повишен разход на масло GOLF III

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
бързака
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павел баня
Контакти:

повишен разход на масло GOLF III

Мнениеот бързака » Пет 10 юни 2005 13:00


здравейте!
темата е дъвкана и преди ,но все пак ще си кажа и аз болката.
мотора е ABD 1.4
преди месец му отворихме главата понеже гарнитурата беше
прегоряла и ми се "губеше" антифриза през ауспуха -
отзад излизаше бял дим.
сменихме всички гарнитури по мотора и рекох - така и така е отворен,
хайде и гумичките на клапаните.
да ама за около 1000 км вече доливам 1л масло,
:cry:
а преди ремонта нивото на маслото беше постоянно.
отзад не пуши, няма течове отдолу.
дайте някакви идеи
:idea:




Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пет 10 юни 2005 13:48


Да действително има много изписано на тази тема. Е там е отговора!
Аз се сещам за:
1.Ментаци гумички?
2."Гумички на буталата"?
3.Някъде да тече новата гарнитура?
4.Възможно ли е преди да е вкарвала вода в маслото и да не си усетил загубата?
5.Кристална топка???


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Пет 10 юни 2005 13:52


Ха и аз го имах същя проблем. И го реших по следния начин рекламация в сервиза .Накарах момчетата да отворят главата пред мен .Оказа се че на два от изпускателните клапани гумичките бяха само нанизани без да ги набият в главата.


бързака
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павел баня
Контакти:

Мнениеот бързака » Пет 10 юни 2005 14:22


madmen написа:Да действително има много изписано на тази тема. Е там е отговора!
Аз се сещам за:
1.Ментаци гумички?
2."Гумички на буталата"?
3.Някъде да тече новата гарнитура?
4.Възможно ли е преди да е вкарвала вода в маслото и да не си усетил загубата?
5.Кристална топка???

благодаря за отзива madmen
отговарям:
1.гумичките "LRing" - доколко са оригинални не знам
/ тук имам нещо да добавя, ама бих искал да чуя и други мнения/
2.за сегменти - ами и преди ремонта и сега голфа дърпа яко
/като за мотор 1.4/
ако имаше износване би трябвало да се усети в мощността
3.няма никакви течове по двигателя
4.за вода в маслото-
понеже бях минал само 3000 км с това масло - източих го и после
пак си го налях
ако имаше вода -щеше да е пресечено или да има утайки..
5.кристалната топка мойе и да помогне :wink:


SSivanov
замислям се и за твоята случай


Потребителски аватар
Assen
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Assen » Вто 14 юни 2005 20:44


Преди една година и аз сложих гумички "LRing", и трябва да ви кажа че не харчи грам масло!


Потребителски аватар
Rumen_K
Мнения: 69
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

същия проблем май

Мнениеот Rumen_K » Вто 14 юни 2005 21:44


абемай и при мен е така, зимата излизаше бял пушек и харчи масло, един майстор ми смени гарнитурата че уж оттам течало но няма файда, аз си го знаех щото течеше малко от там а разхода ми е голям - горе солу като твоя. Върви много иначе, компресията на мотора е над нормата даже, виж премери и твоя да видим дали ще покаже същото...


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: същия проблем май

Мнениеот vasstop » Вто 14 юни 2005 23:43


Rumen_K написа:абемай и при мен е така, зимата излизаше бял пушек и харчи масло, един майстор ми смени гарнитурата че уж оттам течало но няма файда, аз си го знаех щото течеше малко от там а разхода ми е голям - горе солу като твоя. Върви много иначе, компресията на мотора е над нормата даже, виж премери и твоя да видим дали ще покаже същото...

В случая май говорим за "гумички на буталата" както казват Голфъра и ваското, което е по-лошия вариант за съжаление...


бързака
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павел баня
Контакти:

Мнениеот бързака » Сря 15 юни 2005 7:00


значи при мен пуши малко само при първоначално запалване,след няколко секунди се изчиства.
мисля,че това е нормално - да кажат спецовете.
ауспуха е абсолютно чист, ако го барнеш с пръст не можеш да се
оцапаш.
а относно "Lring" - аз не се съмнявам в марката.
тук пак имам въпрос към спецовете:
за мотор ABD 1,4 какъв е вътрешния диаметър на гумичките -
7 или 8 мм?
защото майстора се съмнява да не би да сме сложили от
по-широките.
това ще се разбере като я отворим, ама доколкото разбрах
може да се сменят гумичките без да се сваля всичко като за
смяна на гарнитурата?


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Сря 15 юни 2005 10:03


Може разбира се но трябва да е печен майстора за да не изтърве някой клапан в цилиндрите. Свалясе само резпределителен вал и се откопчават клапани. Е сваля се и ангренажен ремък.


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Сря 15 юни 2005 10:05


Нещо важно ако си с хидравлични повдигачи трябва да ги изпразниш и тогава се сглобява.


бързака
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павел баня
Контакти:

Мнениеот бързака » Сря 15 юни 2005 10:20


благодаря!
а няма ли да вземе някой отношение по въпроса 7 или 8мм


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Сря 15 юни 2005 10:28


spam Марката не е ли "Elring" gruebel



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 73 госта