Проблеми Големи ... :(

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Junior
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 904
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблеми Големи ... :(

Мнениеот Junior » Чет 08 ное 2007 13:46


Та колеги пак на проблеми.... :( за последните 2 седмици съм зареждал акумулатора на голфа 8 пъти... пада ми адски бързо... стартера върти като ненормален докато запали и само ако акумулатора е зареден...падне ли посмъртно не върти... да запали ... не стааа братче.. мъки .. мъки.... 1 път пали от рас ..друг не... загреее ли колата пали ... изстудили се с бутане ..и тем подобни... вчера запали и тръгнах към бензиностанцията и давам 1ва ..натискам газта абре нема никой... давам пак газ изведнъж се засили ...давам 2ра пак същата работа....все едно бях на 2 бутала после пак на 4 после пак на 2....викам си от свещите е ... ама не точно под моста на Влюбените всичко се оправи... на бензиностанцията всичко точно и се прибрах... след 2 часа слизаме с наще да ходим на Св. Мина айде да запалим .. нема никой .. аз свалих акумулатора, взех дистилирана вода долях и заредих па 2 часа.... сложих го и отидох на бачкане....от 18:00 до 23:30 не съм я палил..айде пали ... мъки мъки... еб*** С* е М******... викам шефа да ми даде ток .... вадим кабелите(най-дебелите който има на пазара за тая работа) и направо щяха да се стопят... меришеше на изгоряло.....после му викам така няма стане дай да я засилим да я запалим ... засилихме я .. бреййй запали бре.... дай на заден да се върна че бееме в улица без изход... колата изгасна и после 5 пъти бутахме и я зарезахме... свалих музиката и се прибрах в нас..... са какво ми прави впечатление дано на някой да му светне от какво може да се получава това...

1. На 2 пъти като слагах акумулатора на минуса, а после на плуса имаше искри ама малки...
2. На студено Алармата ми замира... не свири .. мигачите не светка ...
3. Стартера върти адски много докато запали имам чувството, че някъде се губи ток по трасето, а и че алармата ми прави проблема с запалването като е студено....

п.п.: Не знам колеги :( мн съм се ядосал и казвайте какво да правя какво да гледам.. па ако не е за гледане де да я водя на сервиз.........

Последна промяна от Junior на Пон 12 ное 2007 8:52, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Чет 08 ное 2007 14:04


провери си датчиците,ако перката въобще не вкючвва най-вероятно имаш прекъснат кабел някаде(личен опит).термостата.ако искаш може и да изведеш перката на оделно копче вътре в купето и да я вкючваш ръчно докато намериш проблема.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Прегрява .. :(

Мнениеот Glove » Чет 08 ное 2007 14:15


Junior написа:Здр на всички...
Прегрява ми ... перката не влкючва... да не говорим, че и оборотите нещо почнаха да се ебават.. взех за 40лв антифриз.. и сичко на пътя отиде... на всичкото отгоре става това за 2ри път и ми прави впечатление, че перката върти кога си иска ...кажете какво и къде да гледам за да мога да накарам тая перка да върти и да сваля температурата :( от друго може ли да е проблема ?



Кажи какво си правил и какво се получава, колко антифриз си налял, обезвъздуши ли системата и т.н. Системата ти побира 6л., от къде източи системата.


Потребителски аватар
lamer4e
Мнения: 431
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот lamer4e » Чет 08 ное 2007 14:16


аз имах тоя проблем и се оказа ,че не отваря термостата :?


Потребителски аватар
malolitrajkata
Мнения: 594
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот malolitrajkata » Чет 08 ное 2007 15:00


щом си слагал антифриз обезвъздуши системата .ако не друг проблем може да е термостата или прекъснат кабел.най ме съмнява термостата.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 08 ное 2007 15:04


malolitrajkata написа:щом си слагал антифриз обезвъздуши системата .ако не друг проблем може да е термостата или прекъснат кабел.най ме съмнява термостата.

Ами......системата на ФВ не се обезвъздушава!!!!


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Чет 08 ное 2007 15:11


joker написа:
malolitrajkata написа:щом си слагал антифриз обезвъздуши системата .ако не друг проблем може да е термостата или прекъснат кабел.най ме съмнява термостата.

Ами......системата на ФВ не се обезвъздушава!!!!


Ами ... обезвъздушава се, но има и начин да не се, но който не го знае си обезвъздушава. :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 08 ное 2007 15:14


Glove написа:
joker написа:
malolitrajkata написа:щом си слагал антифриз обезвъздуши системата .ако не друг проблем може да е термостата или прекъснат кабел.най ме съмнява термостата.

Ами......системата на ФВ не се обезвъздушава!!!!


