилайзер при теб, защото тока към машинката на стартера е твърде голям и едва ли датчика би издържал дълго, ако не е буфериран с реле.
Така, че... дори и това да е, може да са си възтановили връзките, както е фабрично.
Ходят ли нанякъде кабели от този датчик? Горе-долу къде отиват?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 14 окт 2007 16:50


Това не е голф2 на компира му трябва информация за това дали е натиснат съединителя за да реагира адекватно.

ПП И бората имаше.


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот airjohn » Нед 14 окт 2007 17:50


Служи като е натиснат съединителя при превключване на скоростите да не се форсира излишно двигателя.


bg_zoro
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елена

Мнениеот bg_zoro » Нед 14 окт 2007 21:12


Значи, това си е фабрично изпълнение.Кабелите отиват нагоре към таблото. Не е за круиз-контрол, не е и за имобилайзер по скоро е сигнал към компа за по плавни превключвания на скоростите.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Нед 14 окт 2007 22:49


airjohn написа:Служи като е натиснат съединителя при превключване на скоростите да не се форсира излишно двигателя.


:да: Точно за това е!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта