Здравейте!
Решил съм да си гупя голф 3, но се колебая GTI или нещо по стандартно. Мога да си позволя да дам 6-7 000 лв. По конкретно вапросите ми са:
1. Може ли за тези пари да се вземе читав GTI (иска ми се да е поне 95-96 година)?
2. Доколко поддръжката на GTI е по скъпа и трудна в сравнение с някоя по стандартна модефикация (да кажем 1.6 двигател)?
3. До колко е рисково да се копува GTI от човек който много не разбира от коли (аз), все си мисля че предишните собственници на кола такава модефикация едва ли ще са я щадили много.
С други думи давайте савети. Никое мнение не е излишно. Благодаря предварително на всички!
========
Предварително се извинявам ако съм объркал мястото на темата или има други много подобни които съм пропуснал да прочета.
Дайте съвет: GTI или нещто по-стандартно?
Re: Дайте съвет: GTI или нещто по-стандартно?
s3 написа:....все си мисля че предишните собственници на кола такава модефикация едва ли ще са я щадили много....
Зависи от човека!!! Познавам хора с добри коли(резачки), които само нещо леко да им тропне веднага тичат на майстор да го сменят, а и не ги юркат много(само понякога)!


- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Дайте съвет: GTI или нещто по-стандартно?
И аз до скоро се чудех като теб, но в крайна сметка си взех GOLF 3 GTI 8V - 1994 г. Много съм доволен от колата, върви добре, позапазена е само дето повечко лапа, но на фона на 205 км/ч. които вдигнах по магистралата и е простено.
За тея пари мисля,че ще си вземеш добър Golf GTI.
УСПЕХ!

УСПЕХ!
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
GTI си е GTI. По-добър двигател, по-добри спирачки, по-добро окачване - даже само тези трите причини ти стигат. Вярно е, че ще лапа малко повече, но както се казва "кефа цена няма".
А така или иначе винаги може да попаднеш на куц кон, колкото и запазен да изглежда. Въпроса е до карма - ако досега си се прецаквал, каквото и да си купувал - и с автомобила ще е така, но ако в повечето случаи си бил щастлив и доволен след покупките - и сега ще е така. То си е до човека.
Аз стария си Голф2 EZ 86-ти набор, го продадах на познат за 1500лв, с газ, централно, аларма, каско до края на 2005, винетка, нови гуми, сменени амортисьори преди 5000 км. и пича ми се обади след няколко дни, че му се прецакал нещо съединителя - едва ли не съм го измамил- е за 1500 лв какво иска?! Аз като си купя кола, долу-горе преценям за тези пари какво да очаквам и ми се струва нормалко, че ми се налага да сменя амортисьори или някой и друг тампон ...
Има GTI-та и за 5000, има и за 8000- така че не бързай а си избери читава кола, а ако е по-скъпа я провери добре, защото и това е трик на мошенниците - висока цена и добър външен вид и ти си мислиш "супер е, щом е по-скъпа, значи има защо".
Иначе твърдо съм за GTI
А така или иначе винаги може да попаднеш на куц кон, колкото и запазен да изглежда. Въпроса е до карма - ако досега си се прецаквал, каквото и да си купувал - и с автомобила ще е така, но ако в повечето случаи си бил щастлив и доволен след покупките - и сега ще е така. То си е до човека.
Аз стария си Голф2 EZ 86-ти набор, го продадах на познат за 1500лв, с газ, централно, аларма, каско до края на 2005, винетка, нови гуми, сменени амортисьори преди 5000 км. и пича ми се обади след няколко дни, че му се прецакал нещо съединителя - едва ли не съм го измамил- е за 1500 лв какво иска?! Аз като си купя кола, долу-горе преценям за тези пари какво да очаквам и ми се струва нормалко, че ми се налага да сменя амортисьори или някой и друг тампон ...
Има GTI-та и за 5000, има и за 8000- така че не бързай а си избери читава кола, а ако е по-скъпа я провери добре, защото и това е трик на мошенниците - висока цена и добър външен вид и ти си мислиш "супер е, щом е по-скъпа, значи има защо".
Иначе твърдо съм за GTI