Ами ... обезвъздушава се, но има и начин да не се, но който не го знае си обезвъздушава. :wink:

ООООО здрасти GLOVE.....това за обезвъздушаването къде го пише,че навсякъде където погледнах все пише ,че системата се самообезвъздушава....ей не се заяждам..ти поне ме знаеш на живо..просто питам за информация...да не се ровя де!
P.S. Поздрави от Варна на един варненец!!! :wink: :wink: :wink:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Чет 08 ное 2007 15:29


joker написа:
Glove написа:
joker написа:
malolitrajkata написа:щом си слагал антифриз обезвъздуши системата .ако не друг проблем може да е термостата или прекъснат кабел.най ме съмнява термостата.

Ами......системата на ФВ не се обезвъздушава!!!!


Ами ... обезвъздушава се, но има и начин да не се, но който не го знае си обезвъздушава. :wink:

ООООО здрасти GLOVE.....това за обезвъздушаването къде го пише,че навсякъде където погледнах все пише ,че системата се самообезвъздушава....ей не се заяждам..ти поне ме знаеш на живо..просто питам за информация...да не се ровя де!
P.S. Поздрави от Варна на един варненец!!! :wink: :wink: :wink:


По принцип казват че не се обезвъздушава но проблема е че системата е 6л. когато си сменяш примерно стария антифриз с нов остава в системата от него, но ако се свали термостата изтича почти всичко, ако не се свали остав иколо 1,5-2л. Ако това се прави на кола която е била с вода трябва да се източи системата напълно. А след като се сложи термостата системата си затваря големия кръг на охлждане, и се получава това че системата се пълни, но поема 3,5-4,5л а останалото е въздух в големия кръг, палиш но на отворена система ( без капачката на разширителния съд ) остсвяш колата да работи, тя пстепенно си отваря и големия къг на охлаждане, през това време се наблюдава и се долива. След като се включи перката на радятора обема на течността намалява, от процеса на охлаждане, ако е необходимо се долива до нивото на MAX, затваря се капачката и готово.

Благодаря за поздравите и много здраве от нас. :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 08 ное 2007 15:33


ААААА вече те разбрах напълно...аз имах впред ако се налага частично източване при смяна на гумени приводи....щото нали знаеш как е при мадам РЕНО и мосю ПЕЖО :wink: Да не говорим за мадмоазел СИТРОЕН дето вечно е в месечен цикъл.....


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Чет 08 ное 2007 16:03


joker написа:ААААА вече те разбрах напълно...аз имах впред ако се налага частично източване при смяна на гумени приводи....щото нали знаеш как е при мадам РЕНО и мосю ПЕЖО :wink: Да не говорим за мадмоазел СИТРОЕН дето вечно е в месечен цикъл.....
mhihi

mhihi mhihi :applause:


Потребителски аватар
Junior
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 904
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Junior » Пон 12 ное 2007 9:00


:arrow: за да не пускам нова тема преправих старата... с новите проблеми


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 12 ное 2007 11:10


Junior написа::arrow: за да не пускам нова тема преправих старата... с новите проблеми


То добре но по-добре беше нова тема.
Така за проблемите ти, доколкото разбирам трудно палиш, и от въртене си скапваш акомулатора и освен това имаш отечка на ток. За трудното палене може да се е прецакал датчика за температура, но не този който е за таблото а този за инжекциона и когато е студена колата той казжа на компа че е топла и пуска по-малко бензин, затова когато е топла палиш нормално а като изтине неиска. Освен това казваш че си с проблеми по тока, ако е така трябва да се провери. Нотмалната консумация на ток на загасена кола е 0,02 - 0,05 А, това се мери с комбиниран уред, ако незнаеш как кажи. А най добре е да се разбереш с Vit_autosofia, казва се Люси http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29623 или с Vaskoto1 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2493

Последна промяна от Glove на Пон 12 ное 2007 12:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 12 ное 2007 11:28


Лично според мен си за нов акумулатор, колега и проблемите ти ще се решат!
Това, че върти, не означава, че му остава напреженийце да чатне и искра на свещите. И друг колега лятото се оплака от подобни истории, ама забравих кой, пък ме мързи да търся.


metalqgata
Мнения: 77
Регистриран на: Съб 21 юли 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Мнениеот metalqgata » Пет 16 ное 2007 16:04


Ако имаш мултицет или волтметър, го сложи на клемите на акомулатора, без да разкачаш нищо и когато палиш гледаи от 13.8 на колко волта ще ти падне.... ако е нещо от сорта на 6-5в. по-добре нов акомулатор... след това разкачи клемите и (алармата от системата по възможност) и на клемите мерис уреда на съпротивление... ако покаже някакав омаж значи имаш някаде отечка по системата. За странното работене можеш да си провериш кабелите на свещите, а при мене има друг проблем... като има малко нафта и се разпличка из резервоара почва да губи мощщност поради липсата на гориво... може и стеб да е станало така :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта