


Възможно ли е ???
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 1:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Възможно ли е ???
Възможно ли е мойта кола да няма ламбд сонда ? Става въпрос за колата от гаража, 84 година е, като отворя капака никъде не виждам да има ламбд сонда или е някъде отдолу ? Питам щото оборотите на място са ми нестабилни и играят и разхода ми е 12-13 на сто ...
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
kam_tod написа:radotom написа:Nojicata написа: а двигателя е механична пълна инжекция ...
Ееееее... нормално!
Явно системата е K-Jetronik, като на KR-a
Те нямат Ламбда
Ламбдата се монтира само на KE-Jetronik (от механичните, говоря)
!!! PL е с механична инжекция, но с ТПС и ламбда сонда.
PL е KE-Jetronic

KR e K-Jetronic.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Nojicata написа:А от какво ще са ми нестабилни оборотите и ще ми гори 12-13 ?
Аааааааа... чакай, сега! Това, че предполагаме, че си с K-Jetronik и нямаш Ламбда е само на основа твърдението ти, че не виждаш такава.
Тя може да е на 2 места- изходящия колектор или катализатор (ако имаш).
Предполагам, че нямаш, така, че би трябвало да е на изходящия колектор, т.е. да се вижда при достатъчно добро надничане (ама наистина добро)
Това, дето си го дал като код на мотора нещо хич го няма. Погледни в тези таблици, там, дето са 1.8 моторите и търи такива символи в талона или на табелката в багажника:http://vwclub.bg/articles.php?id=5
Относно нестабилните обороти дай първо да уточним двигателя, съответно горивната система.
Като цяло, спеца по тези мотори е bobby но едва ли ще ти се ходи до София, че да си говорите.
Най-общо, което се сещам са въздушен и горивен филтър, налягане на диференциалния регулатор (настройка) или запушване по дюзите.
За начало, като най-лесно, ти препоръчвам смяна на въздушния филтър и добавка за горивото. Аз лично ползвам една добавка на Кастрол за прочистване на горивната система и повишаване на октановото число. Струва 17 лева, но се слага по 1мЛ/1Л гориво и е страшно икономична. Можеш да я намериш в 'Кастрол-центъра' под ЖСК'Победа', срещу 'Санкт Петербург'
За налягането от помпите, както и на диференциалния регулатор ще ти трябва манометър и тройници.
Виж да нямаш и някъде пробив по въздуховодите от дебитомера до двигателя.
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 1:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Въздушния е сменян преди около 3 хиляди и нещо километра, а горивния го смених на скоро, да съм му навъртял не повече от 300 километра... А иначе колата се кара само на бензин, не съм привърженик на газта... А колко елкона съм минал, не е истина, и все с 300 зора ми оправят настройките и пак продължава да си гори много ... А незнам дали и бензиномера не е точен, щото като е запален показва едно, а като е само на контакт друго ...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта