Семеринг на колянов вал?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Семеринг на колянов вал?

Мнениеот KRIS » Вто 17 май 2005 15:02


Пичове, имам лошото предчувствие че ми тече семерингата на коляновия вал към шайбата. Става въпрос за G2 1.6 EZ. Някой сменял ли я е и кофти ли е операцията. В смисъл мога ли да си я сменя сам или ще трябва да ходя на сервиз? 10х!




Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Вто 17 май 2005 15:10


Под шайбата май е тая уьовина дето върти ангренажния ремък и май трябва и тя да се сваля :roll:


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Вто 17 май 2005 15:52


Значи трябва да се сваля ремъчната шайба на коляновия вал(дето е за пистовия ремък)Както и зъбната предавателна шайба на коляновия вал,за да се стигне до тази семеринга :!: Моят съвет е да не се хващаш сам,отиди на сервиз най-добре :wink:


Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Вто 17 май 2005 16:32


Мерси, Geori само ще сваля капака на ангренажа за да се убедя че е оттам. Между другото да ми препоръчате читав сервиз?


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Вто 17 май 2005 17:53


vaskoto1 -той е най читавия :lol:


Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Сря 18 май 2005 8:17


Благодарско на всички, снощи разучих как стоят нещата. Нема проблеми сменя се лесно предполагам за час не повече. Ще пиша резултата. :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 18 май 2005 8:20


KRIS написа:Нема проблеми сменя се лесно предполагам за час не повече.


ако успееш да развъртиш болта на коляновия вал...
УМНАТА с него!
стане ли нещо-много ще има да :motz: :banghead: Mad :banghead:


Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Сря 18 май 2005 8:24


Ами мисля да запъна маховика и така, че иначе със сигурност ще превърти... ако се сещаш за некви пинизи ще съм благодарен.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 18 май 2005 8:27


иди при някой гумаджия с по мощен гайковерт и при него го развийте но постепенно усилвайте гайковерта. с почукване, спрейче изчакване и пак проби.
един път отвърти ли се-стягаш го и беж към къщи-вече ще можеш да го отвиеш спокойно.
МНОГО внимавай!!!
скъса ли се тоя болт(да не чуе дявола)-нов колянов вал батенце...


Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Сря 18 май 2005 8:40


Еййй, ти намправо ме наплаши баси... Така като го гледам на картинката мисля че ще е поне 19... бая требе да си як за да го скъсаш тоя болт...това в рамките на майтапа... благодаря, ще внимавам много :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 18 май 2005 8:42


19 е.
х1.25 е резбата и е лепен...
много по лесно се къса отколкото си мислиш. :(


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Сря 18 май 2005 8:54


spam само да допълня че се стяга по здраво от каретата а пък ако не ме лъже паметта те май бяха на около 40 кг.


Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Сря 18 май 2005 8:55


Последно да попитам... при развиване с гайковерт опастността отпада ли? Щото аз мисля да си я правя на село, а там както се сещаш нема гайковерт та смятам ако се ходи до гайковерт тука да отида. И още нещо знаеш ли точния номер на семерингата и ако има марки каква да търся. 10х!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 18 май 2005 8:58


гайковерта отвива със серия от тежки резки кратки удари което го прави най доброто средство-болта все пак не е крехък и издържа на удари а и лепилото се къса и ръждата се цепи. така че-гайковерт!
но с постепенно усилване-да не те забият направо на сила за джанти на тирове щото ще го откъсне мигом!


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Сря 18 май 2005 9:00


Братле по-добре ходи в някой сервиз...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта