Разте4е се голфа,откакто му сипах антифриз

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Разте4е се голфа,откакто му сипах антифриз

Мнениеот Vito » Съб 03 ное 2007 19:06


Здравейте,пи4ове,имам огромен проблем и ве4е не знам кво да го правя.Преди 2 седмици слойих антифриз,някаде около 2,5л и вси4ко то4но.Оба4е след 2 дена по4на да ми сьлзи казан4ето за водата,усамних се,4е е спукано,докато след още малко време не по4на да салзи и от уплатн.на термостата,от дат4ика за температурата,от марку4а,излизащ от двиг.за парното и т.н.Помислих 4е е заминала гарнитурата на главата,та отворих капа4ката и из4аках да загрее,да видя 6е вдигне ли водата,но нямаше пробл.След тва затворих капа4ката да видя дали 6е се втвардят марку4ите и пак ни6то.Не ми го побира главата направо...Ако имате някво ре6ение,кажете,4е в 4удо се видях.Мерси предварително :( А,Голфа е 1.8GTI,произв.1989г




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Съб 03 ное 2007 19:24


Здрасти колега и добр дошъл,
като си сложил антифриз в системата спази ли нивото на казнчето за MAX.
Другото ми питане е обезвъздуши ли системата, това става при отворена капачка на разширителния съд, и изчакаш колата да достигне нормална работна температура, колата сама се обезвъздушава по този метод.
А има и друго, ако надува системата дори и малко трудно ще разбереш по мъркучите.


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Съб 03 ное 2007 19:25


Да не си сипал само концентрат :?:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Съб 03 ное 2007 19:29


reinhard написа:Да не си сипал само концентрат :?:


И да е сипал какво от това? :D


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Съб 03 ное 2007 19:34


Glove написа:
reinhard написа:Да не си сипал само концентрат :?:


И да е сипал какво от това? :D


Става опасно, радвай се че е толкова малко :!:


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Съб 03 ное 2007 19:34


Зна4и това с обезвазду6аването го направих,а и нали пробвах дали 6е вдигне нивото на водата :) Тогава нивото бе6е м/у min и max,следователно и това не е,а за антифриза сипах 2,5 литра.Сега нивото е малко под минимума и пак остава проблема.Може ли да има запу6ване в малкия крьг на водата или ако го има 6е се отрази и на големия?6тото имам 4увството,4е като загрее хубаво не сълзи...


Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cyberloner » Съб 03 ное 2007 20:34


абе подозирам че преди антифриза е карано бая на вода -> корозия, отлагания и екстри -> новия антифриз ги разтваря и шурва от където си иска :)

дано не е това де :)


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Съб 03 ное 2007 21:06


Cyberloner написа:абе подозирам че преди антифриза е карано бая на вода -> корозия, отлагания и екстри -> новия антифриз ги разтваря и шурва от където си иска :)

дано не е това де :)
Подозренията са правилни,колега :) Ама сега какво е решението?Да 4акам и да доливам или...


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Съб 03 ное 2007 22:20


Vito написа:
Cyberloner написа:абе подозирам че преди антифриза е карано бая на вода -> корозия, отлагания и екстри -> новия антифриз ги разтваря и шурва от където си иска :)

дано не е това де :)
Подозренията са правилни,колега :) Ама сега какво е решението?Да 4акам и да доливам или...


Решението е да се отстраняват течовет по това което виждаш, повечето пъти протичат уплътнотелите на дарчиците и пластмасовитр накрайници на главата, със скобите почти няма проблеми.
Като си купуваш антифриз е добре да е на известна марка а не от често срещаните по сергиите.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Съб 03 ное 2007 22:37


Загазил си общо взето , защото сега започва голямото сменяне.... все пак може да пробваш с добавка за радиатора която запушва малките дупчици и пукнатини , но не очакваи чудеса :!: Икономията на антифриз през лятото води до мнооого по-големи разходи от 4л антифриз :!:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Съб 03 ное 2007 22:57


didodi написа:Загазил си общо взето , защото сега започва голямото сменяне.... все пак може да пробваш с добавка за радиатора която запушва малките дупчици и пукнатини , но не очакваи чудеса


От тази добавка можеш да очакваш само ядове в последствие, смени това което е необходимо.


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Съб 03 ное 2007 23:10


Glove написа:
Vito написа:
Cyberloner написа:абе подозирам че преди антифриза е карано бая на вода -> корозия, отлагания и екстри -> новия антифриз ги разтваря и шурва от където си иска :)

дано не е това де :)
Подозренията са правилни,колега :) Ама сега какво е решението?Да 4акам и да доливам или...


Решението е да се отстраняват течовет по това което виждаш, повечето пъти протичат уплътнотелите на дарчиците и пластмасовитр накрайници на главата, със скобите почти няма проблеми.
Като си купуваш антифриз е добре да е на известна марка а не от често срещаните по сергиите.
Thanks,колега.Ами май ше по4вам да сменям и после ше кажа резултата(дано да стане :( )Дай някоя свестна марка антифриз,моя го взех от Метро за около 13лв,туба 4л.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Съб 03 ное 2007 23:21


Марките са много, но за пример: Hepu, Ac Delco, Fuchs, и трите съм ги пробвал и съм доволен от тях. От Ауто+ можеш да си вземеш Fuchs проава се наливен концентрат на -40гр. аз карам и на трите коли с него на пълен концентрат и до сега не съм имал проблем. :wink: Успех и пиши за резултат.


Потребителски аватар
murder
Мнения: 1151
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот murder » Нед 04 ное 2007 3:11


Колега и аз откакто сложих антифриз преди 1 месец(беше на вода) и започнаха проблемите. Почна с всеки изминал ден да ми намалява нивото на антифриза в казанчето все доливах. Всеки ден под колата(по точно под радиатора някаде) имаше локвичка мокро. А преди като си беше на вода нямаше такова нещо. После ми се спука една дебела каучукова тръба която била главната и влиза в двигателя. После няколко скоби и маркучи пропускаха... смених ги и накрая ми се беше пукнал радиатора на парното. Там беше едно сменяне и едни мъки и пари..... :? Бях и сложил някакъв антифриз тип сергиен уж -20 градуса... майтап... от както смених тези работи и антифриза с по-добър 4л.-30лв сега ми е на -58 градуса :lol: и проблемите спряха с течовете. Та и аз имам един въпрос. Възможно ли е да имам проблем с гарнитурата на главата, защото за 10 дена ми се спука радиатора на парното и тази дебела каучукова тръба и т.н. Може ли да прави налягане и да ми се отразява на водната система :shock


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Нед 04 ное 2007 11:09


Murder,АБСОЛЮТНО същия проблем е като при мен.Не знам дали нямаше някакво контролно налягане от производителя за охладителната система,а и не знам как се мери това налягане(сигурно в сервиз).Отивам да сменям антифриза,защото сега ве4е наистина се притесних,по4нат ли и тръби да се пукат ше си е.е майката :(



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта