Заяде ми ръчната спирачка

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Заяде ми ръчната спирачка

Мнениеот RadoSi » Сря 14 ное 2007 9:03


колата е с дискове отзаде. Днес сутринта ставам в 5:30 паля и .... немога да трагна :) ра4ната немоге да освободи напално. Помпах лоста като праскачка за лозе уй да се раздвижи ама не :lol:
покарах 2 киломентра така спрях и гледам осхте не са освободили пак вече прилично загрели. Няма начин наведох се отдолу гледам жилата отиват към едни рамена който не са се прибрали до горе. Натегнах ги с една отверка и ВОАЛА :shock
Трагнах покарах 20 мин спрях опанах рачната и пак същото :twisted:
нагазих се пак по познатата процедура кам 9 времето се постопли и като опанах пакръчната и като я пуснат всичко си беше наред.
Тия от VW да не би да са си баркали в носа 90"години като са мислили г3 , макар че се самнявам се са променили нещо от измислената от техните колеги платформа Г2 :roll:
В този ред на мисли някой има ли идея защо така се случва някакви пружини се ебават от студа ?




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 14 ное 2007 9:15


Със стария тип спирачни апарати си и замръзват. Новия тип са конструктивно променени след 95 година и при тях го няма този проблем.
Вариантите са два:
1. Правиш профилактика на сегашните ти апарати, но проблема след време пак ще се появи - следващата зима например.
2. Купуваш си от по-новия тип спирачни апарати.


Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Сря 14 ное 2007 9:26


ехх, как си знаех че е конструктивен дефект.
Тия от VW много ме разочароват - "дай да не го променяме така си е добре и си работи и е евтино" :)
затва в Г4 ГТИ торсионната греда още си седи отзаде и се усмихва на завоите :) Ей ще ме излаже някой друга немска марка ама няма да е опел :lol:
Благодаря ти много за инфото ще ги поливам с топла водичка сутрин . хахах заедно с газовия испарител :lol:

Последна промяна от RadoSi на Сря 14 ное 2007 9:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Сря 14 ное 2007 9:28


А защо просто не престанеш да използваш ръчната през студената част от годината? Когато паркираш - на скорост и това е :wink:


Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Сря 14 ное 2007 9:39


ами защото ми е навик пак и спирам някаде да чакам някой 10 мин .. двигателя е хубаво да работи щото иначе по вентиалционната състема влизат бели мечки и ми крадат родопските одеала дето са на задната седалка и трябва да опана ръчната :(
хаха освен да подлагам крак хахахахах
или да си нося трупчета да си подпахвам на гумите ... представих си как ще изглегдам , или пак да си подпирам с тухла крачната спирачка.
Ще ме има на сайта най-тапите изпалнения на БГ.

Може би това с профилактиката ще е резонно. В какво се състои тя.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 14 ное 2007 9:42


Сваля се остта на буталото за ръчната спирачка. Там има малък семеринг, който трябва да се смени, а самата ос да се почисти и ако е много ръждясала да се престърже на струг.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Сря 14 ное 2007 9:44


Говоря за по-дълъг престой. На мен ми се е случвало вечер, след като съм измил колата и на сутринта да карам на ръчна, защото жилата са замръзнали...
За кратък престой не виждам как жилата могат да замръзнат... За 10 минути белите мечки няма да обладаят и жилата :lol:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 14 ное 2007 10:09


:офф Питай ме мене за тия ръчни!
По едно време реших да слушам един спец! Той наистина си разбира, ама вика: 'Опъвай ръчна, че да се раздвижва!'
И аз опъвам, като идиот!
Е, след като една сутрин, при -15* разглабях спирачен апарат вече спрях да опъвам, де!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 14 ное 2007 11:30


За 10-20 мин проблеми няма ,ама да опънеш ръчна за през ноща при минусови температури на по-старичка кола си е направо руска рулетка-ша тръгна ли или нема :wink: Не ми се е налагало скоро да паркирам на голям наклон,но ако ми се наложи или ще навия към бордюра или ако няма ще търся камък ама да опъвам ръчната..... :no-no ,въпреки че съм с дискове !


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Сря 14 ное 2007 11:53


Е това с ръчната е класика mhihi ... и спокойно може да мине не за бъг а за фийчър при фау-ве :twisted: .


Потребителски аватар
1.8i
Мнения: 101
Регистриран на: Пет 12 май 2006 7:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1.8i » Сря 14 ное 2007 13:14


Преди около 2 години ми се случи да ми блокират задните апарати в движение като пипнах спирачката :evil: Като ходих при майстор той каза,че се образувал конденз в барабана и е залепнало феродото,подсуши с парцал и нямаше проблеми след това
КОлата беше Опел Вектра 1.6


Потребителски аватар
ilkomuhata
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 18 май 2007 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ilkomuhata » Сря 14 ное 2007 13:28


1.8i написа:Преди около 2 години ми се случи да ми блокират задните апарати в движение като пипнах спирачката :evil: Като ходих при майстор той каза,че се образувал конденз в барабана и е залепнало феродото,подсуши с парцал и нямаше проблеми след това
КОлата беше Опел Вектра 1.6

ние затова не караме OPEL


Потребителски аватар
1.8i
Мнения: 101
Регистриран на: Пет 12 май 2006 7:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1.8i » Сря 14 ное 2007 13:34


ilkomuhata написа:
1.8i написа:Преди около 2 години ми се случи да ми блокират задните апарати в движение като пипнах спирачката :evil: Като ходих при майстор той каза,че се образувал конденз в барабана и е залепнало феродото,подсуши с парцал и нямаше проблеми след това
КОлата беше Опел Вектра 1.6

ние затова не караме OPEL

Браво


Потребителски аватар
Stiv
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ахтопол

Заяде ми ръчната спирачка

Мнениеот Stiv » Сря 14 ное 2007 20:02


Старата ми кола беше с дискове отзад Г2 1.6 TD ,по същия начин ми заяждаше ръчната докато не смених ,семерингите на спирачните апарати.Продават се ремонтни комплекти за спирачни апарати,купуваш сменяш ги и си готов.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 14 ное 2007 21:01


Muncho написа:Е това с ръчната е класика mhihi ...

Култ mhihi mhihi mhihi
Тва още баща ми ми го е казвал ...........докато се учех да карам yoda
Зимата не ползвам ръчна



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon, Google [Bot] и 99 госта