здравейте, новобранец съм и не разбирам много много
,затова ще обясня малко по-подробно
Колата е голф 2ка 1989 1.6 CL - фаровете и самото табло не са с равномерно светене, а сякаш тлеят.
забелязвам , че на колкото по-високи обороти карам, толкова тлеенето е по-слабо.
това ми напомня, че и самата лампа на таблото,дето е с акумулатора редовно свети(примигва) на ниските обороти, и колкото по ги вдигам толкова силата на примигване намалява (в смисъл по-бледо свети лампата). П.С. в определени дни от време на време имам проблеми с паленето сутрин, но гледахме с един приятел, че хвърля яко искра, щото извадихме една от свещите.
Също така ремукът за алтернатора свири чат пат, но не е напукан грам и е само на към 7000 км. Няма и изронени зъбци.
Не знам дали това има нещо общо.
проблем с електрическата система - Голф 2
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
проблем с електрическата система - Голф 2
Последна промяна от dude на Пет 27 май 2005 15:45, променено общо 1 път.
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не знам какво точно се случи, но проблемът засега изчезна
имаше един кабел за свещи леко прекъснал, смених го , за всеки случай, сега пали безпроблемно (а дано не я урочасам)
но това не обяснява защо преди не е палела, тъй като си мисля, че дори на 3 цилиндъра ще запали?
освен това да спомена, че колата я карам малко по 5-6 км на ден до бачкане и обратно. Демек акумулаторът не се зарежда много,
След като оня ден ми се наложи да шофирам към 35-40 минути, не знам дали има нещо общо, но вечерта забелязах ,че светлините не тлеят,
единственото , което ми хрумва, е че акумулаторът е бил на някакво прагово напрежение и някакво реле е сработвало, а след като се е заредил малко повечко се е отдалечил от него и релето не играе роля.
Не знам, някой ако може да ми разясни, че не ги разбирам нещата
а
имаше един кабел за свещи леко прекъснал, смених го , за всеки случай, сега пали безпроблемно (а дано не я урочасам)
но това не обяснява защо преди не е палела, тъй като си мисля, че дори на 3 цилиндъра ще запали?
освен това да спомена, че колата я карам малко по 5-6 км на ден до бачкане и обратно. Демек акумулаторът не се зарежда много,
След като оня ден ми се наложи да шофирам към 35-40 минути, не знам дали има нещо общо, но вечерта забелязах ,че светлините не тлеят,
единственото , което ми хрумва, е че акумулаторът е бил на някакво прагово напрежение и някакво реле е сработвало, а след като се е заредил малко повечко се е отдалечил от него и релето не играе роля.
Не знам, някой ако може да ми разясни, че не ги разбирам нещата
а
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта