Възможно ли е ???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Nojicata
Мнения: 158
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Възможно ли е ???

Мнениеот Nojicata » Вто 13 ное 2007 23:51


Възможно ли е мойта кола да няма ламбд сонда ? Става въпрос за колата от гаража, 84 година е, като отворя капака никъде не виждам да има ламбд сонда или е някъде отдолу ? Питам щото оборотите на място са ми нестабилни и играят и разхода ми е 12-13 на сто ...




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 13 ное 2007 23:56


Напълно възможно е!
Дай код на мотора (а още по-добре модел на горивната система)


Nojicata
Мнения: 158
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nojicata » Вто 13 ное 2007 23:59


Номера на двигателя е EVO14903, а двигателя е механична пълна инжекция ...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 14 ное 2007 0:21


Nojicata написа: а двигателя е механична пълна инжекция ...

Ееееее... нормално!
Явно системата е K-Jetronik, като на KR-a
Те нямат Ламбда
Ламбдата се монтира само на KE-Jetronik (от механичните, говоря)


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Сря 14 ное 2007 0:25


radotom написа:
Nojicata написа: а двигателя е механична пълна инжекция ...

Ееееее... нормално!
Явно системата е K-Jetronik, като на KR-a
Те нямат Ламбда
Ламбдата се монтира само на KE-Jetronik (от механичните, говоря)

!!! PL е с механична инжекция, но с ТПС и ламбда сонда.


Nojicata
Мнения: 158
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nojicata » Сря 14 ное 2007 0:29


Значи няма ламбд сонда, така ли ? А от какво ще са останалите проблеми ?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 14 ное 2007 0:30


kam_tod написа:
radotom написа:
Nojicata написа: а двигателя е механична пълна инжекция ...

Ееееее... нормално!
Явно системата е K-Jetronik, като на KR-a
Те нямат Ламбда
Ламбдата се монтира само на KE-Jetronik (от механичните, говоря)

!!! PL е с механична инжекция, но с ТПС и ламбда сонда.

PL е KE-Jetronic :wink: .
KR e K-Jetronic.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Сря 14 ное 2007 0:32


Така де.
Ама като знам какво съм виждал....


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 14 ное 2007 0:42


kam_tod написа:Така де.
Ама като знам какво съм виждал....

Бе ти на това място и БиТурбо можеш да видиш... че и подпрян с компресор отдолу.... НЕ МУ Е ХРУМНАЛО, НЕ ГО Е НАПРАВИЛ!
Само да издържи тая.... 1 (тайна е какво е това '1'. Той Камен ще се сети ;) ) :lol:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 14 ное 2007 0:42


kam_tod написа:Така де.
Ама като знам какво съм виждал....

Сбирщайни има всякакви.


Nojicata
Мнения: 158
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nojicata » Сря 14 ное 2007 1:00


Е значи поне си отговорих на един от въпросите и той е, че няма ламбд сонда :D А от какво ще са ми нестабилни оборотите и ще ми гори 12-13 ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 14 ное 2007 10:04


Nojicata написа:А от какво ще са ми нестабилни оборотите и ще ми гори 12-13 ?

Аааааааа... чакай, сега! Това, че предполагаме, че си с K-Jetronik и нямаш Ламбда е само на основа твърдението ти, че не виждаш такава.
Тя може да е на 2 места- изходящия колектор или катализатор (ако имаш).
Предполагам, че нямаш, така, че би трябвало да е на изходящия колектор, т.е. да се вижда при достатъчно добро надничане (ама наистина добро)
Това, дето си го дал като код на мотора нещо хич го няма. Погледни в тези таблици, там, дето са 1.8 моторите и търи такива символи в талона или на табелката в багажника:http://vwclub.bg/articles.php?id=5

Относно нестабилните обороти дай първо да уточним двигателя, съответно горивната система.
Като цяло, спеца по тези мотори е bobby но едва ли ще ти се ходи до София, че да си говорите.
Най-общо, което се сещам са въздушен и горивен филтър, налягане на диференциалния регулатор (настройка) или запушване по дюзите.
За начало, като най-лесно, ти препоръчвам смяна на въздушния филтър и добавка за горивото. Аз лично ползвам една добавка на Кастрол за прочистване на горивната система и повишаване на октановото число. Струва 17 лева, но се слага по 1мЛ/1Л гориво и е страшно икономична. Можеш да я намериш в 'Кастрол-центъра' под ЖСК'Победа', срещу 'Санкт Петербург'
За налягането от помпите, както и на диференциалния регулатор ще ти трябва манометър и тройници.
Виж да нямаш и някъде пробив по въздуховодите от дебитомера до двигателя.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 14 ное 2007 10:17


Двигателят му е EV, а O е нула (първата цифра) от номера на самия мотор.
ЕV е без катализатор и ламбда сонда!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 14 ное 2007 10:28


brabus написа:... а O е нула (първата цифра) от номера на самия мотор.
...
:075: верно, беееееее....
:handshake


Nojicata
Мнения: 158
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nojicata » Сря 14 ное 2007 20:52


Въздушния е сменян преди около 3 хиляди и нещо километра, а горивния го смених на скоро, да съм му навъртял не повече от 300 километра... А иначе колата се кара само на бензин, не съм привърженик на газта... А колко елкона съм минал, не е истина, и все с 300 зора ми оправят настройките и пак продължава да си гори много ... А незнам дали и бензиномера не е точен, щото като е запален показва едно, а като е само на контакт друго ...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта