


-
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Изпотяват ти се стъклата - смени си филтъра на климатика.
Тройника на блока за антфриза ти тече,почти сигурно,оттам губиш вода.
Като евентуалностен проблем - теч от радиаторчето на парното,то е не повече от 40 лева,чисто ново.
Маслото ти го гори или заради лошо масло или заради гумичките на клапаните.Ако пуши синьо постоянно отзад е вече лошо - тогава сегменти,ама да мерят там майсторите.
Относно Италия - двигател и всичко друго се прави,купе - не.
Тройника на блока за антфриза ти тече,почти сигурно,оттам губиш вода.
Като евентуалностен проблем - теч от радиаторчето на парното,то е не повече от 40 лева,чисто ново.
Маслото ти го гори или заради лошо масло или заради гумичките на клапаните.Ако пуши синьо постоянно отзад е вече лошо - тогава сегменти,ама да мерят там майсторите.
Относно Италия - двигател и всичко друго се прави,купе - не.
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Изпотяване на стъклата- провери дали ти е мазно стъклото, ако си с антифриз като кондезира на стъколто остава мазно.
Загубата на вода или антифриз без външни белези за това можеш да провериш като си извадиш свещите на колата и ги подредиш една до друга, по-принцип водата е като катализатор за горивния процес в цилиндъра, повишава се температурата и затова съответната свещ е значително по-бяла от останлите, от повишената температура се трупа по-малок нагар по нея.
Загуба на масло- освен гарнитурата има и още два вариянта, сегменти на буталата, вложки ( гумички; уплътнения ) на клапаните
Успех
Загубата на вода или антифриз без външни белези за това можеш да провериш като си извадиш свещите на колата и ги подредиш една до друга, по-принцип водата е като катализатор за горивния процес в цилиндъра, повишава се температурата и затова съответната свещ е значително по-бяла от останлите, от повишената температура се трупа по-малок нагар по нея.
Загуба на масло- освен гарнитурата има и още два вариянта, сегменти на буталата, вложки ( гумички; уплътнения ) на клапаните
Успех
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
andro_ написа:Изпотяват ти се стъклата - смени си филтъра на климатика.
Тройника на блока за антфриза ти тече,почти сигурно,оттам губиш вода.
Като евентуалностен проблем - теч от радиаторчето на парното,то е не повече от 40 лева,чисто ново.
Маслото ти го гори или заради лошо масло или заради гумичките на клапаните.Ако пуши синьо постоянно отзад е вече лошо - тогава сегменти,ама да мерят там майсторите.
Относно Италия - двигател и всичко друго се прави,купе - не.
Ето това е сакралната истина!!!!Браво Андро!!!!
Като ти изгние купето като археологическа находка от историческия музей и вместо педалите почнеш да натискаш паветата....що ще правиш тогава???Ами вземи си кола от Австрия(може и от Германия-хем за повече пари).....чудесно поддържан двигател и купе цялото в ръждиви люспи като стогодишен пърхот!!!!

- moerte
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Glove написа:За маслото е писано много, по пронцип ти е по-гъсто, иаползва се 10W40 а не 15W40, разликата им е малка но от VW Германиа дават да е с 1oW40. И все пак за повече информация потурси с търсачката.
Току що разлистих едно ръководство за експлоатация, та там пише следното 5/10W40 се използва в температурен диапазон (на околната среда) от -30 до + 35градуса. 15W40 oт 0 до над +40градуса. Но ти си избирай. Някои двигатели работят по- добре с по-рядко, други обратно. А колкото до разхода на масло пак там пише, че може да достигне до 1л на1000км зависи как я експлоатираш.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
jims написа:И кажете има ли смисъл от присадка за чистене на нагара?
Ммне,по-добре 2 сменина маслото през 7 хил км,отколкото гадости да наливаш.
Ако питаш мен - първо смени маслото,пробвай с Лики Моли.
Ако ще правиш ремонти на главата, по-добре е да се свали цялата глава, да се припаснат клапаните наново,да им се сменят водачите и гумичките, гарнитура на главата и на капака на клапаните.
Хубаво е да се сменят и биелните лагери и сегментите.Ако ще правим нещо да е както трябва.
Пробвай първо с друго масло.
И моята гори масло,знам че е от тъпите гумички (ако ще купуваш гумички вземи Кортеко от зеленото на цвят или Виктор Рейнц),но не ми се занимава сега,студено ми е.
Пробвай с друго масло.С Лики Моли

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта