-

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

-

Мнениеот jims » Чет 01 ное 2007 17:42


-

Последна промяна от jims на Пон 16 юни 2025 12:57, променено общо 3 пъти.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 01 ное 2007 20:09


Изпотяват ти се стъклата - смени си филтъра на климатика.
Тройника на блока за антфриза ти тече,почти сигурно,оттам губиш вода.
Като евентуалностен проблем - теч от радиаторчето на парното,то е не повече от 40 лева,чисто ново.
Маслото ти го гори или заради лошо масло или заради гумичките на клапаните.Ако пуши синьо постоянно отзад е вече лошо - тогава сегменти,ама да мерят там майсторите.

Относно Италия - двигател и всичко друго се прави,купе - не.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Чет 01 ное 2007 20:13


Изпотяване на стъклата- провери дали ти е мазно стъклото, ако си с антифриз като кондезира на стъколто остава мазно.

Загубата на вода или антифриз без външни белези за това можеш да провериш като си извадиш свещите на колата и ги подредиш една до друга, по-принцип водата е като катализатор за горивния процес в цилиндъра, повишава се температурата и затова съответната свещ е значително по-бяла от останлите, от повишената температура се трупа по-малок нагар по нея.

Загуба на масло- освен гарнитурата има и още два вариянта, сегменти на буталата, вложки ( гумички; уплътнения ) на клапаните

Успех


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 02 ное 2007 9:01


andro_ написа:Изпотяват ти се стъклата - смени си филтъра на климатика.
Тройника на блока за антфриза ти тече,почти сигурно,оттам губиш вода.
Като евентуалностен проблем - теч от радиаторчето на парното,то е не повече от 40 лева,чисто ново.
Маслото ти го гори или заради лошо масло или заради гумичките на клапаните.Ако пуши синьо постоянно отзад е вече лошо - тогава сегменти,ама да мерят там майсторите.

Относно Италия - двигател и всичко друго се прави,купе - не.

Ето това е сакралната истина!!!!Браво Андро!!!!
Като ти изгние купето като археологическа находка от историческия музей и вместо педалите почнеш да натискаш паветата....що ще правиш тогава???Ами вземи си кола от Австрия(може и от Германия-хем за повече пари).....чудесно поддържан двигател и купе цялото в ръждиви люспи като стогодишен пърхот!!!! :wink: Тога и шампоан HEAD&SHOULDERS не помага!!!


jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jims » Сря 14 ное 2007 13:25


-

Последна промяна от jims на Пон 16 юни 2025 12:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Сря 14 ное 2007 15:47


За маслото е писано много, по пронцип ти е по-гъсто, иаползва се 10W40 а не 15W40, разликата им е малка но от VW Германиа дават да е с 1oW40. И все пак за повече информация потурси с търсачката. :wink:


Потребителски аватар
moerte
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот moerte » Сря 14 ное 2007 20:01


Glove написа:За маслото е писано много, по пронцип ти е по-гъсто, иаползва се 10W40 а не 15W40, разликата им е малка но от VW Германиа дават да е с 1oW40. И все пак за повече информация потурси с търсачката. :wink:

Току що разлистих едно ръководство за експлоатация, та там пише следното 5/10W40 се използва в температурен диапазон (на околната среда) от -30 до + 35градуса. 15W40 oт 0 до над +40градуса. Но ти си избирай. Някои двигатели работят по- добре с по-рядко, други обратно. А колкото до разхода на масло пак там пише, че може да достигне до 1л на1000км зависи как я експлоатираш.


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Сря 14 ное 2007 20:10


Смени си гумизерите на клапаните колега да стане 0,5л и после си смени и сегментите на италианката.................. маслото - става просто забрави да го пие по кило - а по книгите както е казал колегата 1л/1к километра / ма за издухали матори/...............


jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jims » Сря 14 ное 2007 20:17


-

Последна промяна от jims на Пон 16 юни 2025 12:57, променено общо 1 път.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 14 ное 2007 22:20


jims написа:И кажете има ли смисъл от присадка за чистене на нагара?

Ммне,по-добре 2 сменина маслото през 7 хил км,отколкото гадости да наливаш.
Ако питаш мен - първо смени маслото,пробвай с Лики Моли.
Ако ще правиш ремонти на главата, по-добре е да се свали цялата глава, да се припаснат клапаните наново,да им се сменят водачите и гумичките, гарнитура на главата и на капака на клапаните.
Хубаво е да се сменят и биелните лагери и сегментите.Ако ще правим нещо да е както трябва.
Пробвай първо с друго масло.
И моята гори масло,знам че е от тъпите гумички (ако ще купуваш гумички вземи Кортеко от зеленото на цвят или Виктор Рейнц),но не ми се занимава сега,студено ми е.
Пробвай с друго масло.С Лики Моли :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта