Преди да ме почнете с ТЪРСАЧКАТА, ще кажа, че прочетох доста теми за това!
Колата няма оригинални кабели за халогени!
Искам просто да си доизясня някои неща:
1 Ред на свързване - ток, ключ, реле, предпазител и накрая халогените! Това ли е правилния ред?!
2 Какви да са ключа за пускане, релето, предпазителя и кабела?!
Благодаря предварително на всички, които ще ми помогнат!!!
Свързване халогени Голф 3
- dinko_bonev
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Мойте халогени си свързах с кабелите за фаровете, като преди това търсех варианта да светят като се завърти ключа, иначе може да си ги направиш с отделен ключ, но на мен не ми се занимаваше и направо с фаровете светят и те.Има вариант да светят само с габарити, само с къси или само с дълги, пробваш с отделните кабели на бъксите,вадиш бъксата и вкарваш кабела от халогена кога ще свети.
Успех и аз нямах никаква инсталация за халогени, но сам си я направих не е голяма философия.
Успех и аз нямах никаква инсталация за халогени, но сам си я направих не е голяма философия.
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
едната верига:
+,предпазител,ключ,реле(намотка),маса
другата верига:
+,предпазител,реле(контакти),халогените,маса
ключа и релето може да си вземеш оригиналните за Голф(или други);
кабел 1,5 кв.мм. е достатъчен;
предпазител 15А;
оригинално е направено по друг начин:
едната верига:
+,предпазител,ключ за късите,реле(намотка),маса
другата верига:
+при запален двг.(извод Х),предпазител,реле(контакти),ключ за халогените,халогени,маса
по този начин халогените ще светят само когато е запален двг. и си на къси светлини или габарити;
ако ползваш оригиналния ключ може да минеш и без реле,при оригиналната инсталация то е само заради това да подава + при запалени къси;
успех!
+,предпазител,ключ,реле(намотка),маса
другата верига:
+,предпазител,реле(контакти),халогените,маса
ключа и релето може да си вземеш оригиналните за Голф(или други);
кабел 1,5 кв.мм. е достатъчен;
предпазител 15А;
оригинално е направено по друг начин:
едната верига:
+,предпазител,ключ за късите,реле(намотка),маса
другата верига:
+при запален двг.(извод Х),предпазител,реле(контакти),ключ за халогените,халогени,маса
по този начин халогените ще светят само когато е запален двг. и си на къси светлини или габарити;
ако ползваш оригиналния ключ може да минеш и без реле,при оригиналната инсталация то е само заради това да подава + при запалени къси;
успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stefan4o и 80 госта