проблем с електрическата система - Голф 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

проблем с електрическата система - Голф 2

Мнениеот dude » Пет 27 май 2005 13:16


здравейте, новобранец съм и не разбирам много много
,затова ще обясня малко по-подробно

Колата е голф 2ка 1989 1.6 CL - фаровете и самото табло не са с равномерно светене, а сякаш тлеят.
забелязвам , че на колкото по-високи обороти карам, толкова тлеенето е по-слабо.

това ми напомня, че и самата лампа на таблото,дето е с акумулатора редовно свети(примигва) на ниските обороти, и колкото по ги вдигам толкова силата на примигване намалява (в смисъл по-бледо свети лампата). П.С. в определени дни от време на време имам проблеми с паленето сутрин, но гледахме с един приятел, че хвърля яко искра, щото извадихме една от свещите.

Също така ремукът за алтернатора свири чат пат, но не е напукан грам и е само на към 7000 км. Няма и изронени зъбци.
Не знам дали това има нещо общо.

Последна промяна от dude на Пет 27 май 2005 15:45, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Пет 27 май 2005 13:23


Първо стегни ремъка след което замери напрежението което подава динамото към акумулатора 13.7 V 100% съм сигурен че няма да е добре. ако е така провери релето което е монтирано на гърба на динамото.
Или се свържи с ваското1 той ще помогне.


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Пет 27 май 2005 13:30


Вътре в генератара имаш няколко (в повечето случаи 6) диода свързани в схема Грец.Половината са за + другата -
Според мен имаш изгорял един или няколко диода.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пет 27 май 2005 13:40


добре, ваското1 в какъв район е? некъд близо около младостите?
щото нема смисъл от моите лаишки изпълнения :lol:


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Пет 27 май 2005 14:35


тел. 0889 278 345-Васко


Потребителски аватар
batdin
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот batdin » Пет 27 май 2005 14:49


Не ми стана ясно дали премигват и при изгасен двигател.


Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Пет 27 май 2005 15:24


Проблема обикновено при такова примигване на светлините е от четките на алтернатора и съответно колектора. Свали плочката отзад на алтернатора и ако са заминали четките си ги смени евтино е. Ако и това не реши проблема най-вероятно е колектора - тогава при майстор.
Успех! :wink:


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пет 27 май 2005 15:28


batdin написа:Не ми стана ясно дали премигват и при изгасен двигател.


значи проверих, на изключен двигател това нещо не съществува,


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пон 30 май 2005 10:58


друго, което ми направи впечатление,
първото палене за деня е съпроводено с около секунда тракане преди да запали, и след това сякаш ще загасне, но съм я оставял, не го прави,
като подам газ се кротва

всяко последващо палене е все по-гладко.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Чет 02 юни 2005 9:25


не знам какво точно се случи, но проблемът засега изчезна

имаше един кабел за свещи леко прекъснал, смених го , за всеки случай, сега пали безпроблемно (а дано не я урочасам)
но това не обяснява защо преди не е палела, тъй като си мисля, че дори на 3 цилиндъра ще запали?

освен това да спомена, че колата я карам малко по 5-6 км на ден до бачкане и обратно. Демек акумулаторът не се зарежда много,
След като оня ден ми се наложи да шофирам към 35-40 минути, не знам дали има нещо общо, но вечерта забелязах ,че светлините не тлеят,
единственото , което ми хрумва, е че акумулаторът е бил на някакво прагово напрежение и някакво реле е сработвало, а след като се е заредил малко повечко се е отдалечил от него и релето не играе роля.

Не знам, някой ако може да ми разясни, че не ги разбирам нещата

а



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта