Здравейте,прочетох всичко кето намерих за предстоящата ми смяна на тампоните на носачите,но не открих точно това което ме интересува.А то е:при смяната на тампоните,мога ли да ги охладя и същевремено да нагрея носача?Дали ще стане както трябва описаната от мен процедура? Голф3 1.4 92г.Тампоните са с алуминиева периферия.Благодаря ви предварително.
mod edit: vasstop
Смяна на танпони на носач,може ли да стане така? Решено
- dido_golfa
- Мнения: 38
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 21:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Метала в тампона а и в носача е много малко така че при охлаждане и загряване на съответните места няма да се получи изискуемото свиване и разширение достатъчно за да ги монтираш без зор.Но нищо не пречи опита - тампоните да ги вкараш във фризера през ноща преди смяната и да ги извадиш от там приди монтажа а на носача нищо няма да му стане ако го вкараш във фурната и го нагрееш до да речем 150-200 градуса аз бих предпочел долната стойност за всеки случай.Това едва ли ще ти помогне но няма да ти навреди в никакъв случай.
Успехи в начинанието.И да не забравиш да пишеш дали тази процедура става за нещо.
Успехи в начинанието.И да не забравиш да пишеш дали тази процедура става за нещо.
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не те разбрах на което викаш тампон, но сега ти обяснявам за N10207803 което е предния тампон
смисъл от нагряване, охлаждане, рязане, дъвчене, хвърляне на боб и палене на огън реално няма НЯМА
1. пръскаш смазка по стария тампон да проникне между него и носача
2. на менгемето слагаш 1 голяма коронка за да обхване гнездото на носача и една по-малка да натисне тампона да излезне върти се малко по-трудно но не е проблем
3. почистваш хубаво гнездото на носача от смазката че все пак не е ясно как ще се отрази на гумата на новия тампон
4. новия тампон, преди да го сложиш му мацваш малко течен сапун, който действа като смазка
5. за да набиеш новия тампон в носача пак ползваш голямата коронка, но този път взимаш един болт и 1-2 шайби, като блота е 1мм по-малък от втулката на носача а шайбите гледаш да са от големите
6. стягаш на менгемето и си готов
метода е аналогичен и при задния тампон дето някои хора му викат втулка(то си е втулка де ама съм го срещал и като заден тампон
) само там разликата е че новия се набива с коронка, която да опре в металния пръстен
П.П. не ти препоръчвам да нагряваш каквото и било по колата защото 100% има някаква степен на закалка, да не говорим че може да скапеш и антикорозионното покритие
смисъл от нагряване, охлаждане, рязане, дъвчене, хвърляне на боб и палене на огън реално няма НЯМА

1. пръскаш смазка по стария тампон да проникне между него и носача
2. на менгемето слагаш 1 голяма коронка за да обхване гнездото на носача и една по-малка да натисне тампона да излезне върти се малко по-трудно но не е проблем
3. почистваш хубаво гнездото на носача от смазката че все пак не е ясно как ще се отрази на гумата на новия тампон
4. новия тампон, преди да го сложиш му мацваш малко течен сапун, който действа като смазка
5. за да набиеш новия тампон в носача пак ползваш голямата коронка, но този път взимаш един болт и 1-2 шайби, като блота е 1мм по-малък от втулката на носача а шайбите гледаш да са от големите
6. стягаш на менгемето и си готов

метода е аналогичен и при задния тампон дето някои хора му викат втулка(то си е втулка де ама съм го срещал и като заден тампон


П.П. не ти препоръчвам да нагряваш каквото и било по колата защото 100% има някаква степен на закалка, да не говорим че може да скапеш и антикорозионното покритие
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта