Свързване халогени Голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dinko_bonev
Мнения: 1025
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Свързване халогени Голф 3

Мнениеот dinko_bonev » Вто 23 окт 2007 8:41


Преди да ме почнете с ТЪРСАЧКАТА, ще кажа, че прочетох доста теми за това!

Колата няма оригинални кабели за халогени!
Искам просто да си доизясня някои неща:
1 Ред на свързване - ток, ключ, реле, предпазител и накрая халогените! Това ли е правилния ред?!
2 Какви да са ключа за пускане, релето, предпазителя и кабела?!

Благодаря предварително на всички, които ще ми помогнат!!!




Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Вто 23 окт 2007 10:56


Мойте халогени си свързах с кабелите за фаровете, като преди това търсех варианта да светят като се завърти ключа, иначе може да си ги направиш с отделен ключ, но на мен не ми се занимаваше и направо с фаровете светят и те.Има вариант да светят само с габарити, само с къси или само с дълги, пробваш с отделните кабели на бъксите,вадиш бъксата и вкарваш кабела от халогена кога ще свети.
Успех и аз нямах никаква инсталация за халогени, но сам си я направих не е голяма философия.


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Вто 23 окт 2007 11:34


едната верига:
+,предпазител,ключ,реле(намотка),маса
другата верига:
+,предпазител,реле(контакти),халогените,маса

ключа и релето може да си вземеш оригиналните за Голф(или други);
кабел 1,5 кв.мм. е достатъчен;
предпазител 15А;

оригинално е направено по друг начин:
едната верига:
+,предпазител,ключ за късите,реле(намотка),маса
другата верига:
+при запален двг.(извод Х),предпазител,реле(контакти),ключ за халогените,халогени,маса

по този начин халогените ще светят само когато е запален двг. и си на къси светлини или габарити;

ако ползваш оригиналния ключ може да минеш и без реле,при оригиналната инсталация то е само заради това да подава + при запалени къси;

успех!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: stefan4o и 80 госта