Значи седя си аз до ректората в задръстването, вънка вали та се къса...и по едно време от към левия говорител горе на таблото почва да излиза пушек. Лек дим, ма смърди гадно. Говорител няма, викам си аз, начи някаде по електрониката, и щото съм праил едни измислици за закача усилвателя викам - от там е, свалям още в задръстването радиото ( с подрънни инстурменти, случаино ми се намират:) ), ама отзади сичко е наред. Дигам капака да погледна - от там не виждам да дими нещо...влизам вътре, и си дими леко вече. Ама викам и кво да напрая ся, не мога да спра тука. И си карам вече към студентски, и малко след кръговото спирам вдясно в едно като отбивка. Дигам пак капака - гледам, ае като да дими леко някаде отдясн на двигателя отдолу, ма викам - то туи от водата, не е тва. Закарах я в сутдентски на едни дето работят и като монтиори, ама ся слагат само климатици, и им викам, еи, човек - голям спек, от вчера я карам и неска няква мизери. Вчера 300км, никви проблеми, неска ... ко стана не знам. Е хората погледнаха, и викат - ае нищо не виждаме, караи си я, сигурно от дъжда. Пък на мен ми се струва че отвътре идваше от под таблото... Та карах си я де, после до симеоново и обратно, и никви проблеми ( поне не усетих ). Някой да може да даде идеии какво да гледам???
И още един странен проблем, дето не съм абсолутно сигурен че не си въобразявам щото е адски тъпо като се замисля. Имам чуството че не ми залепя до край съединителя. Като я натисна здраво на 2ра и качва оборотите много, а скороста не се увеличава така бързо както тях. Подобен проблем като да усетих и на 4та, щото с около 60 успях да кача оборотите на 8000.... Може ли случаино да ми е износен съединителя и да не прави контакт като хората? Хода му започва съвсем леко да натисна педала.
Почна да излиза пушек??? И нещо оборотите...
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
FLY написа:за проверка на съдинителя с подръчни материали /т.е. ръце и крака/:
палиш...вкарваш препоследната предавка...плавно отпускаш съединителя...трябва да ти придърпа и изгасне - ако не лошо...
с дръпната ръчна спирачка се прави този номер и може и с 1-ва предавка, защото някой коли могат да тръгват и на по-високи предавки без да изгаснат
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Почна да излиза пушек??? И нещо оборотите...
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 13:04, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], ogogin и 93 госта