


много противоречиви мнения - къде е истината?
- Damian01
- Мнения: 169
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
много противоречиви мнения - къде е истината?
Колеги, от толкова много мнения които чета и чувам, вече съвсем се обърках. Колата е Венто 1,6 ABU 1993 с газово устройство. За какво става въпрос - на загряла кола оборотите са на чертата по 1000 - тоест около 750-800 на свободна скорост. Когато включа всички консуматори - фарове, парно, отопление за задното стълко, чистачки - намалявят и стоят на около 500-550. Някои казват, че това е нормално, други че независимо от включените консуматори колата трябва да поддържа същите обороти на свободна скорост както и преди включването на консуматорите - т.е. компютъра да подаде сигнал и веднага след включването на консуматорите оборотите да се нормализират (с една дума, дори и да има пад на оборотите, той трябва да е много за малко, за секунда-две). Говорил съм с колеги и от други форуми, с други марки коли - и пак толкова различни мнения. Ако има някой специалист, като например vaskoto_1 да каже къде е истината. Не искам да ходя на сервизи и диагностики, защото нямам доверие на никой сервиз тук във Варна.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Нормално е за стара кола с поизносен алтернатор и стари елинсталация и акумулатор....
Провери си зарядния ток....провери си ампеража и напрежението на акумулатора...веж за оттечки и/или лоша маса(най-вече по фаровете-и особено заден ляв стоп).....електрониката е много чувствителна към колебанията в напрежението и големината на тока и бързо променя зададенита параметри....
Провери си зарядния ток....провери си ампеража и напрежението на акумулатора...веж за оттечки и/или лоша маса(най-вече по фаровете-и особено заден ляв стоп).....електрониката е много чувствителна към колебанията в напрежението и големината на тока и бързо променя зададенита параметри....
- Damian01
- Мнения: 169
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
днес ходих да замеря зареждането там откъдето си купих преди време новия акумулатор - при работещ двигател при всички включени консуматори беше 13,80-13,81, а при изключени всички консуматори - 14,11. по книжка нормалните стойности са при всички консуматори да е от 13,5 и нагоре - следователно зареждането е отлично.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Damian01 написа:днес ходих да замеря зареждането там откъдето си купих преди време новия акумулатор - при работещ двигател при всички включени консуматори беше 13,80-13,81, а при изключени всички консуматори - 14,11. по книжка нормалните стойности са при всички консуматори да е от 13,5 и нагоре - следователно зареждането е отлично.
Иди при Вальо и Ицо.......
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
не му се притеснявай толкова колега това си е съвсем нормално! Вече доста обсъждана тема за оборотите на празен ход но аз пак ще си кажа мойто мнение и това което се вижда на лице при мен! Оборотите на празен ход при загрял мотор са и трябва да са около 650(решение на VW относно екологията
), първата чертичка под 1000 е точно толкова това ще разбереш ако си пуснеш дигиталния оборотомер, който се появява на мястото на пробега на колата с определена комбинация от натискания на копчето и контактния ключ(Изпробвано лично от мен)! При включване на консуматори при мен лично съвсем малко падат обортите което не се усеща и немога да кажа колко точно застават(не съм пускал дигитал оборотомер при включени консуматори )! Колата изобщо не притриса и си работи нормално и с вкл. консуматори! Мен ако питаш си карай и не се притеснявай и задълбочавай в това!

- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Колегата е прав, въпреки че точните обороти могат да варират от 650 до 950 в мин. но трябва винаги да са постоянни, независимо от консуматорите (говорим за стандартните сложени на колата от завода).Mustang GT-R написа:Според мен, оборотите на празен ход трябва да са винаги около 750 об/мин на загрял мотор, независимо от броя на включените консуматори и тяхната мощност.
Провери си моторчето за празен ход, то трябва да компенсира натоварването на двигателя и да поддържа еднакви обороти на празен ход.
- Damian01
- Мнения: 169
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
мисля да оставя нещата така както са засега, не мисля че проблема е в стъпковото моторче, защото от темите които изчетох във форума, на колегите, които имат проблеми със стъпковото моторче им играят оборотите и колата гасне, а при мен такова нещо няма-оборотите са като заковани и не играят и колата никога не ми е гаснела. най-вероятно има натрупани грешки заради газовото, но засега няма да ходя на елкон. надявам се да не повредя нещо двигателя.
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта