Колата е Golf MK2 1,8i Automatic 90 коня... има 2 безнинови помпи...
И е на газ... Когато дам на бензин в тихите обороти си работи двигатела но когато подам малко газ гасне... явно не достига бензин или незнам... та може ли да ми обясните как се сваля горивния филтър които е при помпата отзад до резервоара и самата помпа как да я демонтирам...
Ще съм много благодарен на Снимков материал или поне рисунки на пейнт или няма значение...
Благодаря ви предварително..



Бензинова помпа Г2 - въпрос?
- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега помпата е капсулована и не се прави батише ли се направо се сменя но не вярвам проблема да ти е от нея,по добре виж нещо по-дребно въздушен филтър,бензинов филтър(виж на бензиноивия филтър при мотора качва ли нормално бензин),също провери клапаните за бензин/газ всичко както трябва ли е,първо виж по дребните работи щото бензиновата помпа е от 200-500лв(зависи от произхода) друго което сега ми доиде на акъла акомулатора за налягането(май така се казваше) той също е отзад при бензиновата помпа да не е нещо той(но за него немога дати кажа нищо тъи като несъм запознат с устройството му на работа) Успех 

-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 28 фев 2007 0:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
аз имам Г3, но предполагам, че не са изменили горивната система
При Г3 помпата се намира в резервоара, а филтъра е под колата отвън (ако проследиш маркучите от резервоара ще попаднеш на филтъра).
За да демонтираш помпата трябва да си осигуриш достъп в багажното отделение като махнеш кичето ще видиш отвор с капак - махаш капака внимателно. Поднего ще откриеш буксата която захранва помпата - откачаш я и там в пластмасова корубина се намира помпата. За да я махнеш, внимателно развиваш пластмасовия капак (на винт е, но се изисква усилие) в него има и гумено оплътнение...Като го махнеш ще се види резервоара с бензин и помпата... има два варианта (по - лесния е да извадиш помпата заедно с пластмасовата корубина и снивомера - чреа леко завъртане в една от посоките и изтегляне) а другия е да демонтираш помпата на място - не забравяй да махнеш маркучетата от помпата и да запомниш (то си пише де) кой е изходен и кой входен)
успех
При Г3 помпата се намира в резервоара, а филтъра е под колата отвън (ако проследиш маркучите от резервоара ще попаднеш на филтъра).
За да демонтираш помпата трябва да си осигуриш достъп в багажното отделение като махнеш кичето ще видиш отвор с капак - махаш капака внимателно. Поднего ще откриеш буксата която захранва помпата - откачаш я и там в пластмасова корубина се намира помпата. За да я махнеш, внимателно развиваш пластмасовия капак (на винт е, но се изисква усилие) в него има и гумено оплътнение...Като го махнеш ще се види резервоара с бензин и помпата... има два варианта (по - лесния е да извадиш помпата заедно с пластмасовата корубина и снивомера - чреа леко завъртане в една от посоките и изтегляне) а другия е да демонтираш помпата на място - не забравяй да махнеш маркучетата от помпата и да запомниш (то си пише де) кой е изходен и кой входен)
успех
- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vpanev написа:аз имам Г3, но предполагам, че не са изменили горивната система
При Г3 помпата се намира в резервоара, а филтъра е под колата отвън (ако проследиш маркучите от резервоара ще попаднеш на филтъра).
За да демонтираш помпата трябва да си осигуриш достъп в багажното отделение като махнеш кичето ще видиш отвор с капак - махаш капака внимателно. Поднего ще откриеш буксата която захранва помпата - откачаш я и там в пластмасова корубина се намира помпата. За да я махнеш, внимателно развиваш пластмасовия капак (на винт е, но се изисква усилие) в него има и гумено оплътнение...Като го махнеш ще се види резервоара с бензин и помпата... има два варианта (по - лесния е да извадиш помпата заедно с пластмасовата корубина и снивомера - чреа леко завъртане в една от посоките и изтегляне) а другия е да демонтираш помпата на място - не забравяй да махнеш маркучетата от помпата и да запомниш (то си пише де) кой е изходен и кой входен)
успех
Да пропуснах да ти кажа за потопяаемата помпа която както е казал колегата се намира в резервоара и се сваля като махнеш кичето в багажника(на по новите голфове),а при мен както и при теб предполагам че не ти е в багажника а ти е под задните седалки трябва да ги свалиш тях,и ще видиш една черна капачка с 3 винта отвиваш ги и от там ще се ориентираш как да извадиш потопяемата помпа,само бъди много внимателен че една искра и става белята

-
- Мнения: 414
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разкопания град
сега да ти обясня на кратко
в резервоара има една малка помпа която зарежда казанчето на голямата (външната помпа)
голямата нагнетява горивото до X бара(моята е за 6 бара,твойта е по-малка)
акумулатора поддържа едно постоянно налягане към инжекциона
имах го същия проблем затова ти го казвам със сигурност,външната помпа е.ако искаш да си сигурен отиди да ти премерат налягането и ще си покаже
моята правеше 5 бара на обороти и като подадеш газ вдига до 3000 оборота налягането пада на 4 бара и мотора гасне.
другия вариант е да си караш на газ
п.п и аз си мислех че е от горивния филтър и като го смених въобще не запали повече,след което се разделих с 280 лева за нова помпа и всичко се оправи
в резервоара има една малка помпа която зарежда казанчето на голямата (външната помпа)
голямата нагнетява горивото до X бара(моята е за 6 бара,твойта е по-малка)
акумулатора поддържа едно постоянно налягане към инжекциона
имах го същия проблем затова ти го казвам със сигурност,външната помпа е.ако искаш да си сигурен отиди да ти премерат налягането и ще си покаже
моята правеше 5 бара на обороти и като подадеш газ вдига до 3000 оборота налягането пада на 4 бара и мотора гасне.
другия вариант е да си караш на газ

п.п и аз си мислех че е от горивния филтър и като го смених въобще не запали повече,след което се разделих с 280 лева за нова помпа и всичко се оправи
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
със смяна на филтъра ще постигнеш едно голямо нищо.ако наистина ти е заминала помпата преди да я смениш е добре (даже наложително)да си почистиш резервоара , цялата система , да смениш филтрите на помпите,да почистиш кутията на нагнетателната и тогава слагай какво да е ново.наскоро имах големи ядове с моята кола и се оказа затлачен маркуч с някакви влакна (направо косми деба)
пусни си обява в форума изпадат помпи някой път че и на приемливи цени
пусни си обява в форума изпадат помпи някой път че и на приемливи цени
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта