Умрях от студ минлата зима! Свещите на тройника при мерене са здрави. При какви условия се включват? Как да ги диагностицирам? Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели. Двигател 1,9тди 115НР AJM
P.S. Не е филтър на купето или термостат!!!
Много слабо парно при Голф-4?
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Много слабо парно при Голф-4?
Последна промяна от batkotivalio на Вто 18 ное 2008 0:49, променено общо 2 пъти.
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
snupeca написа:Провери филтъра на купето - ако е много мръсен може да е от там. За термостата - колата загрява ли нормално?
Ам не мога да преценя лятото е добре, но зимата като че ли бавно загрява средно 10km му трябват не знам дали е нормално,нали има подгревни свещи! Имам един приател с пежо 405-дизел за 2-3 km и е готов!
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
колега извинявам се, че ти използвам темата, но имам подобен проблем не с парното, ами със загряването на колата...парното почва да си духа топло след 2-3 км няма проблеми, но гледам температурата ми се вдига точно до едно деление преди 90-те градуса...и докато стигна до работа от студентски град до центъра все там си седи...понеже е дизел и си я карам нормално до 2000 оборота не повече и спокойно ако я изрежа повече качва на 90 и след това някой път седи някой път пада...дали е термостат или е бъзможно да е от нещо друго?!? (иначе както казах парното си духа мега топло)
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
stenly_m написа:колега извинявам се, че ти използвам темата, но имам подобен проблем не с парното, ами със загряването на колата...парното почва да си духа топло след 2-3 км няма проблеми, но гледам температурата ми се вдига точно до едно деление преди 90-те градуса...и докато стигна до работа от студентски град до центъра все там си седи...понеже е дизел и си я карам нормално до 2000 оборота не повече и спокойно ако я изрежа повече качва на 90 и след това някой път седи някой път пада...дали е термостат или е бъзможно да е от нещо друго?!? (иначе както казах парното си духа мега топло)
Колега,от други колеги знам,че тди-то има ниско топлоотделяне и затова загрява бавно.И при мен е така,но все пак си виж и термостата.
-
stoyanz
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ATD
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако е заминал термостата когато карате по магистрала температурата ще ви пада. Ако си държи 90 градуса значи си е наред. Просто тези мотори имат добро КПД и не отделят много топлина. Аз миналата зима също умирах от студ, в задръстванията въобще не загрява, даже си купих една печка от Практикер, която се оказа че е просто един шумообразовател. В най-студените дни дори не ми влизаше в режим след 45 мин. каране в задръстванията разбира се.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
stenly_m написа:еми принципно на магистрали се седи толкова, но ако карам продължително по-бавно в смисъл 100-110 на магистралата си пада...много се чудя дали дам 70-80 лв за термостат и да се окаже че си е наред...как да проверя на диагностика ли ?
Палиш колата и следиш двата маркуча(горния и долния)на радятора.Ако долния е студен,а горния се загрява преди да достигне 90 градуса термостата е наред.Но ако започне да се загрява примерно на 70 градуса значи е отворен постоянно или отваря много рано,и в двата случая го сменявай.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 1%F2%E0%F2
Аз смених моя преди месец и сега топлото тръгва по-бързо,но все пак нее като на бензинова кола след 2 завоя дае на 90градуса
Аз смених моя преди месец и сега топлото тръгва по-бързо,но все пак нее като на бензинова кола след 2 завоя дае на 90градуса
Имам ГОЛФ 4 ТДИ 110к.с.-сутрин при външна тем. 3-4гр. ми достига 90гр. на двигателя за около 7-8км. в града при нормално задръствате,за мен това е нормално и така трябва да бъде,един път загреели стрелката на темп. стои точно на 90гр., не на 89или 91 ,
точно на 90,парното духа толкова топло че просто не можеш да издържиш ако е на" HI" климатроника.Лятото загряваше по-бързо което си е напълно нормално и пак си подържаше 90гр.и вграда и извън града! Такаче ако някои се чуди каква трябва да бъде нормалната темп. да прочете горенаписаното още един път
точно на 90,парното духа толкова топло че просто не можеш да издържиш ако е на" HI" климатроника.Лятото загряваше по-бързо което си е напълно нормално и пак си подържаше 90гр.и вграда и извън града! Такаче ако някои се чуди каква трябва да бъде нормалната темп. да прочете горенаписаното още един път
-
stoyanz
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ATD
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Много слабо парно при Голф-4?
batkotivalio написа:Умрях от студ минлата зима! Свещите на тройника при мерене са здрави. При какви условия се включват? Евентуално можеби термостат. Как да го диагностицирам?
Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели. Двигател 1,9тди 115НР AJM
Колега, намериха ми такава джаджа и сутринта я пробвах. Разултата е потресаващ, на 5-ата мин. вече бяха в Африка. Така че , очевдино нещо не ти е наред по системата. Аз сега трябва да мисля как да я включвам, че засега за проба вързахме свещите директно от акумулатора, но явно консумацията е голяма и вдига ужасно разхода на гориво докато я изключа нейде по задръстванията.
Някой ако има идея как е заводския вариант да казва.
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Много слабо парно при Голф-4?
stoyanz написа:batkotivalio написа:Умрях от студ минлата зима! Свещите на тройника при мерене са здрави. При какви условия се включват? Евентуално можеби термостат. Как да го диагностицирам?
Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели. Двигател 1,9тди 115НР AJM
Колега, намериха ми такава джаджа и сутринта я пробвах. Разултата е потресаващ, на 5-ата мин. вече бяха в Африка. Така че , очевдино нещо не ти е наред по системата. Аз сега трябва да мисля как да я включвам, че засега за проба вързахме свещите директно от акумулатора, но явно консумацията е голяма и вдига ужасно разхода на гориво докато я изключа нейде по задръстванията.
Някой ако има идея как е заводския вариант да казва.
Колега, нещо не разбрах ???
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 80 госта