- ickata
- Мнения: 594
- Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако питаш мене, ако ГТИ-то е читаво, и то ще изкара не по-малко време. Абе зависи какъв шофьор си и колко си склонен да даваш за поддръжка. Иначе избора на кола до голяма степен е въпрос на късмет. Ако искаш резачка - ГТИ (2-ката върви повече от 3-ката според мен). Ако не държиш кой знае колко - ГТ - то е същото само че двигателите са 1.8 моно 90кс или 1.6 инжекция 101кс. Аз лично си харесах 1.6i, донякъде заради разхода - градско откакто го карам 8.8/100 (лекичко), извън града 6.1/100 (София - Щъркелово гнездо - яко ръчка).
Разхода на бензин не ми е притеснение. Като се има впредвид че не карам много, парите които ще спестя от по-малък разход на гориво не са толкова много че да си заслужава. Предпочитам кола която да ме кефи.
По скоро притеснението ми е от гледна точка на части и поддръжка. Ясно ми е че за тези пари колата която ще взема е на 10 години и винаги нещо миже да се развали, вапроса е да не би частите на GTI то да са много екзотични и да се намират много трудно.
По скоро притеснението ми е от гледна точка на части и поддръжка. Ясно ми е че за тези пари колата която ще взема е на 10 години и винаги нещо миже да се развали, вапроса е да не би частите на GTI то да са много екзотични и да се намират много трудно.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Така, в GTI няма нищо по-екзотично освен пълната инжекция. До 1995 е DIGIFANT (на моменти може да ти скъса нервите, Васко му казва DigiFUN), а след това вече се слага SIMOS система на Сименс, а не на Бош. Има и 2 бензинови помпи, но кога ще сдадат багажа е божа работа. Мой съвет е ако се спреш на GTI основно да провериш Дебитомера (макар, че се съмнявам търговеца да ти позволи да го отворите). Общо взето има всичко и нямам впечетление да е кой знае колко по-скъпи от нормален модел за поддръжка.
П.П. Задължително колата да е с климатик.
П.П. Задължително колата да е с климатик.
- ScarFace™
- Мнения: 131
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 11:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми за 8V ГТИ незнам за частите как са като цена.Аз карам 16 клапановия и цените са УЖААААААААС!!!Почти 3 пъти по високи от цените на частите за нормална модификация на Голф.А иначе мисля че разхода си му е нормален, в крайна сметка ти си взимаш кола която се води по спортна от останалите, така че, е нормално да полапва ама не е някакъв фрапиращ плашещ разход де:)
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
компромис може да ти е само GT 1.6/74 KW 96,97г. - разликата е 14 коня и едва ли е много и в варвежа, но този поределено е по икономичен, външно са еднакви, като тези са по нови, цената на резервните части незнам - на тоя са по скъпи от обикновенните модофикации, но по тънки от 16v.
Абе ако искаш евтина поддръжка - 1.4,1.6/75 или 1.8 тва е, другите вече не са толкова тънки
а, и на този данъка е 30 кинта, на 115к. е към 120 а на 150/16в. e 170!!!
Абе ако искаш евтина поддръжка - 1.4,1.6/75 или 1.8 тва е, другите вече не са толкова тънки

а, и на този данъка е 30 кинта, на 115к. е към 120 а на 150/16в. e 170!!!

Последна промяна от evgenyh на Сря 08 юни 2005 14:14, променено общо 1 път.
- tattoo_alien
- Мнения: 50
- Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gr.Sliven. GTI 2000 16V
- Контакти:
Re: Дайте съвет: GTI или нещто по-стандартно?
s3 написа:.......
GTI си e GTI!!
аз ли4но имам такъв ...2000 16V 150 hp....брат,друга кола не ти требва!
варви колкото го настъпиш.220 никакъв проблем,за повече ме достраша чесно да ти кажа,а можеше и още:)))))))))
обаче много си я къткам щот ако нещо се прецака...лошо....без много ръчки!!!

- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 80 госта