
Разте4е се голфа,откакто му сипах антифриз
Разте4е се голфа,откакто му сипах антифриз
Здравейте,пи4ове,имам огромен проблем и ве4е не знам кво да го правя.Преди 2 седмици слойих антифриз,някаде около 2,5л и вси4ко то4но.Оба4е след 2 дена по4на да ми сьлзи казан4ето за водата,усамних се,4е е спукано,докато след още малко време не по4на да салзи и от уплатн.на термостата,от дат4ика за температурата,от марку4а,излизащ от двиг.за парното и т.н.Помислих 4е е заминала гарнитурата на главата,та отворих капа4ката и из4аках да загрее,да видя 6е вдигне ли водата,но нямаше пробл.След тва затворих капа4ката да видя дали 6е се втвардят марку4ите и пак ни6то.Не ми го побира главата направо...Ако имате някво ре6ение,кажете,4е в 4удо се видях.Мерси предварително
А,Голфа е 1.8GTI,произв.1989г

- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Здрасти колега и добр дошъл,
като си сложил антифриз в системата спази ли нивото на казнчето за MAX.
Другото ми питане е обезвъздуши ли системата, това става при отворена капачка на разширителния съд, и изчакаш колата да достигне нормална работна температура, колата сама се обезвъздушава по този метод.
А има и друго, ако надува системата дори и малко трудно ще разбереш по мъркучите.
като си сложил антифриз в системата спази ли нивото на казнчето за MAX.
Другото ми питане е обезвъздуши ли системата, това става при отворена капачка на разширителния съд, и изчакаш колата да достигне нормална работна температура, колата сама се обезвъздушава по този метод.
А има и друго, ако надува системата дори и малко трудно ще разбереш по мъркучите.
Зна4и това с обезвазду6аването го направих,а и нали пробвах дали 6е вдигне нивото на водата
Тогава нивото бе6е м/у min и max,следователно и това не е,а за антифриза сипах 2,5 литра.Сега нивото е малко под минимума и пак остава проблема.Може ли да има запу6ване в малкия крьг на водата или ако го има 6е се отрази и на големия?6тото имам 4увството,4е като загрее хубаво не сълзи...

- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Vito написа:Подозренията са правилни,колегаCyberloner написа:абе подозирам че преди антифриза е карано бая на вода -> корозия, отлагания и екстри -> новия антифриз ги разтваря и шурва от където си иска
дано не е това деАма сега какво е решението?Да 4акам и да доливам или...
Решението е да се отстраняват течовет по това което виждаш, повечето пъти протичат уплътнотелите на дарчиците и пластмасовитр накрайници на главата, със скобите почти няма проблеми.
Като си купуваш антифриз е добре да е на известна марка а не от често срещаните по сергиите.
Thanks,колега.Ами май ше по4вам да сменям и после ше кажа резултата(дано да станеGlove написа:Vito написа:Подозренията са правилни,колегаCyberloner написа:абе подозирам че преди антифриза е карано бая на вода -> корозия, отлагания и екстри -> новия антифриз ги разтваря и шурва от където си иска
дано не е това деАма сега какво е решението?Да 4акам и да доливам или...
Решението е да се отстраняват течовет по това което виждаш, повечето пъти протичат уплътнотелите на дарчиците и пластмасовитр накрайници на главата, със скобите почти няма проблеми.
Като си купуваш антифриз е добре да е на известна марка а не от често срещаните по сергиите.

- murder
- Мнения: 1151
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 12:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Колега и аз откакто сложих антифриз преди 1 месец(беше на вода) и започнаха проблемите. Почна с всеки изминал ден да ми намалява нивото на антифриза в казанчето все доливах. Всеки ден под колата(по точно под радиатора някаде) имаше локвичка мокро. А преди като си беше на вода нямаше такова нещо. После ми се спука една дебела каучукова тръба която била главната и влиза в двигателя. После няколко скоби и маркучи пропускаха... смених ги и накрая ми се беше пукнал радиатора на парното. Там беше едно сменяне и едни мъки и пари.....
Бях и сложил някакъв антифриз тип сергиен уж -20 градуса... майтап... от както смених тези работи и антифриза с по-добър 4л.-30лв сега ми е на -58 градуса
и проблемите спряха с течовете. Та и аз имам един въпрос. Възможно ли е да имам проблем с гарнитурата на главата, защото за 10 дена ми се спука радиатора на парното и тази дебела каучукова тръба и т.н. Може ли да прави налягане и да ми се отразява на водната система 



Murder,АБСОЛЮТНО същия проблем е като при мен.Не знам дали нямаше някакво контролно налягане от производителя за охладителната система,а и не знам как се мери това налягане(сигурно в сервиз).Отивам да сменям антифриза,защото сега ве4е наистина се притесних,по4нат ли и тръби да се пукат ше си е.е майката 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта