Разбити тампони на задния мост

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
vanco80
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък
Контакти:

Разбити тампони на задния мост

Мнениеот vanco80 » Пет 02 ное 2007 23:20


Колеги колко излиза подмяната на тампоните на задния мост и какав е ефекта след смяната им.Пак ли ще продалжи гадното траскане и вибрации в купето.Мерси




Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Пет 02 ное 2007 23:32


за кой тампони става въпрос точно за тези който са на самия мост между двете му части ли :roll:


Потребителски аватар
victory1983
Мнения: 269
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 13:06
Автомобил: vw golf 3 1993
Двигател: ABF
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот victory1983 » Пет 02 ное 2007 23:52


Скоро го правих това упръжнение!Тъмпоните са от 18-35 кинта и в сервиз около 50-60 за смяна!Моите ги сменях аз с баща ми,не е трудно-един след обед бой с чука!А ефекта е страхотен!Гадното тракане изчезва и се кара супер спокойно!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 03 ное 2007 1:09


victory1983 написа:А ефекта е страхотен!Гадното тракане изчезва и се кара супер спокойно!

Освен това ще бъдеш изненадан да разбереш и че Голфа ти е що-оде стабилен на пътя!
Е, не толкова, че да си сигурен в това, де! :lol:
Аз обаче свърших тая работа за цели 2 дни :( Бая си ме озори, че и моста се сваля! Иначе сложна задачката...


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Съб 03 ное 2007 4:22


victory1983 написа:един след обед бой с чука!

:no-no И така става,но не е възпитано!Правилното набиване става с преса. :idea: :wink:


Потребителски аватар
victory1983
Мнения: 269
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 13:06
Автомобил: vw golf 3 1993
Двигател: ABF
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот victory1983 » Съб 03 ное 2007 10:02


Да с преса става най-добре ама.....Иначе избиването на старите е по-гадно,после новите се подвеждат и със скоба за лагери малко по малко и ства!


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Съб 03 ное 2007 10:35


И да винмаваш какви взимаш,че мойте бяха от най ефтините(нещо от сорта на 8.лв бройката mhihi ) Та тоя джигит дето ги беше правил им беше направил доста по голям диаметър(Явно за да са универвсални :lol: )Та бой,бой,бой,бой ама не ще,чука се криви ама не влиза (та за това премери диаметрите и си прецени дали ще влезе,ако се наложи ходи да ти ги оправи някой стругар)та понеже не намерихме струг,а и в гаража имаеше шмиргел..... :lol: :lol: Абе в крайна сметка ги набихме и определено имаше ефект :wink:

п.пЗа сервиз не знам ама ще ти вземат много пара,нищо няма да направят,а и ще сшчупят нещо :wink:


victory1983 написа:Да с преса става най-добре ама.....Иначе избиването на старите е по-гадно,после новите се подвеждат и със скоба за лагери малко по малко и ства!


Абе ако е много по-голям тампона,ходи го чакай да влезне с тия скобички :twisted: Старите са доста по лесна работа (като се има в предвид,че мойте си бяха оригиналните :lol: )


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Съб 03 ное 2007 21:12


Има и друг метод за набиване


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Съб 03 ное 2007 21:25


Аз моите ги смених в Радиал преди два месеца и съм много доволен 60лв.работа 32лв. тампони , седях си в кафето на сервиза а на 3 метра от мене пичовете сменяха тампоните.Цялата работа беше около час и половина без да пада целия заден мост обаче хората си имат скоба подемник и две стоики на които стъпва моста след като се отвият двата болта и пада толкова колкото да се извадят тампоните.


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Съб 03 ное 2007 22:14


vit_autosofia написа:Има и друг метод за набиване

Какъв е?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 04 ное 2007 5:23


zexer написа:
vit_autosofia написа:Има и друг метод за набиване

Какъв е?

една яка шпилка,две гайки и малко втулки


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Нед 04 ное 2007 7:01


vit_autosofia написа:
zexer написа:
vit_autosofia написа:Има и друг метод за набиване

Какъв е?

една яка шпилка,две гайки и малко втулки
Това ми хареса! :kef:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 04 ное 2007 18:54


тръба написа:
vit_autosofia написа:
zexer написа:
vit_autosofia написа:Има и друг метод за набиване

Какъв е?

една яка шпилка,две гайки и малко втулки
Това ми хареса! :kef:

Реших,че 50лв.на сервиз няма да дам и на Джетата ми бивша си ги смених сам.по този начин.Моста не се сваля целия.като се откачи от танпоните се подпира с крик тип крокодил. :javascript:emoticon(':wink:')
Winkwink: :wink:


vanco80
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък
Контакти:

Мнениеот vanco80 » Сря 07 ное 2007 18:16


Благодаря колега за сьвета да се надявам че ще постигна ефекта които си постигнал


vanco80
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък
Контакти:

Мнениеот vanco80 » Сря 07 ное 2007 18:26


Забелязал сам че задното окачване при голф 3 е доста слабо с-е билд казва че това се дьлжи на малкото инвистиции и некачественни евтини материяли в производството им от което страда и собственника му



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 39 госта